Би-ксенон функция

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Би-ксенон функция

Мнение от skp » 26 Яну 2008, 10:36

Колата я имам от скоро. Има си оригинални ксенони с автоматично регулиране на височината. Няколко дни след като я купих забелязах, че всички ми светкат. Фаровете ми за къси светлини светеха в небесата. Отворих капака и намерих едни врътки на фаровете. Навъртях 7-8 оборота за да ги сваля малко, че иначе бях като селянин и заслепявах всички други коли на пътя. Очевидно трябва да ида на реглаж на фаровете. Възможно ли е да ми е повредена автоматичната регулировка? Иначе като включа фаровете те се движат за момент нагоре-надолу.
Четох тук във форума, че тези фарове би трябвало да са би-ксенон. Само, че като превключвам на дълги прожектора на ксенона изобщо не променя нито светлината си нито положението, само светкат и вътрешните фарове. Възможно ли е да нямам би-ксенон? Как мога да разбера дали е повреда или просто я нямам тая екстра?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 848
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Мнение от Сладур1 » 26 Яну 2008, 14:01

досега незнам да има би-ксенон на Е46,пък и лесно се разбира,ксенона мисля че беше на късите светлини,лупа,погледни ги и ще разбереш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 26 Яну 2008, 15:44

bi-xenona e на късия фар ... просто като ръгнеш дълги доотваря там лещата и така ... вътрешния фар при би-ксенона за нищо не служи ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Яну 2008, 16:51

биксенона е на късия фар - отваря се клапата на ксеноновият фар с лупата. Застани срещу някоя стена и гледай дали се променя линията на ксеноновия фар. Вътрешният фар светва заедно с него. Ако разгледаш буксите отзад на фара не трябва да имаш празни места. Биксенона е на малката букса под фара за дългите т.е. вътрешния фар. Нивото на фаровете е на букса някъде горе по средата между двата фара - 4 крачета

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Мнение от skp » 26 Яну 2008, 20:06

Отзад на фара всички букси са запълнени. Застанах срещу една стена. Линията на ксеноновите фарове е много добре видима, само че като включа дълги не се променя, стои си все на същото място. Може ли да се е прецакала тая клапа и да не работи? Ако разглобя фара отпред, може ли да се свали лупата на ксенона и да се види тази клапа?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Яну 2008, 20:24

трудно ще стигнеш до тази клапа
според мен щом линията и на двата фара не се променя е по-скоро проблем с задвижването т.е. управлението на тази клапа. Може да е проблем и на лайт модула. Откачи буксата за клапата и виж в средният пин дали има 12V при включване на дълги
Провери и за изгорели бушони

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 26 Яну 2008, 20:39

а може и просто да няма би-ксенон ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 26 Яну 2008, 21:45

Sharo написа:а може и просто да няма би-ксенон ...


:yes: Дори и да нямаш автоматично настройване на фаровете, те пак се мърдат "нагоре-надолу" при стартиране. Клапата се вижда и през рефлектора.
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 27 Яну 2008, 0:32

оффтопик: Шаро отново е с най-лошите дрифтове :twisted: Направо лудница

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 27 Яну 2008, 12:10

Тоест има ли оригинални фарове на е46 преди фейса с ксенон и биксенон, така ли да разбирам? :roll:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 27 Яну 2008, 12:11

преди фейса няма биксенон

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 27 Яну 2008, 12:19

хах, и таз добра. Мерси за инфото колега. Чудя се дали изобщо дългите се виждат на фона на ксеноновите къси.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 27 Яну 2008, 13:54

kasabov написа:хах, и таз добра. Мерси за инфото колега. Чудя се дали изобщо дългите се виждат на фона на ксеноновите къси.


Виждат се. В началото като пуснеш дългите много фрапира жълтата светлина, но после все едно се сливат и не се забелязва.
Да питам мога ли да си сложа още един комплект ксенон и на дългите и да стане би ксенон, и какви крушки могат да се сложат на габарита за да не свети жълто?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 27 Яну 2008, 14:11

kronos написа:
kasabov написа:хах, и таз добра. Мерси за инфото колега. Чудя се дали изобщо дългите се виждат на фона на ксеноновите къси.


Виждат се. В началото като пуснеш дългите много фрапира жълтата светлина, но после все едно се сливат и не се забелязва.
Да питам мога ли да си сложа още един комплект ксенон и на дългите и да стане би ксенон, и какви крушки могат да се сложат на габарита за да не свети жълто?


за габарита и аз много се чудех и най-добре май е да се сложи от агнешките очички ... ако не тия диодните габарити ама не ми ареса как става
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 10.11.2007
Местоположение: София
Кара: F10 535D 2012

Мнение от skp » 27 Яну 2008, 18:29

Такааа ... Последвах съветите на © и измерих напрежението на въпросната букса за управление на клапата. При включени къси - напрежението е 12.4V при включени дълги напрежението е 13.7V. Резултата е, че и при включени къси и при включени дълги клапата е отворена (явно за това заслепявам наред). При запалени фарове си играх да включвам буксата и да я изключвам - клапата си се отваря като включа буксата и се затваря като извадя буксата. Хубавото е, че вече съм сигурен, че имам би-ксенон. Лошото е, че не работи или по-точно работи постоянно.
Кажете сега, къде горе-долу се намира тоя лайт модул за да го постърся в realoem и да видя колко струва? В кои морги имат части за Е46? Ако го намеря на старо, трябва ли да се препрограмира или ...

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook