Подобен проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Подобен проблем
Виждам,че доста хора с 320Д имат проблем с ускорението-та и аз така:Значи при ускорение на 3 и 4-та точно преди да се включи турбото се получава едно забавяне и стрелката на разходомера се връща на 16 и след малко "отпушва"-подозирам горивен филтър,който скоро ще сменям и дебитомера за ,който всички говорят.Само моля за пояснение къде се намира този дееебитомер и в една от темите четох за почистване с четчица -има ли такова нещо
и аз съм така
и аз имам проблем - но не сам сигурен - ти малко по-различно го описваш. Първо на колко оборота ти се получава забавянето? Турбото се пуска към 1800 ми се струва.
На моята 320ка д нещата стоят по следният начин: Когато подам повечко газ започва да набира, следва една пауза на около 2500 оборота от няколко секунди, после пак се наема. Аз продължавам да тарся причината. Може да е от този въздушен сензор /air mass sensor/. Ти на това ли викаш дебитомер?? Питам защото не разбирам много. В Дару това неюо струва 729 лв, а в Аутохелп примерно на Бош струва 250 лв. Въпросът е как да разбера дали е това, за да не се набутам излишно.
На моята 320ка д нещата стоят по следният начин: Когато подам повечко газ започва да набира, следва една пауза на около 2500 оборота от няколко секунди, после пак се наема. Аз продължавам да тарся причината. Може да е от този въздушен сензор /air mass sensor/. Ти на това ли викаш дебитомер?? Питам защото не разбирам много. В Дару това неюо струва 729 лв, а в Аутохелп примерно на Бош струва 250 лв. Въпросът е как да разбера дали е това, за да не се набутам излишно.
и аз съм така
и аз имам проблем - но не сам сигурен - ти малко по-различно го описваш. Първо на колко оборота ти се получава забавянето? Турбото се пуска към 1800 ми се струва.
На моята 320ка д нещата стоят по следният начин: Когато подам повечко газ започва да набира, следва една пауза на около 2500 оборота от няколко секунди, после пак се наема. Аз продължавам да тарся причината. Може да е от този въздушен сензор /air mass sensor/. Ти на това ли викаш дебитомер?? Питам защото не разбирам много. В Дару това неюо струва 729 лв, а в Аутохелп примерно на Бош струва 250 лв. Въпросът е как да разбера дали е това, за да не се набутам излишно.
На моята 320ка д нещата стоят по следният начин: Когато подам повечко газ започва да набира, следва една пауза на около 2500 оборота от няколко секунди, после пак се наема. Аз продължавам да тарся причината. Може да е от този въздушен сензор /air mass sensor/. Ти на това ли викаш дебитомер?? Питам защото не разбирам много. В Дару това неюо струва 729 лв, а в Аутохелп примерно на Бош струва 250 лв. Въпросът е как да разбера дали е това, за да не се набутам излишно.
и аз съм така
и аз имам проблем - но не сам сигурен - ти малко по-различно го описваш. Първо на колко оборота ти се получава забавянето? Турбото се пуска към 1800 ми се струва.
На моята 320ка д нещата стоят по следният начин: Когато подам повечко газ започва да набира, следва една пауза на около 2500 оборота от няколко секунди, после пак се наема. Аз продължавам да тарся причината. Може да е от този въздушен сензор /air mass sensor/. Ти на това ли викаш дебитомер?? Питам защото не разбирам много. В Дару това неюо струва 729 лв, а в Аутохелп примерно на Бош струва 250 лв. Въпросът е как да разбера дали е това, за да не се набутам излишно.
На моята 320ка д нещата стоят по следният начин: Когато подам повечко газ започва да набира, следва една пауза на около 2500 оборота от няколко секунди, после пак се наема. Аз продължавам да тарся причината. Може да е от този въздушен сензор /air mass sensor/. Ти на това ли викаш дебитомер?? Питам защото не разбирам много. В Дару това неюо струва 729 лв, а в Аутохелп примерно на Бош струва 250 лв. Въпросът е как да разбера дали е това, за да не се набутам излишно.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
мисля си че не е от дебитомера,защото моя преди да го сменя си правеше така и с новия пак същото. когато мерихме турбото точно но тези обороти(предимно на 4-та) имаше рязък спад от 0.7 десети и после пак си надуваше ама не много добре.
възд. филтър ми е нов, горивния също, ЕГР-а е изолиран...
м-у другото колата ми се беше скапала и минаваше в някакви аварийни режими и единствената грешка която излизаше беше рециркулация на изгорелите газове.как ли не я въртяхме и накрая се ядосах и дръпнах буксата от ел.магнитния клапан и се оправи. сега карам с постоянна грешка в компа но колата си върви.
възд. филтър ми е нов, горивния също, ЕГР-а е изолиран...
м-у другото колата ми се беше скапала и минаваше в някакви аварийни режими и единствената грешка която излизаше беше рециркулация на изгорелите газове.как ли не я въртяхме и накрая се ядосах и дръпнах буксата от ел.магнитния клапан и се оправи. сега карам с постоянна грешка в компа но колата си върви.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
iskrens написа:хора и аз имам същият проблем,кажете ми какво да направя
Ако отида в сервиз на Бмв имам чувството че няма да ми помогнат .
KRONOS кажи ми къде се намира тази букса на ел.магнитния клапан и спря ли да ти прекасва на определените обороти
където ти е клапана тръгваш по маркуча на долу и ще стигнеш до негол
буксата е от долната страна.
айде кажи дали се е оправило че тя мойта е много объркана, в чипа ми въобще е изключен агр.
единственото за което се сещам е да си разширя малко генерацията,защото при плавно ускорение това го няма, но тогава турбото ще се развърта по бързо и не знам дали няма да дойде друг проблем. айде пробвай и сподели.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
BMDrago написа:Кофтито на това "затайване" на колата се получава все при предприемане на изпреварване
да така е ако някой намери решение да свирка
нямам си идея защо така пада налягането рязко, или спира горивото и съответно няма сажди които да въртят турбината, или компа нещо се сбърква и и затваря клапата. мисля си дали да не натегна рейката малко че може нещо и свръхналягане да става и за това...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани