Да си кажа и аз моите проблеми,може и да помогна на някой.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 27.09.2007
Местоположение: София

Да си кажа и аз моите проблеми,може и да помогна на някой.

Мнение от Daniele » 04 Окт 2007, 19:47

От 6 месеца съм горд собственик на 320д.Всичко беше отлично,колата ми е готина има вид абе кефи си ме супер доволен съм че я имам и мога с чиста съвест да кажа,че е страхотна кола и че грам не съжалявам че я купих.Така ето и моя проблем.В началото все губеше по малко антифриз около 0.5 л на седмица.Доливах от време на време колко да не свети лампата и да съм спокоен,че няма да се случи нещо.След около 2.5 месеца я закарах в сервиз да я обслужа както си трябва.смених всички масла,филтри,този дулгия ремък,шарнир и така.Когато поразглобихме корите отгоре за въздушния филтър да го смениме видяхме,че има нещо не като хората.Видяхме откъде идва теча.Беше спукан термостата този който е горе,намира се върху EGR-coolera,т.е беше пробит.И по този начин се изпуска налягането и по малко вода влиза не в двигатела а в ауспухната система в катализатора и т.н.Сменихме го взехме нов 63лв.Сложихме го обезвъздушихме системата и всичко заспа.Тръгнах си прибрах се и на следващата сутрин пала и почва колата да пуши ама яко да пуши бял дим облаци пушеше чак и от меката връзка сякаш си запалил купа сено.естествено се уплаших,какво става и т.н.Карам го пак в сервиза от там констатираха че е или глава спукана или гарнитура.Бяха така учтиви да проверят цената,главата+гарнитурата+болтове и.тн + работа =4150лв.Аз направо онемях тя колата струва 16000лв а те за ремонт ми искат 4150лв.После се чудих какво да правя.Пратиха ме при един много свестен майстор.Той каза че ще я отваряме и че или ще сменим гарнитурата само или и главата и гарнитурата.Намерих глава втора ръка за 600лв.Гарнитурата кум 150лв с разните там гумички.и естествено доволен викам си с труда към 1000лв приемливо кажи речи.Но евалата на моя майстор.Оказа се много добър и свестен и най-вече умен.Сети се откъде може би идва проблема и се оказа прав.Не е нито глава,нито гарнитура.Жалко че изобщо си губих времето в сервиз на бмв.Смотаняци големи и в трите сервиза няма да ги цитирам просто е губене на време и те незнаят изобщо нищо.Та оказа се че проблема идва от някакъв охладител.EGR-охладител.Прилича на цилиндър,метален е и върху него има клапан термостат.Намира се горе до двигатела.Проверих цената му и на трите места = 800лв.Пак ми се подкосиха краката.След което след много търсене и обикаляне намерих ЕГР куулера за 100лв втора ръка и така край с мъките ми и ремонтите ми.Щастлив съм че не ме прецакаха в сервизите а те яко опитват не че не знаят какво е но ако се хванеш и щяха да сменат главата,гарнитурата и пак нямаше да оправят колата абе нямам думи.Късмет на всички и дано сам помогнал на някой с подобен проблем.
Ако планината не отиде при Мохамед...Мохамед с BMW-то ще отиде при нея :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: E 46 2004г
Мечтае да кара: чисто нова Скания

Мнение от kris_j » 04 Окт 2007, 19:57

Кажи ги тези сирвизи ако не тук то тогава http://bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=10 та да де знае кой е некоректен. Това също е голяма помощ :yes:
ВЕДНЪЖ BMW ВИНАГИ BMW
МРАЗЯ ДА ПИША
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 302
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 D E46

Мнение от карел » 04 Окт 2007, 20:03

леле, егати и чудото, направо се хванах за главата.докато четох.дано не се случва на никой.тва направо може да се направи филм с тая история. :shock: :shock: :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 17.06.2007

Мнение от bailow » 04 Окт 2007, 22:34

колега, аз имах същия проблем с антифриза, но си имам пак така като тебе един майстор, много свестно момче,инжинерче, но за разлика от тези три сервиза моя майстор веднага намери от къде тече, беше от същото място като на теб. свалихме този апарат, занесох го в един цех и минахме всички запойки с аргонов апарат наново и вече от много одавна нямам проблеми с антифриза, цялата работа ми излезе 35 лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 13.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само черни класики!!!

Мнение от Pitbull_Germany » 05 Окт 2007, 1:11

Добре, бе момчета, оставете ги онези "три сервиза", ами вземете та кажете кои са тези майстори, та като се наложи на някой поне да отиде при човек, който е изпитан и си разбира от работата!!! Щото то автомобилни касапи много...
--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: софия

Мнение от jazz » 05 Окт 2007, 8:42

ще ми вземат 4000 лв и ще се окаже че е друго . ще го вържа приемчика за теглича и ще правиме родео пред сервиза :twisted:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 17.06.2007

Мнение от bailow » 05 Окт 2007, 9:04

моят майстор е от Пазарджик, да знаете, ако се наложи на някой ще му съдействам.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 3.12.2007

Мнение от pako78 » 03 Дек 2007, 19:48

Здравейте колеги, аз съм в момента със свалена глава и дадена за тест.Имам същите симптоми бял пушек губене на вода.Губенето на вода започна преди около година след смяна на турбо(главно на дълаг път около 200-300мл за 600км).Колата няколко пъти съм я карал да я проверяват(надуват),но не откриват теч.Положението се влоши преди около месец - започна да прави номера със запалването сутрин на студено и изпушваше повече при първоначално запалване.
Коментарите се въртяха около ЕГР клапана, м/у временно смених 2-та термостата и водата започна да чезне яко....започна и да губи налягане в охладителната система.Майстора ми ,който ми е приятел отказваше до последно да отваря главата и твърдеше , че е от ЕГР....но по мое настояване това е факт.
До 1-2 ще стане ясно дали е от главата или от ЕГР-ра..

Въпросчето ми е дали някой е имал проблем с паленето,който най-вероятно се е дължал на вода в единия от цилиндрите?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 13.02.2007

мале мале мале

Мнение от mikejones » 07 Дек 2007, 16:34

мале мале мале....
луда работа пичове.....

хубаво че тоя с 4-те бона е имал късмета....

ама то тук в БГ тея неща са нормални.....
и най лошото е че ако беше дал 4 бона и не му бяха опраили колата нямаше ни пари да му върнат ни нищо...
щеха кажат само че освен този проблем и имал и тези които те са му измисли на бърза ръка.....само измамници в тая държава....
аз така преди 3-4 години карах едно ауди купе,та го взех 6 бона и още 6 дадох да го права и накрая....сами се сетете...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 11 Дек 2007, 22:54

Така като чета за дизела май ще взема да се откажа от него :( 1 ремонт да му направиш и все едно си карал бензинка, ама нервите....Да трябва да сваляш главата на 5-6 годишна кола?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook