Никасил-проблем ли е?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Никасил-проблем ли е?
Пускам тази тема, защото по чуждестранните форуми проблема с NiCaSil покритието при някои мотори на Е39 (към които спада и моя) е много широко обсъждан. Някой наясно ли е актуален ли е този проблем в България, изпитал ли го е някой или е малко пресилен.
Досега у нас не съм чул някой да се е оплакал, затова ако някой има полезна информация моля да я сподели.
Досега у нас не съм чул някой да се е оплакал, затова ако някой има полезна информация моля да я сподели.
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Карай си колата с ново масълце, слагай приличен бензин ОМВ100, на всеки 3ти пълен резервоар слагай по едно шишенце добавка за бензин Дезолит от тази дето я продават в Дарукар, сменяй въздешен и бензинов филтър навреме и нямаш грижа. Не се заигравай с некви турбо или чарджови глупости и си ОК.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Lucky написа:Карай си колата с ново масълце, слагай приличен бензин ОМВ100, на всеки 3ти пълен резервоар слагай по едно шишенце добавка за бензин Дезолит от тази дето я продават в Дарукар, сменяй въздешен и бензинов филтър навреме и нямаш грижа. Не се заигравай с некви турбо или чарджови глупости и си ОК.


Lucky написа:Карай си колата с ново масълце, слагай приличен бензин ОМВ100, на всеки 3ти пълен резервоар слагай по едно шишенце добавка за бензин Дезолит от тази дето я продават в Дарукар, сменяй въздешен и бензинов филтър навреме и нямаш грижа. Не се заигравай с некви турбо или чарджови глупости и си ОК.
Проблема с никасила не зависи от качеството и навременната смяна на маслото, възд. и маслен филтър, а само от качеството на бензина и по-точно от съдържанието на сяра в него(поне така пишат запознатите)

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
все си мисля че не можеш да си сипваш бензин от Швейцария но можеш да си слагаш хубаво масло. За сярата си прав. Заради нея в щатите М52 е с железен блок. За Бг не съм чувал такъв проблем. затова и написах тези препоръки. Мисля си, че маслото влияе много на здравето на сегментите и цилиндровата стена
. Доколкото знам мощностите на Нефтохима не са предвидени да работят с петрол с високо съдържание на сяра затова бяхме доста зависими от руския петрол едно време. Винаги може да се намери недобросъвестен бензинджия който да извади некви количества от г*зъ си - затова беше и препоръката ми за селективност при избор на бензиностанции.
А филтрите заради боклука който се носи из българския въздух аз ги сменям 2 пъти по често от предписанието.
ПП. Внимавай с епитетите!
От модераторския екип.

А филтрите заради боклука който се носи из българския въздух аз ги сменям 2 пъти по често от предписанието.
ПП. Внимавай с епитетите!
От модераторския екип.

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
VALIO_P написа:Проблема с никасила не зависи от качеството и навременната смяна на маслото, възд. и маслен филтър, а само от качеството на бензина и по-точно от съдържанието на сяра в него(поне така пишат запознатите)От нея се образува сярна киселина и последната разрушава иначе изключително устойчивото покритие на цилиндрите като намалява компресията.
Точно така, аз съм с M60B40, което е със същото покритие. Точно от сярата се разяжда, така че - карай само с проверен читав бензин, не ръчкай над 3.000 оборота дори 10-15 мин след като ти покаже, че двигателят е достигнал работна температура и ще си ок. С две думи - пази го повече този мотор

MORE BEER!
То на тия дето се занимават с "чарджовите глупости", никасила им е най-малкия кахърLucky написа:Карай си колата с ново масълце, слагай приличен бензин ОМВ100, на всеки 3ти пълен резервоар слагай по едно шишенце добавка за бензин Дезолит от тази дето я продават в Дарукар, сменяй въздешен и бензинов филтър навреме и нямаш грижа. Не се заигравай с некви турбо или чарджови глупости и си ОК.

е21 345 0-402м 12.18


- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
VALIO_P написа:Принципно зареждам 95 от ОМВ и досега не съм имал поводи да се оплаквам от бензина , както и от двигателя. Сипвал съм на колата бензин от Словения, Италия , Франция, Испания и не мога да кажа, че върви по-добре с "вносните" , даже Словенския ми се видя най-калпав от всичките.
Евала колега

Последния път в който сипах 100 октана на ОМВ в Любляна, направо ми се дорева. Колата започна да мени празния ход


п.с. Томи,нали не се засегна за "турбо и чарджовите" глупости

Георги Пенчев
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани