320d (136hp) - проблем със запалване .. и не само?!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
320d (136hp) - проблем със запалване .. и не само?!
Здравейте,
моят приятел снощи я е закъсал сериозно. След като си паркирал колата, след това повече не успял да я запали! Днес сутринта, са изтеглили автомобилът до човек, за който се счита, че е в час с новите коли. От първоначалната диагностика, става ясно, че ток до горивната помпа не стига. След това се оказало, че май самата помпа вече не работила. Помпата, до колкото видях (ровейки се из интернет форуми [включително и този]) е такава (първоначално разработена за огромният "Dodge Ram", но се използва също така от Форд,БМВ,Опел,Сааб,VW(V6) и разни трактори
)). Видях и, и цената, и ми настръхнаха косите! По-лошото е, че намерих ужасно много форуми и оплаквания за тази помпа, и според този форум, най-удачното място където трябва да се закара помпата е НН-Сервиз (Бош сервиза в Технотест). Въпроса ми е, какво може да се е случило според Вас на тази помпа? Моят приятел каза, че както си е карал през деня, на няколко пъти е усещал загуба на мощност, в ниските и по-високите обороти, но тя била моментна за съвсем кратко време. Вечерта изобщо не запалил.
Давайте съвети, какво препоръчвате в тази ситуация? Да се свали помпата, и да се изпрати в НН-Сервиз (тъй като моят приятел е от Стара Загора, и не виждам смисъл колата да се дърпа/вози до София) Има ли друго което може да се провери в тази ситуация, или метод по който лесно да се останови, дали проблемът е в помпата?
Предварително Ви благодаря за съдействието!
моят приятел снощи я е закъсал сериозно. След като си паркирал колата, след това повече не успял да я запали! Днес сутринта, са изтеглили автомобилът до човек, за който се счита, че е в час с новите коли. От първоначалната диагностика, става ясно, че ток до горивната помпа не стига. След това се оказало, че май самата помпа вече не работила. Помпата, до колкото видях (ровейки се из интернет форуми [включително и този]) е такава (първоначално разработена за огромният "Dodge Ram", но се използва също така от Форд,БМВ,Опел,Сааб,VW(V6) и разни трактори

Давайте съвети, какво препоръчвате в тази ситуация? Да се свали помпата, и да се изпрати в НН-Сервиз (тъй като моят приятел е от Стара Загора, и не виждам смисъл колата да се дърпа/вози до София) Има ли друго което може да се провери в тази ситуация, или метод по който лесно да се останови, дали проблемът е в помпата?
Предварително Ви благодаря за съдействието!
Последна промяна dpetrov на 27 Ное 2007, 0:21, променена общо 1 път
F07 535d
F07 530d
E60 530d
suren написа:Има две електрически помпи и една механична не се безпокой.Едната е в резервоара а другата под шофьорската седалка до филтъра.Да кара колата в сервиз с модерна диагностична апаратура и да не е първата такава кола която оправят
Колега,
благодаря ти за насърчителния отговор, но за съжаление, са му казали, че именно за тази помпа (горивната) става въпрос. Тоест, вероятно е тя, а дали е така, все още не е 100% сигурно. Утре ще я закарат в по-добър сервиз с апаратура, да се надяваме, че там ще му поставят по-благоприятна/евтина "диагноза"!
Поздрави!
F07 535d
F07 530d
E60 530d
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани