Бе колеги..

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Бе колеги..

Мнение от absix » 02 Мар 2007, 17:12

Аз ли нещо не съм в час или това е ебати цифрата... Ето за какво става въпрос:

Сваляне и качване гуми 4х3 = 12 лв
Демонтаж / Монтаж 2х3.50 = 7 лв
Баланс 4х3 = 12 лв
Тежести 250х0.04 = 10 лв

Общо 41 лв

:shock:

Свалихме 16-ките, докарах 18-ки с гуми отделно и толкова ме обръснаха накрая.

И докато сме на темата... нали е нормално да е малко по трудно въртенето на волана и да бучи в купето? За твърдото возене знам :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 02 Мар 2007, 17:15

нищо странно не виждам освен 250грама тежести ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 02 Мар 2007, 17:17

Ми карани с в БГ, какво да ти кажа... :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: Бе колеги..

Мнение от bmwfena » 02 Мар 2007, 17:40

absix написа:Аз ли нещо не съм в час или това е ебати цифрата... Ето за какво става въпрос:

Сваляне и качване гуми 4х3 = 12 лв
Демонтаж / Монтаж 2х3.50 = 7 лв
Баланс 4х3 = 12 лв
Тежести 250х0.04 = 10 лв

Общо 41 лв

:shock:

Свалихме 16-ките, докарах 18-ки с гуми отделно и толкова ме обръснаха накрая.

И докато сме на темата... нали е нормално да е малко по трудно въртенето на волана и да бучи в купето? За твърдото возене знам :mhihi:

кви са тия цифри ве при нас тази процедура е по малко от 20кинта ве
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Бе колеги..

Мнение от © » 02 Мар 2007, 17:57

bmwfena написа:кви са тия цифри ве при нас тази процедура е по малко от 20кинта ве

предполагам е нормално за София. Тук ако на някой му кажеш тези цифри ще се хване за главата :mhihi:
Иначе спор няма - 18ките не са като 15ки, особено ако си дал някакви нископрофилни твърди гуми, то сигурно доста са се измъчили при монтажа.
Увеличеният шум също е нормален за по-широките и твърди гуми

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 02 Мар 2007, 17:58

Определено пича доста зор виде, щот гумите са на 40 и на 35 :twisted:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Мар 2007, 18:01

дай снимки :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 8.08.2004
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: vRS

Re: Бе колеги..

Мнение от THUNDER » 02 Мар 2007, 18:03

absix написа:...И докато сме на темата... нали е нормално да е малко по трудно въртенето на волана и да бучи в купето? ...

Нормално си е , гЪзарията иска жертви :mhihi: :mhihi:

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 02 Мар 2007, 18:28

Само да я измия и да полирам гумите и ще кача.

Тегли ми леко настрани, и на двете - отпред. Не си въобразявам. Преди с 16ките можех да карам без ръце направо, а сега си дърпа? :help:

Да не отварям нова тема... да ходя ли да дозастраховам? Секретни болтове? :arrow:

Мерси много за инфото на всички! :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.07.2005
Местоположение: София

Мнение от pretendeer » 02 Мар 2007, 21:39

Колега, секретните болтове са направо задължителни, а за дърпането просто отиди на реглаж на предница.
Това е задължително, особено когато сменяш толкова сериозно цолажа. Ако искаш, пиши ми на лично и ще те пратя при мои хора за реглаж, при това евтино.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.07.2005
Местоположение: София

Мнение от pretendeer » 02 Мар 2007, 21:45

По принцип как се разбира дали предницата дърпа : на права отсечка ИЗКЛЮЧВАТЕ от скорост и пускате волана. Преди това обаче трябва да сте сигурни, че гумите са напомпани и балансирани. Ако всичко е О.К. с гумите и все пак колата отива в ляво или в дясно това означава, че сте за реглаж на предница.

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 03 Мар 2007, 13:39

pretendeer написа:По принцип как се разбира дали предницата дърпа : на права отсечка ИЗКЛЮЧВАТЕ от скорост и пускате волана. Преди това обаче трябва да сте сигурни, че гумите са напомпани и балансирани. Ако всичко е О.К. с гумите и все пак колата отива в ляво или в дясно това означава, че сте за реглаж на предница.


Виж си ЛС.

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 03 Мар 2007, 19:24

© написа:дай снимки :)


В Шоурума съм качил 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 05 Мар 2007, 14:52

Та накрая кажи поне къде да не ходим :))))Да не ни жулят и нас :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Re: Бе колеги..

Мнение от ///sasho » 05 Мар 2007, 17:41

bmwfena написа:
absix написа:Аз ли нещо не съм в час или това е ебати цифрата... Ето за какво става въпрос:

Сваляне и качване гуми 4х3 = 12 лв
Демонтаж / Монтаж 2х3.50 = 7 лв
Баланс 4х3 = 12 лв
Тежести 250х0.04 = 10 лв

Общо 41 лв

:shock:

Свалихме 16-ките, докарах 18-ки с гуми отделно и толкова ме обръснаха накрая.

И докато сме на темата... нали е нормално да е малко по трудно въртенето на волана и да бучи в купето? За твърдото возене знам :mhihi:

кви са тия цифри ве при нас тази процедура е по малко от 20кинта ве




Ми на "Радиал" /под моста чавдар/ в гумаджийницата от ляво за тая процедура ти взимат 80лв. с оправданието , че машината им е по добра от тая в дясно.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook