Перка!!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Перка!!!

Мнение от Jenerala » 29 Апр 2008, 12:35

Здравейт колеги :lol: скоро пусках тема "ремъци" понеже мислех че е от него- дето на градско при включен климатроник започва да свисти нещо (след около 4-5км. и то най вече като стоя на място), но след дълго обикаляне по сервизи смених ремъците(не се оправи), ролките са супер, денферната шайба също е добре. Ходих на климатикаджия и на тестер единодушно е перката(700лв. :bcry: ) която се включва но не за постоянно както трябва да е когато е включена климата, а включва и изключва и така известно време държи до 15атмосфери , но явно това не е достатъчно и по някое време дига над 15атмо. и набързо отива до мах. 30атмо. където почва да свисти поради налягането и релето изключва климата. Дайте мнение при положение че все пак отвреме на време перката работи дали може да се ремонтира или "дърво"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 02 Май 2008, 12:00

Последно разбрах че перката върви заедно с управлението(платка) 704лв. които много често се прецаквали на Мерцедесите и на БМВ-петиците но явно не само :mhihi: . Някой знае ли дали могата да се ремонтират или поне дали може да се намери само управлението като резервна част макар че от цялата работа перката ще струва 50-100лв. а управлението ще е голямата балтия. Като го оправя ще пиша че като гледам не е често срещан проблем а е гплямо дърво цялата тази работа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 02 Май 2008, 18:20

Здравей, не ми е ясно това управление, но защо не го отвориш и почистиш ако трябва и задължително провери за студени спойки, много бели докарват. бах го управлението такива пари :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: Варна, до полъхващия бриз :)

Мнение от DiSmiSSaL » 09 Май 2008, 21:54

тези цени каде ти ги обявиха,да не стъпвам там :) ...
Дизел в кръвта...... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 19 Май 2008, 20:53

Повечето части имат "заместители" т.е. не оригинални БМВ а други марки но тази перка я търсих в много магазини и навсякъде ми казваха все едно и също "че няма заместител и че единствено могат да ми я поръчат от BMW " и поради това цената навсякъде беше една и съща 704лв. можех да намеря втора употреба за 300-400лв. но според мен не си струва понеже няма гаранция а не се знае дали няма да изпляка след някой друг месец. Вече я поръчах и тази седмица трябва да дойде че идат жеги и без клима е АД. Като я сменя ще пиша. :) :) :)

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 7.06.2007
Местоположение: София
Кара: Х6

Мнение от veseling » 19 Май 2008, 21:25

Само втора употреба. Струва около 250 лв. Иначе няма оправянел Аз имам 320 Д, намерих перка с управление от бензинова. Смених само управлението защото пластмасата не е същата. Управлението е залято със някаква скмола и не подлежи на ремонт

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 19 Май 2008, 21:55

Абе щом има по 300-400лв. още повече не бих се навил за тази от 250. А за управлението си прав и аз го отварях и го носих на ел-специалист и той каза че като е свалено трудно може да се натовари изкуствено за да се види кой точно елемент е прецакан, освен това не знам как беше при тебе но при мен ту работи ту не работи абе вече я поръчах и това е , а като я сваля старата ще се мъча да я правя и ако стане ще я продам на втора употреба макар че ме съмнява да се оправи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 383
Регистриран на: 12.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Agande » 21 Май 2008, 21:11

Аз имах подобен проблем колега. Доколкото знам перката работи на 2 скорости . При мен се оказа че трябва да се запои на ново едната жичка на управлението. От тогава нямам проблем.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 21 Май 2008, 21:18

Какви студени спойки ви гонят,бе колеги.В заводи,в които всичко се произвежда от роботи?То човешка ръка трудно прави студена спойка,пък робота ли?
А за цената-повечето електроники по Е46ците ни са доста скъпи.Пример от личен опит-лайт модул за би-ксенони-500лв.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 21 Май 2008, 23:00

Agande написа: Доколкото знам перката работи на 2 скорости .


Перката е напълно автоматизирана с интилигентен режим на работа поради което е с плавно променяне на оборотите а не е като по старите с 1,2 или3 степени.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 22 Май 2008, 20:54

Я ми кажи как тоя климатикажия кразбра, че е от перката, а не от датчика дето е на кондезера, който следи за налягането в системата. Щото миналата седмица точно така едно приятелче изгърмя със 700 камъка за перка, а се оказа датчик, щото и новата не тръгна, а старата кото я пробахме после си беше в перфектно здраве.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 22 Май 2008, 22:02

къде се намира и как да го проверя. щото и аз отначало за това си мислех ,един друг климатикаджия ми каза че имало някакъв пресостад който е точно като датчик за налягането на компресора, но на комп теста не показа да е повреден ако може да се вярва на тези тестове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 22 Май 2008, 23:07

...колага, тъй като имам личен опит с линните за насища на платки - да ти кажа, че понякога има шанс, макар и 1/1 000 000 да се падне некачествено споен компонент- на линиите контрола се осъществява от камери, т.е. те хващат изместен компонент, но не винаги това е проблема- възможно е някой от пиновете да не контактува добре с пистите и това да е ядът! после всико се залива със смола и първоначално е ОК, но след някакво раздвижване /а такива в колите дал Бог!/ всичко е възможно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 23 Май 2008, 9:17

Jenerala написа:къде се намира и как да го проверя. щото и аз отначало за това си мислех ,един друг климатикаджия ми каза че имало някакъв пресостад който е точно като датчик за налягането на компресора, но на комп теста не показа да е повреден ако може да се вярва на тези тестове.

:!: НЕГО ГО ДАТЕ КАТО НЕРАБОТЕЩ ВЕНТИЛАТОР :!: Снощи просто думичката "персостат" ми избяга :confused: . Намира се на кондезера, един алуминиев цилиндър от дясно на радиаторите(поне при е39 и е34 е там, мисля че и твоя е там), в който влизат две тръби от климатика, абе климатикаджиите го знаят кой е. Проверява се като се извади буксата от него и се дават на късо пиновете, но не помня кои точно. Отделно от това има и датчик на водния радиатор, който също управлява тая перка, провери си и него.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Варна
Кара: BMW 335D
Мечтае да кара: всеки ден различна кола от гаража
Детайли за колата: 360 к.с.

Мнение от SPARC0 » 24 Май 2008, 0:16

Jenerala, като ти го прави тоя номер какъв шум издава перката на вентилатора?Че моята беше на сервиз и я разглабяха, а като я взех забелязох, че при пуснат климатик се чува перка- ту да се върти, ту не.Много странно !!!И при теб ли така се чува?
Expect The Unexpected & Everything Is Possible

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook