Ламбда

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Ламбда

Мнение от Archangel » 26 Май 2008, 14:40

Здрасти,колеги.
Днес си прибрах колата от бокса,със сменена чисто нова ламбда сонда,оригинална,бла-бла.
Да де,но след първите 10км(поне тогава забелязах) отново,както и преди ми светна лампата за влошени емисии от двигателя...
Предишната сонда е била от тия "универсалните" на Бош по 150лв. и ми е ясно,защо е дала фира и е изгоряла.Но тази си е оригинална на БМВ и нещо ми е странно какво става по дяволите.
Колата се държи нормално,няма никакви признаци(завишен разход,спъната) за отново изгоряла сонда.
Въпросът ми е дали въобще е възможно на теория и практика да горят така една след друга или може да не е изчистена грешката от компютъра,след като са сложили новата?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 26 Май 2008, 14:45

най добре ходи да ти изчистят грешката, и ако пак светне лампата на двигателя - значи проблема не е в ламбда сондата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 26 Май 2008, 16:40

vAiO написа:най добре ходи да ти изчистят грешката, и ако пак светне лампата на двигателя - значи проблема не е в ламбда сондата.


Благодаря и за ЛСто, колега. Въпросът е, че колата е минавала диагностика, вследствие на което е установено, че ламбдата е изгоряла. Сменили са я и сега пак светва лампата. Какво може да се прецака за 10км... Дано само грешката от компютъра са забравили да изчистят.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 2.09.2007

Мнение от aleks_al » 17 Юни 2008, 19:03

Archangel написа:
vAiO написа:най добре ходи да ти изчистят грешката, и ако пак светне лампата на двигателя - значи проблема не е в ламбда сондата.


Благодаря и за ЛСто, колега. Въпросът е, че колата е минавала диагностика, вследствие на което е установено, че ламбдата е изгоряла. Сменили са я и сега пак светва лампата. Какво може да се прецака за 10км... Дано само грешката от компютъра са забравили да изчистят.
Колега, би ли споделил какво стана в крайна сметка с грешката :help: От как ми смениха и на мен ламбда сондата компа на двигателя ми дава непрекъснато грешка за обеднена смес, а колата си е пушка..дали проблемът може да е в новата ламбда?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 17 Юни 2008, 21:28

според мен грешката може да не е от ламбдата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 18 Юни 2008, 10:40

Така, зависи от колата. Моята има 3 или 4 ламбди. Грешката щях да я навирам в задника на Дару, ако не се бяха оказали коректни и сега ще сменят наистина изгорялата ламбда.
Та по въпроса- сменили са ми сондата зад или преди катализатора, а тя е била читава. На новите диагностики, които направиха, излезе че истинската изгоряла тази на втори цилиндър. В петък я вкарвам да я сменят безплатно.
Така че, колега- ослушай се и ги накарай да проверят всички сонди една по една.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 2.09.2007

Мнение от aleks_al » 18 Юни 2008, 11:32

Благодаря за информацията, колега! Неприятното в моя случай е че след смяната на сондата компа на двигателя не дава грешка от нередовна ламбда, а от обеднена смес :( Според диагностика в сервиза на "Вари 2000" причината би могла да бъде:
1) пропуск в смукателния колектор;
2) проблем в горивната система (помпа, жигльори);
3) генерация, катализатори;
4) не се изключва възможността и новата ламбда да дава грешни отчети...т.е. можех спокойно да си спестя 60лв. за диагностиката, тъй като и на мен ми е ясно кога се получава бедна смес :confused: Сега обаче дилемата е, след като колата върви добре, дали да обеднявам повече докато 'специалистите' налучкат къде е проблема или да махна въпросната лампа дето свети, да си карам бимата и да си свиркам ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 18 Юни 2008, 16:31

Archangel написа:Така, зависи от колата. Моята има 3 или 4 ламбди. Грешката щях да я навирам в задника на Дару, ако не се бяха оказали коректни и сега ще сменят наистина изгорялата ламбда.
Та по въпроса- сменили са ми сондата зад или преди катализатора, а тя е била читава. На новите диагностики, които направиха, излезе че истинската изгоряла тази на втори цилиндър. В петък я вкарвам да я сменят безплатно.
Така че, колега- ослушай се и ги накарай да проверят всички сонди една по една.


Ако все пак си вършеха работата като хората в Дару Кар щяха да я сменят още от първия път.
Като ходих на диагностика при тях ми смениха някаква бензинова клапа, и казаха че лампата ми свети защото компа ми е за смяна :kuku: ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 18 Юни 2008, 17:48

vAiO написа:
Archangel написа:Така, зависи от колата. Моята има 3 или 4 ламбди. Грешката щях да я навирам в задника на Дару, ако не се бяха оказали коректни и сега ще сменят наистина изгорялата ламбда.
Та по въпроса- сменили са ми сондата зад или преди катализатора, а тя е била читава. На новите диагностики, които направиха, излезе че истинската изгоряла тази на втори цилиндър. В петък я вкарвам да я сменят безплатно.
Така че, колега- ослушай се и ги накарай да проверят всички сонди една по една.


Ако все пак си вършеха работата като хората в Дару Кар щяха да я сменят още от първия път.
Като ходих на диагностика при тях ми смениха някаква бензинова клапа, и казаха че лампата ми свети защото компа ми е за смяна :kuku: ...


И ти си прав, но аз лично не вярвам, че в Камор е по-различно. А за наша жалост те са единствените оторизирани сервизи на БМВ АГ в София. Аз бях готов да пиша писмо до тях, с оплакване, но ми се обадиха, че сондата е тук и ще я сменят.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 29.05.2003
Местоположение: София
Кара: E46 M3
Мечтае да кара: Е46 М3
Детайли за колата: чудесна :)

Мнение от val » 18 Юни 2008, 17:58

В Камор ходих на диагностика по друг въпрос- толкова са некомпетентни, че ми взеха 140лв. и ми казаха- сменяме ти таблото + ЕВС и после ако нищо не се оправи, ще му мислим... цена на части около 1000 лв. за труда ще трябва още.

Аз си тръгнах и им казах, че ще ги сменим, ама друг път... накрая сам се заех и открих, че проблема е мръсотия в CD-Changer-а . Може би трябва да пиша до някакви шефове там, ама нямам време и не ми се занимава, ама там повече не стъпвам- няма смисъл :!:
let the BMW be with you

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 18 Юни 2008, 18:18

Archangel написа:И ти си прав, но аз лично не вярвам, че в Камор е по-различно. А за наша жалост те са единствените оторизирани сервизи на БМВ АГ в София. Аз бях готов да пиша писмо до тях, с оплакване, но ми се обадиха, че сондата е тук и ще я сменят.


В Камор до колкото съм чувал е още по-зле от Дару...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 18 Юни 2008, 18:58

val - ако исакш ще ти съдействам с превод на някое писмо, което да пратим до бмв- Германия! нямаш си представа как подскачат след такива изцепки! аз съм имал опит с шкода и била- и в двата случай написах по едно писмо ама директно да някой от шефовете на добър английски с достатъчно аргументи и в двата случая излетя по един управител и още няколко шефа с него!

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: Мадрид,Испания

Мнение от didony » 18 Юни 2008, 19:54

Това за писмото до БМВ Германия ми се струва много добра идея.Хич не му мислете пичове :yes:
Мдааа.....който се е качил веднъж на BMW не слиза от него
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 18 Юни 2008, 20:05

Ами едно колективно писмо да напишем с оплакванията от съответните "оторизирани" дилъри, поне да им се обадят да ги скастрят.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook