Да си кажа и аз моите проблеми,може и да помогна на някой.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Да си кажа и аз моите проблеми,може и да помогна на някой.
От 6 месеца съм горд собственик на 320д.Всичко беше отлично,колата ми е готина има вид абе кефи си ме супер доволен съм че я имам и мога с чиста съвест да кажа,че е страхотна кола и че грам не съжалявам че я купих.Така ето и моя проблем.В началото все губеше по малко антифриз около 0.5 л на седмица.Доливах от време на време колко да не свети лампата и да съм спокоен,че няма да се случи нещо.След около 2.5 месеца я закарах в сервиз да я обслужа както си трябва.смених всички масла,филтри,този дулгия ремък,шарнир и така.Когато поразглобихме корите отгоре за въздушния филтър да го смениме видяхме,че има нещо не като хората.Видяхме откъде идва теча.Беше спукан термостата този който е горе,намира се върху EGR-coolera,т.е беше пробит.И по този начин се изпуска налягането и по малко вода влиза не в двигатела а в ауспухната система в катализатора и т.н.Сменихме го взехме нов 63лв.Сложихме го обезвъздушихме системата и всичко заспа.Тръгнах си прибрах се и на следващата сутрин пала и почва колата да пуши ама яко да пуши бял дим облаци пушеше чак и от меката връзка сякаш си запалил купа сено.естествено се уплаших,какво става и т.н.Карам го пак в сервиза от там констатираха че е или глава спукана или гарнитура.Бяха така учтиви да проверят цената,главата+гарнитурата+болтове и.тн + работа =4150лв.Аз направо онемях тя колата струва 16000лв а те за ремонт ми искат 4150лв.После се чудих какво да правя.Пратиха ме при един много свестен майстор.Той каза че ще я отваряме и че или ще сменим гарнитурата само или и главата и гарнитурата.Намерих глава втора ръка за 600лв.Гарнитурата кум 150лв с разните там гумички.и естествено доволен викам си с труда към 1000лв приемливо кажи речи.Но евалата на моя майстор.Оказа се много добър и свестен и най-вече умен.Сети се откъде може би идва проблема и се оказа прав.Не е нито глава,нито гарнитура.Жалко че изобщо си губих времето в сервиз на бмв.Смотаняци големи и в трите сервиза няма да ги цитирам просто е губене на време и те незнаят изобщо нищо.Та оказа се че проблема идва от някакъв охладител.EGR-охладител.Прилича на цилиндър,метален е и върху него има клапан термостат.Намира се горе до двигатела.Проверих цената му и на трите места = 800лв.Пак ми се подкосиха краката.След което след много търсене и обикаляне намерих ЕГР куулера за 100лв втора ръка и така край с мъките ми и ремонтите ми.Щастлив съм че не ме прецакаха в сервизите а те яко опитват не че не знаят какво е но ако се хванеш и щяха да сменат главата,гарнитурата и пак нямаше да оправят колата абе нямам думи.Късмет на всички и дано сам помогнал на някой с подобен проблем.
Ако планината не отиде при Мохамед...Мохамед с BMW-то ще отиде при нея 

- kris_j
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 2004г
- Мечтае да кара: чисто нова Скания
Кажи ги тези сирвизи ако не тук то тогава http://bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=10 та да де знае кой е некоректен. Това също е голяма помощ 

- карел
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 6.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D E46
леле, егати и чудото, направо се хванах за главата.докато четох.дано не се случва на никой.тва направо може да се направи филм с тая история.




колега, аз имах същия проблем с антифриза, но си имам пак така като тебе един майстор, много свестно момче,инжинерче, но за разлика от тези три сервиза моя майстор веднага намери от къде тече, беше от същото място като на теб. свалихме този апарат, занесох го в един цех и минахме всички запойки с аргонов апарат наново и вече от много одавна нямам проблеми с антифриза, цялата работа ми излезе 35 лв.
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
Добре, бе момчета, оставете ги онези "три сервиза", ами вземете та кажете кои са тези майстори, та като се наложи на някой поне да отиде при човек, който е изпитан и си разбира от работата!!! Щото то автомобилни касапи много...
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Здравейте колеги, аз съм в момента със свалена глава и дадена за тест.Имам същите симптоми бял пушек губене на вода.Губенето на вода започна преди около година след смяна на турбо(главно на дълаг път около 200-300мл за 600км).Колата няколко пъти съм я карал да я проверяват(надуват),но не откриват теч.Положението се влоши преди около месец - започна да прави номера със запалването сутрин на студено и изпушваше повече при първоначално запалване.
Коментарите се въртяха около ЕГР клапана, м/у временно смених 2-та термостата и водата започна да чезне яко....започна и да губи налягане в охладителната система.Майстора ми ,който ми е приятел отказваше до последно да отваря главата и твърдеше , че е от ЕГР....но по мое настояване това е факт.
До 1-2 ще стане ясно дали е от главата или от ЕГР-ра..
Въпросчето ми е дали някой е имал проблем с паленето,който най-вероятно се е дължал на вода в единия от цилиндрите?
Коментарите се въртяха около ЕГР клапана, м/у временно смених 2-та термостата и водата започна да чезне яко....започна и да губи налягане в охладителната система.Майстора ми ,който ми е приятел отказваше до последно да отваря главата и твърдеше , че е от ЕГР....но по мое настояване това е факт.
До 1-2 ще стане ясно дали е от главата или от ЕГР-ра..
Въпросчето ми е дали някой е имал проблем с паленето,който най-вероятно се е дължал на вода в единия от цилиндрите?
мале мале мале
мале мале мале....
луда работа пичове.....
хубаво че тоя с 4-те бона е имал късмета....
ама то тук в БГ тея неща са нормални.....
и най лошото е че ако беше дал 4 бона и не му бяха опраили колата нямаше ни пари да му върнат ни нищо...
щеха кажат само че освен този проблем и имал и тези които те са му измисли на бърза ръка.....само измамници в тая държава....
аз така преди 3-4 години карах едно ауди купе,та го взех 6 бона и още 6 дадох да го права и накрая....сами се сетете...
луда работа пичове.....
хубаво че тоя с 4-те бона е имал късмета....
ама то тук в БГ тея неща са нормални.....
и най лошото е че ако беше дал 4 бона и не му бяха опраили колата нямаше ни пари да му върнат ни нищо...
щеха кажат само че освен този проблем и имал и тези които те са му измисли на бърза ръка.....само измамници в тая държава....
аз така преди 3-4 години карах едно ауди купе,та го взех 6 бона и още 6 дадох да го права и накрая....сами се сетете...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани