жълта лампа за маслото,турбинка,гориво

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

жълта лампа за маслото,турбинка,гориво

Мнение от викентии70 » 28 Май 2008, 12:12

Здравейте!Като запаля колата лампата за маслото изгася след около 2-3 сек.,а след още толкова светва само че в жълто и след като подам по-сериозни обороти /2000 и нагоре/тогава изгася.Това се появи отскоро и не знам дали да се притеснявам.Проверявам маслото-показва малко над МАХ.Преди време писах в форума /исках съвет/от сервиза в Варна ми казаха,че ми е изгорял от едната страна капака на клапаните и от там хвърля масло върху колекторите.Оттогава редовно следя маслото,но не му пада нивото/явно много малко изхвърля/.Може ли този проблем с лампата да е от тоя капак?Още да попитам:като подам газ от 1000 до 1500-1600 оборота се чува много приятно свирене на турбинката и от сервиза казаха,че нещо е минало през нея и за това свири,а нормално не трябва да се чува нищо.Така ли е за всички 320 д '98 /това е моя хубавец/ или в сервиза нямат работа и си я търсят?Още 1 въпрос:някой от Варна знае ли как е дизела в Шел или да продължавам да зареждам в ОМВ?Преди карах с бензин и съм страшно недоволен от бензина им!Благодаря предварително за информацията!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Мнение от motor » 28 Май 2008, 13:28

Лейката в жълто е за ниво на маслото(вискозитет на маслото). Не го твърдя на 100% понеже не ми е минавала през ръцете още такава кола.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Мнение от викентии70 » 28 Май 2008, 13:42

Благодаря,колега,последно смених маслото с ВР/бритиш петролиум/ 10W...защото колегите от форума препоръчват след 145 000 км да се слага полусинтетика.Но сега се съмнявам че може да е различен вискозитета.Купих КАСТРОЛ от Германия ама имам още 7 000 км до смяна/смятам ги 10 000 км/,а колата е на точно 145 000 км.Дали има значение за 10 или 15 W
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 17.06.2007

.

Мнение от bailow » 28 Май 2008, 13:49

жълтата лампа е изгорял датчик за отчитане на маслото, темата я имаше някъде, струва около 260 лв. смяната, но щом си го следиш най-добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Мнение от викентии70 » 28 Май 2008, 14:04

обаче това светене не е постоянно и като подам повече обороти изчезва докато реши да се появи при някой от следващите стартирания на двигателя но не задължително в същия ден
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мнение от zlati79 » 28 Май 2008, 15:55

ниско налягане на маслото-за това свети жълто, но пък от друга страна казваш че ти е над МАХ-а....... :roll:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 28 Май 2008, 16:24

не го бъркайте човека , жълтата лампа е за ниво на маслото - може и повече да е , и тогава свети ;)

ако наистина е в норми (нито повече нито по-малко) значи е датчика за ниво .

колега порови - има поне 5 теми такива

ПС - 10на40 се слага когато ти харчи синтетиката , ако не пиап карай синтетика (по-добро няма!)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Мнение от викентии70 » 28 Май 2008, 16:53

Благодаря,на V-max за компетентния отговор!Май ще ходя по-рано да сменям маслото,а и да сменят тоя капак на клапаните,дето е изгорял от едната страна !!!! и ще му налея синтетика да видя как се държи.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 28 Май 2008, 17:03

тя колата дали не е на 45к някой да е врътнал напред километража със 100к да изглеждат по реални че дядото много малко я е карал :mhihi:

по темата - жълто свети за нивото - най вероятно щото е по високо от макса .. турбината се чува винаги ,вече ако е много може да е позаминала ама да е минало нещо през нея - освен дипломата на майстора друго не се сещам какво може да е :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 17.06.2007

.

Мнение от bailow » 28 Май 2008, 17:22

Във вносителя и сервиза на БМВ в Пловдив- М-кар казаха,че лампата свети заради датчика, който се намирал на дъното на кардана и отчитал ниското ниво на маслото- струвал 150 лв. Проверих го лично. И май някой лев за труд ще трябва.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E46,330D,300 bhp
Мечтае да кара: 535 D

Мнение от викентии70 » 28 Май 2008, 18:03

Благодаря и на Bailow за положения труд ама масло има даже е в повече/по щека/.Проблема е че не свети постоянно а само след като запаля колата докато дам по-високи обороти/еднократно/ и след това не се появява.Всъщност е доста рядко ,но пък питам за да предотвратя повреда,ако нан някой му се е случвало.На мен лично ми се струва,4е може да е от масло 'мноо хуубо',но всички бяхте много любезни и всеки помогна с каквото може.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 17.06.2007

.

Мнение от bailow » 28 Май 2008, 21:16

именно де, това имах предвид това казаха и в сервиза, аз също го имам този проблем, но винаги си ми е на max маслото и няма да сменям никакви датчици! просто датчикът е развален и показва,че нивото е ниско, а то всъщност си е OK. даже понякога е възможно да ти пресветне и в движение така казаха от сервиза, но маслото си е на max и карай смело напред :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Mалката Виена
Пол: Мъж
Кара: Е60,530Д
Мечтае да кара: влака

Мнение от ivo752 » 28 Май 2008, 23:18

Извинявам се ,че се намесвам в темата ама и при мене го има същия проблем:като запаля изгасва червената лампа за маслото и след малко светва същата обаче в жълто оставям я да работи на празен ход и след около 10сек. изгася и повече не светва освен при повторно стартиране,а нивото на маслото ми е на max. :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 14.04.2007
Местоположение: Sofia

.

Мнение от sashko*** » 29 Май 2008, 0:46

Май повечето 320d са така :D И аз сам с този проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 13.04.2008
Местоположение: Троян
Пол: Мъж
Кара: e46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: 318 i

Мнение от krasy1982 » 29 Май 2008, 0:55

Повечето е46 са така. Това им е проблем подщи на всички. Гледам че всички казвате че маслото ви е над макс и си карате спокойно. Замисляли ли сте се какво може да стане в този случай? Хората са казали в тази граница мин-макс не по-горе илки по-доло. Относно сервиза в който си ходил, май по-добре е да не ходиш пак там.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook