Проблем: 320D спря както се движеше

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Мар 2007, 12:34

това беше шега :)
Последна промяна © на 27 Юли 2007, 16:47, променена общо 2 пъти

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 13 Мар 2007, 12:57

Ще ги откажете хората от печките с тия теми :mhihi:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Мар 2007, 13:00

като стана въпрос за печките молята не бих я сменил за бензин под 170к.с. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 10.03.2007

Мнение от Mbimmer » 13 Мар 2007, 15:01

Технотест е само мястото каъдето е Бош Дизел сервиз, иначе нямат нищо общо, така че не се притеснявай да отидеш. За М-кар съм чувал само добри неща. Подкрепям те, че не бих сменил печката с бензин.
Малко сравнение - печката ми е на 5 г. и харчи на градско 7.8-7.9, а другото ми БМВ е единичка на 4 мес. 2 литра и харчи 14 на градско - за какво говориме?! Е, разликата в ускорението е очевидна, но въпреки всичко предпочитам нафтата.

Колата ми е готова и цаках за ремонта на помпата, сваляне, качване, програмиране и тестване 700 лв. + останалите работи за смяна - свещи и филтри - още 260 кинта. Това е положението, а колата е по-добре от нова. Доволен съм.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 13 Мар 2007, 16:15

евтино си се разминал
единица е с доста сериозен разход

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 20.01.2007

Мнение от DVDrom » 20 Мар 2007, 15:44

Хората масово си купуват дизели, подлъгани от ниския разход на нафта и после им изскачат ей такива ремонтчета - тук няколко бона за помпа, там няколко бона за турбо, и още и още... схванахте, нали!? А и истината е че стар дизел на (релно) малко километри няма. В Германия BMW дизел на 3 години на под 200.000 км няма. Съмнявам се турбото да държи, повече от 300К км, имайки предвид начина на каране на нашите автомобили.

И като го сметнеш след няколко такива ремонта ще ти излезе по-евтино цял живот да си караш 530i.

Съжалявам за малко офтопика но не се сдържах

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 13.03.2007
Местоположение: БЪЛГАРИЯ

Мнение от АЛЕКСМАРТ » 20 Мар 2007, 16:10

колега говориш като транспортния министър на германия- нямало дизел на по малко от 200.00км кола на 3 години, ти ги искара всички германци че жижеят на 100км от мястото кадето работят-имам приятели които карат такива дизели в българия от 2-3години и не са имали никакви проблеми,а че някои му се развалила помпата си е негов проблем -рано или късно нещо се разваля , всичко се прави,а след някоя друга година помпите и турбото на тези мотори ще стават по ефтини защото дизеловите мотори от ново поколение се налагат доста на пазара ако се загледаш по улиците повечето по нови коли са точно такива - ама -хората са големи балъци колко са лоши тези дизели минават 100км с 10лв - а ти си купи една цистерна за бензин да го копуваш на едро да ти излиза по ефтинко -нищо лично

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 20 Мар 2007, 16:16

да вярно е че дизела е по-скъп за
поддръжка,
но по същата логика, на бензинова Е46
ако и се скапе ламбдата, дебитомера,
вануса и т.н. пак същото изваждане ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 696
Регистриран на: 26.04.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E87 120d
Мечтае да кара: x6

Мнение от Veson » 20 Мар 2007, 16:42

Ако наистина се развалят толкова много защо се вкарват само дизели ?? Вижте обявите в мобилето бг. 320 ките са 90 % дизели. Аз като искам да си купя бензинка от къде да я извадя ? Че и да имам избор !!
stay tuned
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 20 Мар 2007, 16:56

тази тема я обсъждахме вече 100 пъти
излишно да си чатим тук на тема - кое е по евтино - бензин с мнооого евтина подръжка и малко по-висок разход или дизел с нисък разход и мнооого скъпа подръжка :)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook