E 39 - 525 tds, прекъсва, глъхне, забива!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от Kido » 11 Яну 2006, 20:12

За съжаление не ми е. Аз не отварям капака ако не трявба да сменят масло или ако нещо се счупи. Просто ме е малко яд че дадох 450лв :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 11 Яну 2006, 20:14

Kido написа:За съжаление не ми е. Аз не отварям капака ако не трявба да сменят масло или ако нещо се счупи. Просто ме е малко яд че дадох 450лв :)
ами питай тука де ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 11 Яну 2006, 22:55

Колеги относно 4-та дюза мисля,че по-доброто решение е 250лв чисто нова от магазин на Опел! :idea:
Аз също преди време се бръкнах 450лв. за нова дюза, опелската е абсолютно същата. Светна ме един колега Е38ТДС, той така решил проблема.
Относно варианта втора ръка мисля, че риска е прекалено висок точно с тази част от двигателя - живота на тази дюза е около 10г или
300 000-400 000км. но може да е и много по-малък в зависимост от експлоатацията. :idea: :D
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 15 Фев 2006, 11:54

От Дару диагнозата е - електронното управление на помпата!

Възможни решения на проблема:

1. Промиване на помпата с препарат. ( Слага се добавката на местото на горивния фиртър и автомобилът работи на место около 30-40 мин. като работи само с добавката а не с нафта) - цена около 60лв добавка плюс труд.
2. Ако първото не помогне - подмяна на електронното управление на помпата, за съжаление БМВ не предлага самото управление като резервна част и единственото решение е в Бош Супер Дизел да го направат но няма гаранция че ще се оправи( според Дару Кар ). - цена около 1000лв.
3. Ако не помгне вариянт 2 - Нова помпа - около 3000лв - без труд.


Ще пиша как съм отстранил броблема :!:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Фев 2006, 12:59

filipf написа:От Дару диагнозата е - електронното управление на помпата!

Възможни решения на проблема:

1. Промиване на помпата с препарат. ( Слага се добавката на местото на горивния фиртър и автомобилът работи на место около 30-40 мин. като работи само с добавката а не с нафта) - цена около 60лв добавка плюс труд.
Добавката е "Дизел Шпулунг" на БМВ и струва около 36-38лв.
Това го знам, защото съм я купувал от Дару, но тогава продадох колата, а добавката, така и си остана неизползвана...
Ако те интересува пиши ЛС - ще се разберем!

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook