Проблем с запалването на БМВ 320Д 2003

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 28.09.2007
Местоположение: Пловдив

Проблем с запалването на БМВ 320Д 2003

Мнение от ivailovv » 28 Сеп 2007, 17:17

Здравейте. От скоро имам БМВ 320 Д . Имам проблем с паленето. В смисъл одеве си паркирах колата пред нас без опроблем. Качвам се след това опитвам се да запаля и нищо. Нито се чува да се опитва да варти стартера. Имам ток с нов акомулатор съм. Пробвах да откача клемата на акомулатора не става същото. Дайте някъква идея. Или да е карам на сервиз. Което вероятно ще е в понеделник и два дена съм без кола.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 01 Окт 2007, 15:35

Объркал си малко раздела, по твоя въпрос освен нещо чипа да ебава ако имаш друг ключ пробвай с него и тогава ходи по "майстори"
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 820
Регистриран на: 7.06.2006

Мнение от add1cted » 01 Окт 2007, 16:37

И на мен това ми ставаше с 320д старото... просто вкарай ключа по-силно и натискай докато въртиш. При мен работеше тоя номер винаги..
There is no replacement for displacement

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 8.06.2007
Кара: Снегорин

Мнение от vlado666 » 01 Окт 2007, 23:08

А чуваш ли един специфичен звук който е без промяна ?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 02 Окт 2007, 1:21

ако гаснат всички лампи (най-вече тази на ИСПито в средата) всичко по електрониката ти е наред и компа е готов да запали :idea: :!: Остават 2 варианта за които се сещам - блокирал стартер или липса на маса . Ако е второто може докато пробваш да въртиш да премигват лампите за маслото и акумулатора (алтернатора). Основната маса се намира зад компресора на климатика, до турбото. За стартера знаеш предполагам какво се прави -> демонтаж, ремонт и пак обратно за проба . Той пада сравнително лесно, хванат е на ск кутияс 2-3 големи болта , но си трябва подемник на 100%

дано си го оправил вече :D

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook