Дискове ...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Дискове ...
Значи днес ми светна лампата за накладките и отидох до 1-2 магазина и след това в Найси кар. Казаха ми съвсем нормални цени. С 4-5 лв. по скъпи, от колкото в магазините, но като ми свалиха гумите, за да видим кои са и що са видяха, че дисковете имат ръбче и те са за смяна. А приятел ми каза, че имало вариант да се занесът дисковете на някакъв майстор и само да се отстрани този ръб ?
Другото е, ако няма друг вариант за дисковете и трябва да се сменят, съм се навил нещо да взема дискове с дупки (сори ама им забравих в момента точното име
) Някакви впечатления дали са по-добри от обикновенните ? Тъй като по нататък смятам и апаратите на спирачките да сменям с цветни (лилави) някой да има съвет за марка, цена и ефективност ?
Благодаря за отговорите предварително
Другото е, ако няма друг вариант за дисковете и трябва да се сменят, съм се навил нещо да взема дискове с дупки (сори ама им забравих в момента точното име

Благодаря за отговорите предварително

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
аз съм с надупчени дискове цимерман или нещо такова беше
и накладки текстар
и съм много доволен

и накладки текстар

и съм много доволен


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
искаш да кажеш стругар да ти мине дисковете
мнението ми е че със спирачките компромис не бива особено с твоя самолет
смени дискове и накладки и първите 200 км караи без да ги натискаш разяко и всичко заспива

мнението ми е че със спирачките компромис не бива особено с твоя самолет

смени дискове и накладки и първите 200 км караи без да ги натискаш разяко и всичко заспива

GECATA дай някакви примерни цени за твойте вентилирани дискове
А някой ако знае някакви БГ сайтове за такива глезотии, ще ми помогне много ако ги постне
BMW-E39 май май така ще направя
В смисъл няма да пестя камъни за спирачките
А накладките със сигурност ще са Текстар, тъй като и оригинално на БМВ са такива


BMW-E39 май май така ще направя


А накладките със сигурност ще са Текстар, тъй като и оригинално на БМВ са такива

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
fatalen написа:Тъй наречените вентилирани дискове
при всички Е46 дисковете са вентилирани по дифолт

тези май се водят двойно вентилирани


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
водят се надупчени
вентилирани - означава че диска е двоен. Твоите /а и моите/ са вентилирани отпред и отзад. Повечето от по-старите коли са с вентилирани само отпред.
ефекта от надупчените дискове за мен е чисто оптичен, не се надявай на чувствителна разлика. Виж, ако смениш апаратите и сложиш по-големи дискове тогава ще усетиш. Цимерман са надупчени, а Брембо макс - само нарязани. Карах и с двата вида на Е36-цата, Цимермана ги изкривих много бързо, но това май си е проблем при Е36, а не на дисковете. Брембо макс също бях доволен, с тях продадох и колата
За Е36 320 286мм дискове на Цимерман бяха 260лв комплект.
За пристъргване на дискове просто забрави! Не караш лада и не броиш стотинките предполагам

вентилирани - означава че диска е двоен. Твоите /а и моите/ са вентилирани отпред и отзад. Повечето от по-старите коли са с вентилирани само отпред.
ефекта от надупчените дискове за мен е чисто оптичен, не се надявай на чувствителна разлика. Виж, ако смениш апаратите и сложиш по-големи дискове тогава ще усетиш. Цимерман са надупчени, а Брембо макс - само нарязани. Карах и с двата вида на Е36-цата, Цимермана ги изкривих много бързо, но това май си е проблем при Е36, а не на дисковете. Брембо макс също бях доволен, с тях продадох и колата
За Е36 320 286мм дискове на Цимерман бяха 260лв комплект.
За пристъргване на дискове просто забрави! Не караш лада и не броиш стотинките предполагам
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
не е чисто оптичен ефекта,а да поемат дупките разширенията от загряването и да се охлажда,то няма как с едни дискове и хоп да спираме кат формула
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Понеже съм проучвал темата ще се изкажа- "надупчените" дискове се водят двойно вентилирани- останалите сток дискове са само вентилирани. принципно има ефект тъй като се охлаждат по-бързо именно заради тия дупки! по-добре за да спира колата трябва дисковете да са нарязани- да, обаче нарязаните дискове ядат накладките като кашкавал- все едно стържеш сиране на едрото ренде!
за качествен ъпгрейд (осем бутални апарати + нарязани двойно вентилирани дискове+ бронирани спирачни маркучи) цената е към 2000 + левчета! поне преди година. ако има интерес ще пиша на коя фирма съм ги гледал! преди време тук се обсъждаше темата за една 320-ка дето искаше да си прави подобно нещо и тогава един колега посъветва- по-добре дискове от 330Д- аз напълно подкрепям идеята!
за качествен ъпгрейд (осем бутални апарати + нарязани двойно вентилирани дискове+ бронирани спирачни маркучи) цената е към 2000 + левчета! поне преди година. ако има интерес ще пиша на коя фирма съм ги гледал! преди време тук се обсъждаше темата за една 320-ка дето искаше да си прави подобно нещо и тогава един колега посъветва- по-добре дискове от 330Д- аз напълно подкрепям идеята!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
толкова е, 2000+ отиват и нещата заспиват
Цимерман на дупки + ЕВС зелени накладки сега е най-модерната комбинация , иначе ТЕКСТАРа си е доказано добър (често и първично вграждани)

Цимерман на дупки + ЕВС зелени накладки сега е най-модерната комбинация , иначе ТЕКСТАРа си е доказано добър (често и първично вграждани)
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5&start=15
една тема от далечното минало
аз също бях убеден че има ефект, все пак са с дупки
иначе на Цимерман са евтини сравнително, не можах да открия каталога за 2008 в който ги има, но обикновено са на добри цени
една тема от далечното минало
аз също бях убеден че има ефект, все пак са с дупки

иначе на Цимерман са евтини сравнително, не можах да открия каталога за 2008 в който ги има, но обикновено са на добри цени
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
35 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани