За 318Ci след 2001

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

За 318Ci след 2001

Мнение от ivodivo » 11 Мар 2008, 18:29

Мотора е 105кв Ускорение 0-100 9,2 същия мотор се слага и в 318и седан по-късно възможно ли е и купето и седана да вървят еднакво :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 11 Мар 2008, 18:56

абсолютише
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 11 Мар 2008, 19:23

А кое се поддържа по-лесно с по-малко пари и нерви?
А като цяло съществени ли са разликите? Купето като 'спортно' с какво е по-различно от седана окачване диференциал?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 11 Мар 2008, 19:39

по скъпи са му калници врати капак ...
окачването не съм чул да има разлика ...

а и купето що реши, че е по спортно от седана ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 11 Мар 2008, 22:32

Opel Corsa се поддържа по лесно :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 11 Мар 2008, 23:39

Sharo написа:по скъпи са му калници врати капак ...
окачването не съм чул да има разлика ...

а и купето що реши, че е по спортно от седана ...


Щото пише 'sportwagen' :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 12 Мар 2008, 9:01

тука има една подробност че седана ще е след фейса ако е 140 коня ,а купето 2001 не е

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 12 Мар 2008, 11:08

Alexi написа:тука има една подробност че седана ще е след фейса ако е 140 коня ,а купето 2001 не е


Да, точно така. Има нефейснати купета с 140 коня. Фейса на купето става 2003 ако не се лъжа
А да попитам защото повече от 115 коня седан не съм карал, нито съм се возел :uups: , 0-100 за 9 сек здраво ли дърпа?

Каталог за купетата 318Ci SE(новия мотор), 318Ci M Sport

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 12 Мар 2008, 12:38

ivodivo написа:, 0-100 за 9 сек здраво ли дърпа?




зависи от гледната точка
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 12 Мар 2008, 13:03

Sharo написа:
ivodivo написа:, 0-100 за 9 сек здраво ли дърпа?




зависи от гледната точка


Досега съм ускорявал 0-100 за към 12на секунди и пак си усещам лека тръпчица :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 12 Мар 2008, 13:28

има осезаема разлика ,недей гледа само до 100 от там нагоре разликата е по голяма .. оня ден карах 530д стептроник 195 коня мотора бая навървява според мен а 5 години карах 320 е36ца .. конете са си коне.. а да се движиш със 180 на 3000 оборота много рулира

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 13 Мар 2008, 16:54

Само бодито ли е по-скъпо от на седана, то ако всичко останало е еднакво със седана значи само там трябва да има разлика
Да речем едни бели мигачи колко са по-скъпи, стопове..

Разгледах цените на частите в realOEM. Както каза колегата разликите в цените при еднакви мотори са само в бодиуърка, седалките и козметиките които биха могли да се различават, като ценовата разлика не е голяма, от порядъка на 20-30 долара. Окачване, спирачки, диференциал и тнт. са еднакви
За фаровете някой да каже, там няма да се изненадам ако разликата е от порядъка на 100 лв :roll:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook