Бе колеги..
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Бе колеги..
Аз ли нещо не съм в час или това е ебати цифрата... Ето за какво става въпрос:
Сваляне и качване гуми 4х3 = 12 лв
Демонтаж / Монтаж 2х3.50 = 7 лв
Баланс 4х3 = 12 лв
Тежести 250х0.04 = 10 лв
Общо 41 лв
Свалихме 16-ките, докарах 18-ки с гуми отделно и толкова ме обръснаха накрая.
И докато сме на темата... нали е нормално да е малко по трудно въртенето на волана и да бучи в купето? За твърдото возене знам
Сваляне и качване гуми 4х3 = 12 лв
Демонтаж / Монтаж 2х3.50 = 7 лв
Баланс 4х3 = 12 лв
Тежести 250х0.04 = 10 лв
Общо 41 лв
Свалихме 16-ките, докарах 18-ки с гуми отделно и толкова ме обръснаха накрая.
И докато сме на темата... нали е нормално да е малко по трудно въртенето на волана и да бучи в купето? За твърдото возене знам
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
нищо странно не виждам освен 250грама тежести ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bmwfena
- БМВманиачения
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Бе колеги..
absix написа:Аз ли нещо не съм в час или това е ебати цифрата... Ето за какво става въпрос:
Сваляне и качване гуми 4х3 = 12 лв
Демонтаж / Монтаж 2х3.50 = 7 лв
Баланс 4х3 = 12 лв
Тежести 250х0.04 = 10 лв
Общо 41 лв
Свалихме 16-ките, докарах 18-ки с гуми отделно и толкова ме обръснаха накрая.
И докато сме на темата... нали е нормално да е малко по трудно въртенето на волана и да бучи в купето? За твърдото возене знам
кви са тия цифри ве при нас тази процедура е по малко от 20кинта ве
Re: Бе колеги..
bmwfena написа:кви са тия цифри ве при нас тази процедура е по малко от 20кинта ве
предполагам е нормално за София. Тук ако на някой му кажеш тези цифри ще се хване за главата
Иначе спор няма - 18ките не са като 15ки, особено ако си дал някакви нископрофилни твърди гуми, то сигурно доста са се измъчили при монтажа.
Увеличеният шум също е нормален за по-широките и твърди гуми
- THUNDER
- младши ентусиаст
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Re: Бе колеги..
absix написа:...И докато сме на темата... нали е нормално да е малко по трудно въртенето на волана и да бучи в купето? ...
Нормално си е , гЪзарията иска жертви
- pretendeer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.07.2005
- Местоположение: София
Колега, секретните болтове са направо задължителни, а за дърпането просто отиди на реглаж на предница.
Това е задължително, особено когато сменяш толкова сериозно цолажа. Ако искаш, пиши ми на лично и ще те пратя при мои хора за реглаж, при това евтино.
Това е задължително, особено когато сменяш толкова сериозно цолажа. Ако искаш, пиши ми на лично и ще те пратя при мои хора за реглаж, при това евтино.
- pretendeer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.07.2005
- Местоположение: София
По принцип как се разбира дали предницата дърпа : на права отсечка ИЗКЛЮЧВАТЕ от скорост и пускате волана. Преди това обаче трябва да сте сигурни, че гумите са напомпани и балансирани. Ако всичко е О.К. с гумите и все пак колата отива в ляво или в дясно това означава, че сте за реглаж на предница.
pretendeer написа:По принцип как се разбира дали предницата дърпа : на права отсечка ИЗКЛЮЧВАТЕ от скорост и пускате волана. Преди това обаче трябва да сте сигурни, че гумите са напомпани и балансирани. Ако всичко е О.К. с гумите и все пак колата отива в ляво или в дясно това означава, че сте за реглаж на предница.
Виж си ЛС.
Re: Бе колеги..
bmwfena написа:absix написа:Аз ли нещо не съм в час или това е ебати цифрата... Ето за какво става въпрос:
Сваляне и качване гуми 4х3 = 12 лв
Демонтаж / Монтаж 2х3.50 = 7 лв
Баланс 4х3 = 12 лв
Тежести 250х0.04 = 10 лв
Общо 41 лв
Свалихме 16-ките, докарах 18-ки с гуми отделно и толкова ме обръснаха накрая.
И докато сме на темата... нали е нормално да е малко по трудно въртенето на волана и да бучи в купето? За твърдото возене знам
кви са тия цифри ве при нас тази процедура е по малко от 20кинта ве
Ми на "Радиал" /под моста чавдар/ в гумаджийницата от ляво за тая процедура ти взимат 80лв. с оправданието , че машината им е по добра от тая в дясно.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани