E 39 - 525 tds, прекъсва, глъхне, забива!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
ами питай тука деKido написа:За съжаление не ми е. Аз не отварям капака ако не трявба да сменят масло или ако нещо се счупи. Просто ме е малко яд че дадох 450лв

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Колеги относно 4-та дюза мисля,че по-доброто решение е 250лв чисто нова от магазин на Опел!
Аз също преди време се бръкнах 450лв. за нова дюза, опелската е абсолютно същата. Светна ме един колега Е38ТДС, той така решил проблема.
Относно варианта втора ръка мисля, че риска е прекалено висок точно с тази част от двигателя - живота на тази дюза е около 10г или
300 000-400 000км. но може да е и много по-малък в зависимост от експлоатацията.


Аз също преди време се бръкнах 450лв. за нова дюза, опелската е абсолютно същата. Светна ме един колега Е38ТДС, той така решил проблема.
Относно варианта втора ръка мисля, че риска е прекалено висок точно с тази част от двигателя - живота на тази дюза е около 10г или
300 000-400 000км. но може да е и много по-малък в зависимост от експлоатацията.


Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
От Дару диагнозата е - електронното управление на помпата!
Възможни решения на проблема:
1. Промиване на помпата с препарат. ( Слага се добавката на местото на горивния фиртър и автомобилът работи на место около 30-40 мин. като работи само с добавката а не с нафта) - цена около 60лв добавка плюс труд.
2. Ако първото не помогне - подмяна на електронното управление на помпата, за съжаление БМВ не предлага самото управление като резервна част и единственото решение е в Бош Супер Дизел да го направат но няма гаранция че ще се оправи( според Дару Кар ). - цена около 1000лв.
3. Ако не помгне вариянт 2 - Нова помпа - около 3000лв - без труд.
Ще пиша как съм отстранил броблема
Възможни решения на проблема:
1. Промиване на помпата с препарат. ( Слага се добавката на местото на горивния фиртър и автомобилът работи на место около 30-40 мин. като работи само с добавката а не с нафта) - цена около 60лв добавка плюс труд.
2. Ако първото не помогне - подмяна на електронното управление на помпата, за съжаление БМВ не предлага самото управление като резервна част и единственото решение е в Бош Супер Дизел да го направат но няма гаранция че ще се оправи( според Дару Кар ). - цена около 1000лв.
3. Ако не помгне вариянт 2 - Нова помпа - около 3000лв - без труд.
Ще пиша как съм отстранил броблема

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Добавката е "Дизел Шпулунг" на БМВ и струва около 36-38лв.filipf написа:От Дару диагнозата е - електронното управление на помпата!
Възможни решения на проблема:
1. Промиване на помпата с препарат. ( Слага се добавката на местото на горивния фиртър и автомобилът работи на место около 30-40 мин. като работи само с добавката а не с нафта) - цена около 60лв добавка плюс труд.
Това го знам, защото съм я купувал от Дару, но тогава продадох колата, а добавката, така и си остана неизползвана...
Ако те интересува пиши ЛС - ще се разберем!
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани