СПЕШНО имам нужда от инфо...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

СПЕШНО имам нужда от инфо...

Мнение от Jamaika » 02 Апр 2008, 17:32

Здравейте, колеги.
В момента съм на път да купя 1 е46-ца /ще се похваля ако стане/, но имам едно питане. Педалът на газта от време на време при натискане заяжда /трябва да се приложи малко повече сила за да се натисне, когато е в начална позиция/ . Някой може ли да ми каже дали това лесно може да се отстрани, и дали е нещо сложно /скъпо/? Ще ми помогне също и ако някой ми обясни принципа на педала за газта на е46-ците /дали е с жило, или е електронен- "drive-by-wire", както при BMW E46 M3 /. Мерси много предварително.

ПП. Инфото ми трябва тази вечер, защото утре съм на път да гледам колата и да я купувам....

ППП. Инфо за drive-by-wire можете да прочетете тук- http://e46m3performance.com/tech/throttle/index.htm

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

Мнение от Jamaika » 02 Апр 2008, 17:51

От статията, към която сложих линк по-горе се разбира, че тази система е въведена серийно в БМВ м'у 2001 и 2002 г. :


Ed. Note: Additional research has determined that at least some of the very early E46 M3's did still use a traditional potentiometer to detect throttle pedal position. The Hall sensors were gradually phased in during production, probably between 2001 and 2002.

Имайки пред вид, че колата е '99 0 това ме навежда на мисълта, че е с жило. Или бъркам?

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Мнение от K_Ilkov » 02 Апр 2008, 19:03

Мисля че зависи с какъв двигател е колата - с жило май са само ранните 16-ки и 18-ки

да не те подведа по добре некой по-компетентен да се изкаже :mhihi:

може да потърсиш в темите за мулти волани там има писано по тая тема
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

Мнение от Jamaika » 02 Апр 2008, 19:14

Май намерих отговора на въпроса си... с жило е.

Въпросът е- колко би струвало един такъв ремонт и дали според вас проблемът е от самото жило /или има ли нещо друго, освен него, което може да се преебе/.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 02 Апр 2008, 19:16

може просто да са се зацапали лагируващите части ...
като взимах 20ката с малко WD40 проблема беше решен

тя е без жило ама тва на дали за тоя проблем има значение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 10.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318
Мечтае да кара: Porsche Carrera.
Детайли за колата: най-хубавата :)

Мнение от Jamaika » 02 Апр 2008, 21:33

Значи да не се притесняваям, така ли?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 02 Апр 2008, 21:35

да ти кажа и аз имам такъв проблем и не можах да го остраня .. смазал съм жилото ,лостчетата всичко що се движи и заяжда леко от време на време

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook