съединител 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

съединител 320д

Мнение от kronos » 20 Мар 2008, 22:39

Дойде време да сменям съединителя щото вече не се трай.
Спрял съм се на Закс, но ме интересува дали има нещо по здраво, например от друг модел печка или друга марка съединител, че не ми се сменя пак след 2-3 месеца. И задължително ли се сменя маховика?
Всъщност аз не знам още дали е само от съединителя проблема.
Сутрин колата тресе яко на 1-ва, после е добре. При пълна газ на 5-а, започва да реве някъде отзад и отива на 4-5000об. пък не набира???
Някакви идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 20 Мар 2008, 23:12

Незнам цената на съединителя,
ама ти сигурен ли си че невървенето и ревът отзад са причинени от износен съединител :confused:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 20 Мар 2008, 23:38

маховика?
това пък защо? :shock:
мен ме бяха изплашили за старата Е36 и си спомням, че струваше колкото половината кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 21 Мар 2008, 1:59

© написа:маховика?
това пък защо? :shock:
мен ме бяха изплашили за старата Е36 и си спомням, че струваше колкото половината кола


При тдс-а е така, дано при този да не е. Някакви пружини там вградени..нз не ги разбирам. Гледах из ОЕМ-а, диаметъра на 330д е същия като на 320д, но м47ту20, за стария е по малък и ще отпадне май тоя вариянт.
Тя мойта кола я е карала една п...а заспала и на това отдавам прецакания съединител, и на стария тдс така ми правеше ама беше на 250к км.
Като го сменя ще пиша, мисля че ще е полезно и за останалите от 320д-отбора :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 21 Мар 2008, 12:49

аз минах по целия път и мога да споделя всичко. Това което описваш звучи като превъртане на съединителя. По принцип маховика не е нужно да се сменя със съединителя както при ГОЛФ 4 :)

Но като се свали всичко се вижда и маховика в какво състояние е.. Ако е разбит трябва да се смени - в противен случай може да счупиш колянов вал :idea: При мен беше разбит и смених всичко.

Иначе сутрин ти тресе колата - това е докато ти загрее съединителя от търкането. После се пооправя. И при мен беше така. Това се дължи на крив притискателен диск по принцип. Най-добре провери по-скоро какво е положението и до тогава не зори колата.

Иначе маховикът струва около 1200 лева. Съветът ми е да потарсиш здрав втора употреба. Другото е да знаеш, че аз имам един съединител комплект от БМВ само на 4 хиляди километра и е оригинален. Имам обява.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%EC%EE%F0


И един съвет. Преди да тръгнат ти слагат новите части - всичко да се сравни. Частите трябва да са еднакви или няма да ти отлепя съединителя. Мойта 4 пъти я сглобяваха малоумниците докато накрая почнаха да се късат болтовете на скоростната кутия и маховика. И чак тогава се сетиха да сравнят частите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 2.09.2007

Re: съединител 320д

Мнение от aleks_al » 25 Мар 2008, 17:11

kronos написа:Дойде време да сменям съединителя щото вече не се трай.
Спрял съм се на Закс, но ме интересува дали има нещо по здраво, например от друг модел печка или друга марка съединител, че не ми се сменя пак след 2-3 месеца. И задължително ли се сменя маховика?
Всъщност аз не знам още дали е само от съединителя проблема.
Сутрин колата тресе яко на 1-ва, после е добре. При пълна газ на 5-а, започва да реве някъде отзад и отива на 4-5000об. пък не набира???
Някакви идеи?
А знае ли се на колко хиляди е колата, колега?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 28 Мар 2008, 18:23

Значи днес смених съединителя (сложих Закс), и май че се пооправи не ми приплъзва вече като настъпя, но това тресене при потегляне по наклон пак си го има. Маховика беше добре и майстора каза че няма нужда да се сменя, интересно тогава от какво е това тресене, все едно някой удря по купето отдолу.
Комплект съединител със труда-360лв.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 28 Мар 2008, 20:15

евентуално притискателя който си избрал да не е достатъчно читав ... От него идват тези вибрации

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 28 Мар 2008, 20:45

Притискателя е нов, той си е в комплекта.
Не знам, нямам нерви да се занимавам вече с тая кола.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.01.2007

Мнение от cartel » 03 Апр 2008, 11:06

и при мене е същата ситуация. Смених съединителя с нов и тресе на първа. Също така сутрин има вибрации, но мисля че четох някъде, че може да е от гуменото каре на кардана. Писна ми и на мене да се занимавам и карам така

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook