към колеги които са имали преди и след фейса
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
към колеги които са имали преди и след фейса
здравейте,
въпросът ми е към тези които са имали Е46 преди фейса и тези които имат Е46 след фейса. И по-точно виждат ли някаква ралика в поведението на колата на пътя, в управлението. В шума на дизела. Тук там пише, че новата била с стегнато окачване и по-добро управление и ставилност. Чудя се дали е вярно и дали практически се усеща това. Мерси предварително
въпросът ми е към тези които са имали Е46 преди фейса и тези които имат Е46 след фейса. И по-точно виждат ли някаква ралика в поведението на колата на пътя, в управлението. В шума на дизела. Тук там пише, че новата била с стегнато окачване и по-добро управление и ставилност. Чудя се дали е вярно и дали практически се усеща това. Мерси предварително
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
На кратко, ако имаш предвид 320д, по новата по добре се държи на пътя, по стъбилна е (DSC) Доколкото знам шума на дизела при по новата е малко по тих, все пак приказваме за новия мотор (комонреал), също така е по пъргав (150кс.). Иначе по купето няма чак толкова по голяма разлика (новите фарове и стопове) .
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Така си е колегата е прав.
DSC определено повече кара водача да се чуства по-сигурен.ASC-то като че ли мааалко повече държи в напрежение при по-спортно каране.Сравнение правя между това което съм карал-2002 320d с DSC и 1999 328Ci с ASC.
DSC определено повече кара водача да се чуства по-сигурен.ASC-то като че ли мааалко повече държи в напрежение при по-спортно каране.Сравнение правя между това което съм карал-2002 320d с DSC и 1999 328Ci с ASC.
мерси за отношенията по въпроса колеги. Знам, че новите са DSC и мога да си представя, че е по-стабилна по завои и тн. Но сякаш повече ме интересуват нещата като возията, стегнатостта на окачването, по-твърдо ли е според вас. По-малко ли се накланя колата по завои. 320д 99 според мен доста се накланя по завоите. По-лесно ли завива. И дали е за сметка на возията. Тези неща ми бяха интересни. И по-остро ли е управлението и по същия начин ли се усеща хидравликата на волана или е по-добра както се говори.
ПС май малко се извявам
ПС май малко се извявам

- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Ами специално за 320d мога да кажа че се държи доста добре,независимо че си е с фабричното окачване.Волана става все по-твърд при увеличаване на скоростта и почти е невъзможно неволно трепване на ръката да соведе до съществено отклонение от пътя.Говоря за 320d с M-пакет,ако има разлика и окачването при това изпълнение това е друг въпрос,аз лично съм доволен.
А дори и при изключено DSC е мнооого трудно да се правят кой знае какви дрифтове,имам чуството че тая система напълно не може да се изключи.Докато при 328Ci-то като се изключи ASC-то,просто колата става неудържима при екстремно каране,а в градски условия и в това време направо е самоубийствено да се кара без него.
А дори и при изключено DSC е мнооого трудно да се правят кой знае какви дрифтове,имам чуството че тая система напълно не може да се изключи.Докато при 328Ci-то като се изключи ASC-то,просто колата става неудържима при екстремно каране,а в градски условия и в това време направо е самоубийствено да се кара без него.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
jordanpar написа:Ами специално за 320d мога да кажа че се държи доста добре,независимо че си е с фабричното окачване.Волана става все по-твърд при увеличаване на скоростта и почти е невъзможно неволно трепване на ръката да соведе до съществено отклонение от пътя.Говоря за 320d с M-пакет,ако има разлика и окачването при това изпълнение това е друг въпрос,аз лично съм доволен.
А дори и при изключено DSC е мнооого трудно да се правят кой знае какви дрифтове,имам чуството че тая система напълно не може да се изключи.Докато при 328Ci-то като се изключи ASC-то,просто колата става неудържима при екстремно каране,а в градски условия и в това време направо е самоубийствено да се кара без него.
Просто на 320д и е толко душичката , затова ...




"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
kriso85 написа: Просто на 320д и е толко душичката , затова ...![]()
![]()
328цата е друга бира

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани