Би-ксенон функция
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- skp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 535D 2012
Би-ксенон функция
Колата я имам от скоро. Има си оригинални ксенони с автоматично регулиране на височината. Няколко дни след като я купих забелязах, че всички ми светкат. Фаровете ми за къси светлини светеха в небесата. Отворих капака и намерих едни врътки на фаровете. Навъртях 7-8 оборота за да ги сваля малко, че иначе бях като селянин и заслепявах всички други коли на пътя. Очевидно трябва да ида на реглаж на фаровете. Възможно ли е да ми е повредена автоматичната регулировка? Иначе като включа фаровете те се движат за момент нагоре-надолу.
Четох тук във форума, че тези фарове би трябвало да са би-ксенон. Само, че като превключвам на дълги прожектора на ксенона изобщо не променя нито светлината си нито положението, само светкат и вътрешните фарове. Възможно ли е да нямам би-ксенон? Как мога да разбера дали е повреда или просто я нямам тая екстра?
Четох тук във форума, че тези фарове би трябвало да са би-ксенон. Само, че като превключвам на дълги прожектора на ксенона изобщо не променя нито светлината си нито положението, само светкат и вътрешните фарове. Възможно ли е да нямам би-ксенон? Как мога да разбера дали е повреда или просто я нямам тая екстра?
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
bi-xenona e на късия фар ... просто като ръгнеш дълги доотваря там лещата и така ... вътрешния фар при би-ксенона за нищо не служи ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
биксенона е на късия фар - отваря се клапата на ксеноновият фар с лупата. Застани срещу някоя стена и гледай дали се променя линията на ксеноновия фар. Вътрешният фар светва заедно с него. Ако разгледаш буксите отзад на фара не трябва да имаш празни места. Биксенона е на малката букса под фара за дългите т.е. вътрешния фар. Нивото на фаровете е на букса някъде горе по средата между двата фара - 4 крачета
- skp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 535D 2012
Отзад на фара всички букси са запълнени. Застанах срещу една стена. Линията на ксеноновите фарове е много добре видима, само че като включа дълги не се променя, стои си все на същото място. Може ли да се е прецакала тая клапа и да не работи? Ако разглобя фара отпред, може ли да се свали лупата на ксенона и да се види тази клапа?
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
а може и просто да няма би-ксенон ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
Sharo написа:а може и просто да няма би-ксенон ...


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
kasabov написа:хах, и таз добра. Мерси за инфото колега. Чудя се дали изобщо дългите се виждат на фона на ксеноновите къси.
Виждат се. В началото като пуснеш дългите много фрапира жълтата светлина, но после все едно се сливат и не се забелязва.
Да питам мога ли да си сложа още един комплект ксенон и на дългите и да стане би ксенон, и какви крушки могат да се сложат на габарита за да не свети жълто?
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
kronos написа:kasabov написа:хах, и таз добра. Мерси за инфото колега. Чудя се дали изобщо дългите се виждат на фона на ксеноновите къси.
Виждат се. В началото като пуснеш дългите много фрапира жълтата светлина, но после все едно се сливат и не се забелязва.
Да питам мога ли да си сложа още един комплект ксенон и на дългите и да стане би ксенон, и какви крушки могат да се сложат на габарита за да не свети жълто?
за габарита и аз много се чудех и най-добре май е да се сложи от агнешките очички ... ако не тия диодните габарити ама не ми ареса как става
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- skp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.11.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 535D 2012
Такааа ... Последвах съветите на © и измерих напрежението на въпросната букса за управление на клапата. При включени къси - напрежението е 12.4V при включени дълги напрежението е 13.7V. Резултата е, че и при включени къси и при включени дълги клапата е отворена (явно за това заслепявам наред). При запалени фарове си играх да включвам буксата и да я изключвам - клапата си се отваря като включа буксата и се затваря като извадя буксата. Хубавото е, че вече съм сигурен, че имам би-ксенон. Лошото е, че не работи или по-точно работи постоянно.
Кажете сега, къде горе-долу се намира тоя лайт модул за да го постърся в realoem и да видя колко струва? В кои морги имат части за Е46? Ако го намеря на старо, трябва ли да се препрограмира или ...
Кажете сега, къде горе-долу се намира тоя лайт модул за да го постърся в realoem и да видя колко струва? В кои морги имат части за Е46? Ако го намеря на старо, трябва ли да се препрограмира или ...
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани