Перка!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Перка!!!
Здравейт колеги
скоро пусках тема "ремъци" понеже мислех че е от него- дето на градско при включен климатроник започва да свисти нещо (след около 4-5км. и то най вече като стоя на място), но след дълго обикаляне по сервизи смених ремъците(не се оправи), ролките са супер, денферната шайба също е добре. Ходих на климатикаджия и на тестер единодушно е перката(700лв.
) която се включва но не за постоянно както трябва да е когато е включена климата, а включва и изключва и така известно време държи до 15атмосфери , но явно това не е достатъчно и по някое време дига над 15атмо. и набързо отива до мах. 30атмо. където почва да свисти поради налягането и релето изключва климата. Дайте мнение при положение че все пак отвреме на време перката работи дали може да се ремонтира или "дърво"


- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Последно разбрах че перката върви заедно с управлението(платка) 704лв. които много често се прецаквали на Мерцедесите и на БМВ-петиците но явно не само
. Някой знае ли дали могата да се ремонтират или поне дали може да се намери само управлението като резервна част макар че от цялата работа перката ще струва 50-100лв. а управлението ще е голямата балтия. Като го оправя ще пиша че като гледам не е често срещан проблем а е гплямо дърво цялата тази работа.

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Здравей, не ми е ясно това управление, но защо не го отвориш и почистиш ако трябва и задължително провери за студени спойки, много бели докарват. бах го управлението такива пари 

- DiSmiSSaL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 15.08.2007
- Местоположение: Варна, до полъхващия бриз :)
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Повечето части имат "заместители" т.е. не оригинални БМВ а други марки но тази перка я търсих в много магазини и навсякъде ми казваха все едно и също "че няма заместител и че единствено могат да ми я поръчат от BMW " и поради това цената навсякъде беше една и съща 704лв. можех да намеря втора употреба за 300-400лв. но според мен не си струва понеже няма гаранция а не се знае дали няма да изпляка след някой друг месец. Вече я поръчах и тази седмица трябва да дойде че идат жеги и без клима е АД. Като я сменя ще пиша.




- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Абе щом има по 300-400лв. още повече не бих се навил за тази от 250. А за управлението си прав и аз го отварях и го носих на ел-специалист и той каза че като е свалено трудно може да се натовари изкуствено за да се види кой точно елемент е прецакан, освен това не знам как беше при тебе но при мен ту работи ту не работи абе вече я поръчах и това е , а като я сваля старата ще се мъча да я правя и ако стане ще я продам на втора употреба макар че ме съмнява да се оправи.
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Какви студени спойки ви гонят,бе колеги.В заводи,в които всичко се произвежда от роботи?То човешка ръка трудно прави студена спойка,пък робота ли?
А за цената-повечето електроники по Е46ците ни са доста скъпи.Пример от личен опит-лайт модул за би-ксенони-500лв.
А за цената-повечето електроники по Е46ците ни са доста скъпи.Пример от личен опит-лайт модул за би-ксенони-500лв.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Agande написа: Доколкото знам перката работи на 2 скорости .
Перката е напълно автоматизирана с интилигентен режим на работа поради което е с плавно променяне на оборотите а не е като по старите с 1,2 или3 степени.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Я ми кажи как тоя климатикажия кразбра, че е от перката, а не от датчика дето е на кондезера, който следи за налягането в системата. Щото миналата седмица точно така едно приятелче изгърмя със 700 камъка за перка, а се оказа датчик, щото и новата не тръгна, а старата кото я пробахме после си беше в перфектно здраве.
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
къде се намира и как да го проверя. щото и аз отначало за това си мислех ,един друг климатикаджия ми каза че имало някакъв пресостад който е точно като датчик за налягането на компресора, но на комп теста не показа да е повреден ако може да се вярва на тези тестове.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
...колага, тъй като имам личен опит с линните за насища на платки - да ти кажа, че понякога има шанс, макар и 1/1 000 000 да се падне некачествено споен компонент- на линиите контрола се осъществява от камери, т.е. те хващат изместен компонент, но не винаги това е проблема- възможно е някой от пиновете да не контактува добре с пистите и това да е ядът! после всико се залива със смола и първоначално е ОК, но след някакво раздвижване /а такива в колите дал Бог!/ всичко е възможно!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Jenerala написа:къде се намира и как да го проверя. щото и аз отначало за това си мислех ,един друг климатикаджия ми каза че имало някакъв пресостад който е точно като датчик за налягането на компресора, но на комп теста не показа да е повреден ако може да се вярва на тези тестове.



- SPARC0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: BMW 335D
- Мечтае да кара: всеки ден различна кола от гаража
- Детайли за колата: 360 к.с.
Jenerala, като ти го прави тоя номер какъв шум издава перката на вентилатора?Че моята беше на сервиз и я разглабяха, а като я взех забелязох, че при пуснат климатик се чува перка- ту да се върти, ту не.Много странно !!!И при теб ли така се чува?
Expect The Unexpected & Everything Is Possible
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани