Проблем с охладителната система - дайте съвет
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- sway
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 2.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 1999
- Мечтае да кара: X6 M
Проблем с охладителната система - дайте съвет
Здравейте Колеги,
Отскоро съм собственик на БМВ Е46 1998 година 320 дизел.
Проблемът ми е следния: отвреме на време ми светеше датчика на таблото за доливане на течност (светеше за около 1-2мин.). Мой роднина закара колата в "Дару Кар" за оглед на окачване и тест на електрониката там намериха отвита някаква пробка и я завили. Около седмица след това датчика започна пак да свети, но пак рядко. Все пак реших да погледна нивото на течността. Сутрин на студен двигател при отваряне на капачката започва да излиза въздух и прелива антифриз, не изтича много като количество. След това поплавъка дава течност на максимум. След такова отваряне обаче датчика свети все по-често и за повече време. Тази сутрин дори парното въобще нестопли при загрята кола. Посъветвайте ме какъв е проблема и евентуално за сервиз от който сте доволни, че да го оправят.
Благодаря Ви предварително.
P.S:Двата термостата са ми сменени преди покупката, но видях че има и един на радиатора, да не е проблемен той.
Отскоро съм собственик на БМВ Е46 1998 година 320 дизел.
Проблемът ми е следния: отвреме на време ми светеше датчика на таблото за доливане на течност (светеше за около 1-2мин.). Мой роднина закара колата в "Дару Кар" за оглед на окачване и тест на електрониката там намериха отвита някаква пробка и я завили. Около седмица след това датчика започна пак да свети, но пак рядко. Все пак реших да погледна нивото на течността. Сутрин на студен двигател при отваряне на капачката започва да излиза въздух и прелива антифриз, не изтича много като количество. След това поплавъка дава течност на максимум. След такова отваряне обаче датчика свети все по-често и за повече време. Тази сутрин дори парното въобще нестопли при загрята кола. Посъветвайте ме какъв е проблема и евентуално за сервиз от който сте доволни, че да го оправят.
Благодаря Ви предварително.
P.S:Двата термостата са ми сменени преди покупката, но видях че има и един на радиатора, да не е проблемен той.
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
g-powerr написа:не ти е обезвъздушена системата
И според мене е това. Трябва да се обезвъздуши и да се налее охладителна течност, не повече от максимума на поплавъка

Нямаш теч от някъде нали ???
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- BmwE46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 257
- Регистриран на: 14.02.2007
- Местоположение: София
- Кара: C вратите
Точно както каза колегата от горе не е обезвъздушена системата .. начи при мене имам 2 маркуча коита са ми за парното трябва да ги стискаш и да ги пускаш докато усетиш палиш колата пускаш парното на мах и почваш да стискаш отново и да пускаш маркучите така докато не обезвъзушиш хубаво системата и парното не почне да работи и да духа топло поне при мен така стана. И внимаваи гледаи температурата да не я прегрееш, такаче деистваи защото ще се вкараш в някои голям филм за този мъничък проблем
Успех.


- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
а къде е пробката можели да обясниш по подробно, че ми предстои тожа нещо и на мен
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- sway
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 2.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 1999
- Мечтае да кара: X6 M
Благодаря за мненията.
Открих едно упътване за обезвъздушаване. Има цели 5 пробки. Оказа се, че винта на едната е счупен и оттам дарпа въздух. Купих нов от Дару кар и в събота ще я дооправя. Инак долях около 2 литра.
Открих едно упътване за обезвъздушаване. Има цели 5 пробки. Оказа се, че винта на едната е счупен и оттам дарпа въздух. Купих нов от Дару кар и в събота ще я дооправя. Инак долях около 2 литра.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
spower написа:а къде е пробката можели да обясниш по подробно, че ми предстои тожа нещо и на мен
Като застанеш пред колата в ляво от разширителния съд, където се налива антифриза. Като пластмасово винтче е - става да се отвие с дребна монета или голяма отверка

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
досега се занимавах със смяната на казанчето, трудничко излиза и трудничко влиза първиа път не го бях вкарал добре и се разтече, но сега се надявам , че е добре
обезвъздуших ще видим как ще е сега
страх ме е да не излезе при по високи обороти , 4е налягането се вдига , а тиа скобички нещо не ми вдъхват доверие
но в общи линии не е трудно изисква малко търпение канал и желание 




Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани