Проблем: 320D спря както се движеше
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем: 320D спря както се движеше
Колеги, дайте акъл какво може да е проблема. Както си карах и изведнъж загуби мощност и .....спря....
Опитах да запаля и стана от втория път, обаче работеше кофти само на ниски, няма значение дали и подаваш газ или не, сякаш педала го няма.
Метнаха ме до сервиза на един приятел и установихме, че от двете помпи в резервоара до филтъра в мотора идва нафта под налягане, както си трябва, обаче от там нататък не се знае какво става с третата помпа.
Пръснаха съвсем малко Cold Start спрей в интейка за проба и си запали като пич.
От тук нататък следва диагностика на стенд (в Бош) в понеделник да видим дали е помпата или друга гад. Напоследък малко загуби мошност и преполагам че са ме "почерпили" с хубава нафта на Лукоил.
Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Дайте мнение та да се подготвя психически за изваждане. Лошото е, че от педала до помпата всичко се управлява от мозъка и не се знае предварително какъв е проблема. Иначе мотора е М47 320D - 2001, 136 коня.
Опитах да запаля и стана от втория път, обаче работеше кофти само на ниски, няма значение дали и подаваш газ или не, сякаш педала го няма.
Метнаха ме до сервиза на един приятел и установихме, че от двете помпи в резервоара до филтъра в мотора идва нафта под налягане, както си трябва, обаче от там нататък не се знае какво става с третата помпа.
Пръснаха съвсем малко Cold Start спрей в интейка за проба и си запали като пич.
От тук нататък следва диагностика на стенд (в Бош) в понеделник да видим дали е помпата или друга гад. Напоследък малко загуби мошност и преполагам че са ме "почерпили" с хубава нафта на Лукоил.
Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Дайте мнение та да се подготвя психически за изваждане. Лошото е, че от педала до помпата всичко се управлява от мозъка и не се знае предварително какъв е проблема. Иначе мотора е М47 320D - 2001, 136 коня.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Аз хвърлих една помпа вече от зареждане в Лукойл. Какъвто и да излезе проблема по добре смени бензиностанцията.
Благодаря за отзивите. Надявам се на някой да му е от полза какъв е проблема и го описвам по-долу:
Сервиза, където правят колата е Бош-при Пламен - Технотест.
Колата пали, но работи като фуражомелка и пуши черно и сажди като за световно, работи само на ниски. Няма грешки като се качи на стенда, което означава, че механиката на помпата е сдала заради кофти нафта. Електронния блок на помпата е ОК, но ще го програмират на 2-рата от 4-те свободни памети - тоест да е програмиран по Евро 4 стандарт.
Така и така беше разколачен мотора отгоре, та реших да прегледам и да подменя някои консумативи. Отворихме филтъра за картерните пари-за смяна е - 96.96 лв с ДДС (филтъра и цялата кутия, нарича се BREATHER в BMW ETK) от Камор на Вапцаров - за да не се налага по-натам да правя и турбото. Дебитомера е ОК само защото манияшки си сменям въздушния филтър на 5-6 хиляди. Цена от Бош 40 или 49 лв, не си спомням точно за филтъра. За смяна са и три свещи - 28.50 на парче пак от Бош.
Та помпата в момента е качена на стенда за 3 часа, за да покаже какво е за смяна отвътре. Утре ще пусна инфо за цената.
За всички, които рано или късно ще имат проблем с помпата ето още инфо:
Този вид Бош помпа се монтира на БМВ, Опел и Ауди. Ако спре да бачка съвсем, това значи че ел. блока е чао - по-точно единият от двата транзистора вътре. Нов блок е 700 лв, монтаж, демонтаж и програмиране е още 700 лв. Нова помпа - непрограмирана в Камор е малко под 4 бона. С програмиране и монтаж е "честито" - 6 бона. Втора ръка - риск пак да я правиш е 600-800 лв. Парт номера за 136 к.с. Е46 на помпата е 470504005. Не е същата като на 150 к.с. и не е взаимозаменяема.
Още цени - утре като си взема колата.
Значи като препоръка от патило - трябва да се внимава по възможност каква нафта се сипва, да се сменя възд. филтър по-често за да се предпази дебитомера, който е цифра, да се ползва читаво масло за предпазване на това гадно филтърче за картерните газове, което пък ще запази турбото здраво, защото то май е причината турбото да изпушва в 80% от случаите.
Дано да съм бил полезен.
Сервиза, където правят колата е Бош-при Пламен - Технотест.
Колата пали, но работи като фуражомелка и пуши черно и сажди като за световно, работи само на ниски. Няма грешки като се качи на стенда, което означава, че механиката на помпата е сдала заради кофти нафта. Електронния блок на помпата е ОК, но ще го програмират на 2-рата от 4-те свободни памети - тоест да е програмиран по Евро 4 стандарт.
Така и така беше разколачен мотора отгоре, та реших да прегледам и да подменя някои консумативи. Отворихме филтъра за картерните пари-за смяна е - 96.96 лв с ДДС (филтъра и цялата кутия, нарича се BREATHER в BMW ETK) от Камор на Вапцаров - за да не се налага по-натам да правя и турбото. Дебитомера е ОК само защото манияшки си сменям въздушния филтър на 5-6 хиляди. Цена от Бош 40 или 49 лв, не си спомням точно за филтъра. За смяна са и три свещи - 28.50 на парче пак от Бош.
Та помпата в момента е качена на стенда за 3 часа, за да покаже какво е за смяна отвътре. Утре ще пусна инфо за цената.
За всички, които рано или късно ще имат проблем с помпата ето още инфо:
Този вид Бош помпа се монтира на БМВ, Опел и Ауди. Ако спре да бачка съвсем, това значи че ел. блока е чао - по-точно единият от двата транзистора вътре. Нов блок е 700 лв, монтаж, демонтаж и програмиране е още 700 лв. Нова помпа - непрограмирана в Камор е малко под 4 бона. С програмиране и монтаж е "честито" - 6 бона. Втора ръка - риск пак да я правиш е 600-800 лв. Парт номера за 136 к.с. Е46 на помпата е 470504005. Не е същата като на 150 к.с. и не е взаимозаменяема.
Още цени - утре като си взема колата.
Значи като препоръка от патило - трябва да се внимава по възможност каква нафта се сипва, да се сменя възд. филтър по-често за да се предпази дебитомера, който е цифра, да се ползва читаво масло за предпазване на това гадно филтърче за картерните газове, което пък ще запази турбото здраво, защото то май е причината турбото да изпушва в 80% от случаите.
Дано да съм бил полезен.
Не бе пич, последното нещо, което ще направя е да пестя от нафта. Просто по бензиностанциите продават такива боклуци, че нямям думи. Тая кола е зареждана само и единствено от ОМВ и Лукоил, никакви други алхимически станции не е виждала. Ама ...... това е положението. Ако можех сам да си правя нафта нямаше и 5 минути да се бавя.....Същото важи и за бензина. Само гадости ни набутват.....
за какви помпи говориш???
6000лв? аз колата вече съм я купил
дори потърсих по парт номера, но не открих нищо - липсват няколко цифри отпред. Винаги съм смятал, че турбото ще е най-скъпата част, а тази помпа направо бие всички рекорди ... какво ще и програмираме на нея? не се ли управлява от ЕКУ-то?
и по светофарите трака
но върви добре, почти съм отвикнал бензиновите коли - струват ми се супер бавни защото повече от 4500 оборота не вдигам
6000лв? аз колата вече съм я купил
дори потърсих по парт номера, но не открих нищо - липсват няколко цифри отпред. Винаги съм смятал, че турбото ще е най-скъпата част, а тази помпа направо бие всички рекорди ... какво ще и програмираме на нея? не се ли управлява от ЕКУ-то?
absix написа:Идеята беше, че при нас бензинките не е чак толкова сложно и скъпо... докато при вас мамата си трака
и по светофарите трака
но върви добре, почти съм отвикнал бензиновите коли - струват ми се супер бавни защото повече от 4500 оборота не вдигам
Последна промяна © на 12 Мар 2007, 22:31, променена общо 1 път
Пред номера има 00 - това е номера върху нея. ЕКУ-то наистина управлява помпата, но чрез блока, който е монтиран на нея - той се програмира за да разбира командите. За съжаление помпа от 150 не може да смени 136 - различна е и работи в различен режим и налягане. А иначе ©, твойте цени са верни без програмиране и без ДДС - точно там е теслата.
Помпата - най отгоре е ел блока, номер по ЕТК 13517787562:
Помпата - най отгоре е ел блока, номер по ЕТК 13517787562:
Пич, знам колко струва. Сто пъти пиша тук, че тая цена е без програмиране на блока. Не можеш да я купиш и да я монтираш направо. Трябва да се програмира с мозъка и точно там е дебелия. Ако монтираш без програмиране си чао. Тия в БМВ не са марули, ама нашите велики майстори и сервизи са много отворени и я слагат направо за да ти вземат кинтите и айдееее почват проблемите като първия е турбото.
Пускам тая инфо тук за да се знае за какво става вапрос а не за да споря за цени. Караш бимер-плащаш, не плащаш-имаш много проблеми.
А ти отиди до технотест за диагностика, за да си сигурен че колата е ОК.
Пускам тая инфо тук за да се знае за какво става вапрос а не за да споря за цени. Караш бимер-плащаш, не плащаш-имаш много проблеми.
6000лв? аз колата вече съм я купил
А ти отиди до технотест за диагностика, за да си сигурен че колата е ОК.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани