Проблем: 320D спря както се движеше
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Технотест е само мястото каъдето е Бош Дизел сервиз, иначе нямат нищо общо, така че не се притеснявай да отидеш. За М-кар съм чувал само добри неща. Подкрепям те, че не бих сменил печката с бензин.
Малко сравнение - печката ми е на 5 г. и харчи на градско 7.8-7.9, а другото ми БМВ е единичка на 4 мес. 2 литра и харчи 14 на градско - за какво говориме?! Е, разликата в ускорението е очевидна, но въпреки всичко предпочитам нафтата.
Колата ми е готова и цаках за ремонта на помпата, сваляне, качване, програмиране и тестване 700 лв. + останалите работи за смяна - свещи и филтри - още 260 кинта. Това е положението, а колата е по-добре от нова. Доволен съм.
Малко сравнение - печката ми е на 5 г. и харчи на градско 7.8-7.9, а другото ми БМВ е единичка на 4 мес. 2 литра и харчи 14 на градско - за какво говориме?! Е, разликата в ускорението е очевидна, но въпреки всичко предпочитам нафтата.
Колата ми е готова и цаках за ремонта на помпата, сваляне, качване, програмиране и тестване 700 лв. + останалите работи за смяна - свещи и филтри - още 260 кинта. Това е положението, а колата е по-добре от нова. Доволен съм.
Хората масово си купуват дизели, подлъгани от ниския разход на нафта и после им изскачат ей такива ремонтчета - тук няколко бона за помпа, там няколко бона за турбо, и още и още... схванахте, нали!? А и истината е че стар дизел на (релно) малко километри няма. В Германия BMW дизел на 3 години на под 200.000 км няма. Съмнявам се турбото да държи, повече от 300К км, имайки предвид начина на каране на нашите автомобили.
И като го сметнеш след няколко такива ремонта ще ти излезе по-евтино цял живот да си караш 530i.
Съжалявам за малко офтопика но не се сдържах
И като го сметнеш след няколко такива ремонта ще ти излезе по-евтино цял живот да си караш 530i.
Съжалявам за малко офтопика но не се сдържах
колега говориш като транспортния министър на германия- нямало дизел на по малко от 200.00км кола на 3 години, ти ги искара всички германци че жижеят на 100км от мястото кадето работят-имам приятели които карат такива дизели в българия от 2-3години и не са имали никакви проблеми,а че някои му се развалила помпата си е негов проблем -рано или късно нещо се разваля , всичко се прави,а след някоя друга година помпите и турбото на тези мотори ще стават по ефтини защото дизеловите мотори от ново поколение се налагат доста на пазара ако се загледаш по улиците повечето по нови коли са точно такива - ама -хората са големи балъци колко са лоши тези дизели минават 100км с 10лв - а ти си купи една цистерна за бензин да го копуваш на едро да ти излиза по ефтинко -нищо лично
- Veson
- младши ентусиаст
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
Ако наистина се развалят толкова много защо се вкарват само дизели ?? Вижте обявите в мобилето бг. 320 ките са 90 % дизели. Аз като искам да си купя бензинка от къде да я извадя ? Че и да имам избор !!
stay tuned
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани