Никасил-проблем ли е?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Никасил-проблем ли е?

Мнение от VALIO_P » 11 Май 2006, 9:28

Пускам тази тема, защото по чуждестранните форуми проблема с NiCaSil покритието при някои мотори на Е39 (към които спада и моя) е много широко обсъждан. Някой наясно ли е актуален ли е този проблем в България, изпитал ли го е някой или е малко пресилен.
Досега у нас не съм чул някой да се е оплакал, затова ако някой има полезна информация моля да я сподели.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Май 2006, 9:35

Карай си колата с ново масълце, слагай приличен бензин ОМВ100, на всеки 3ти пълен резервоар слагай по едно шишенце добавка за бензин Дезолит от тази дето я продават в Дарукар, сменяй въздешен и бензинов филтър навреме и нямаш грижа. Не се заигравай с некви турбо или чарджови глупости и си ОК.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 11 Май 2006, 10:35

Lucky написа:Карай си колата с ново масълце, слагай приличен бензин ОМВ100, на всеки 3ти пълен резервоар слагай по едно шишенце добавка за бензин Дезолит от тази дето я продават в Дарукар, сменяй въздешен и бензинов филтър навреме и нямаш грижа. Не се заигравай с некви турбо или чарджови глупости и си ОК.
:OT: това пък с турбото кой го каза! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 11 Май 2006, 12:00

Lucky написа:Карай си колата с ново масълце, слагай приличен бензин ОМВ100, на всеки 3ти пълен резервоар слагай по едно шишенце добавка за бензин Дезолит от тази дето я продават в Дарукар, сменяй въздешен и бензинов филтър навреме и нямаш грижа. Не се заигравай с некви турбо или чарджови глупости и си ОК.

Проблема с никасила не зависи от качеството и навременната смяна на маслото, възд. и маслен филтър, а само от качеството на бензина и по-точно от съдържанието на сяра в него(поне така пишат запознатите) 8) От нея се образува сярна киселина и последната разрушава иначе изключително устойчивото покритие на цилиндрите като намалява компресията.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 11 Май 2006, 14:37

все си мисля че не можеш да си сипваш бензин от Швейцария но можеш да си слагаш хубаво масло. За сярата си прав. Заради нея в щатите М52 е с железен блок. За Бг не съм чувал такъв проблем. затова и написах тези препоръки. Мисля си, че маслото влияе много на здравето на сегментите и цилиндровата стена ;) . Доколкото знам мощностите на Нефтохима не са предвидени да работят с петрол с високо съдържание на сяра затова бяхме доста зависими от руския петрол едно време. Винаги може да се намери недобросъвестен бензинджия който да извади некви количества от г*зъ си - затова беше и препоръката ми за селективност при избор на бензиностанции.
А филтрите заради боклука който се носи из българския въздух аз ги сменям 2 пъти по често от предписанието.

ПП. Внимавай с епитетите!
От модераторския екип.
:mhihi:

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 11 Май 2006, 16:52

VALIO_P написа:Проблема с никасила не зависи от качеството и навременната смяна на маслото, възд. и маслен филтър, а само от качеството на бензина и по-точно от съдържанието на сяра в него(поне така пишат запознатите) 8) От нея се образува сярна киселина и последната разрушава иначе изключително устойчивото покритие на цилиндрите като намалява компресията.

Точно така, аз съм с M60B40, което е със същото покритие. Точно от сярата се разяжда, така че - карай само с проверен читав бензин, не ръчкай над 3.000 оборота дори 10-15 мин след като ти покаже, че двигателят е достигнал работна температура и ще си ок. С две думи - пази го повече този мотор ;) и няма да те предаде дълго време.
MORE BEER!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 11 Май 2006, 19:10

Принципно зареждам 95 от ОМВ и досега не съм имал поводи да се оплаквам от бензина , както и от двигателя. Сипвал съм на колата бензин от Словения, Италия , Франция, Испания и не мога да кажа, че върви по-добре с "вносните" , даже Словенския ми се видя най-калпав от всичките.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 11 Май 2006, 21:25

Lucky написа:Карай си колата с ново масълце, слагай приличен бензин ОМВ100, на всеки 3ти пълен резервоар слагай по едно шишенце добавка за бензин Дезолит от тази дето я продават в Дарукар, сменяй въздешен и бензинов филтър навреме и нямаш грижа. Не се заигравай с некви турбо или чарджови глупости и си ОК.
То на тия дето се занимават с "чарджовите глупости", никасила им е най-малкия кахър ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 23 Май 2006, 23:56

VALIO_P написа:Принципно зареждам 95 от ОМВ и досега не съм имал поводи да се оплаквам от бензина , както и от двигателя. Сипвал съм на колата бензин от Словения, Италия , Франция, Испания и не мога да кажа, че върви по-добре с "вносните" , даже Словенския ми се видя най-калпав от всичките.


Евала колега :yes:
Последния път в който сипах 100 октана на ОМВ в Любляна, направо ми се дорева. Колата започна да мени празния ход :evil: Този проблем само на алуминиевите блокове ли се наблюдава ?? :roll:

п.с. Томи,нали не се засегна за "турбо и чарджовите" глупости :?:

Георги Пенчев
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook