Оригинално CD
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
днес пристигна така търсеното от мен оригинално сд
Забелязах, че някои са с бутон MODE като това, а други са със CD
По какво се различават? това ще може ли да управлява чейнджър?
От тук нататък следват мъките по свързването. Оригинални кабели отзад нямам. Имам направени евробукси и пуснати кабели до всички тонколони. От волана май няма нищо. Някой може ли да ми даде схема кой кабел за какво е или да търся някакъв оригинален комплект кабели ... Това сд е преди 05/2001 а колата ми е 09/2002
дали ще има разлика в кабелите отзад на тази букса?
Забелязах, че някои са с бутон MODE като това, а други са със CD
По какво се различават? това ще може ли да управлява чейнджър?
От тук нататък следват мъките по свързването. Оригинални кабели отзад нямам. Имам направени евробукси и пуснати кабели до всички тонколони. От волана май няма нищо. Някой може ли да ми даде схема кой кабел за какво е или да търся някакъв оригинален комплект кабели ... Това сд е преди 05/2001 а колата ми е 09/2002
дали ще има разлика в кабелите отзад на тази букса?
- тони6600
- Палавника
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
докато търсех кабелите на
"C" намерих това виж го може
да е от полза
http://www.openbmw.org/nav/sys/index.html
по-скоро това:
http://e46.mit.edu/BMW_OEM_Widescreen_NAV_Retrofit.htm
© написа:никой ли няма да даде схема на кабелите в буксата
ретрофит кит за навигация в М кар е 4500лв
виж това дали ще ти свърши работа?
14 gauge brown for the ground wire
14 gauge red for the power lead
18 gauge white for the amp trigger lead
18 gauge green for the positive signal
18 gauge blue for the negative signal and if you have to wire the right sub speaker
20 gauge black for the "TAA" lead (don't know what this is for)
ако не виж това:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=341633
всичките описания са различни - цветовете са различни .. поне така ми се струва
освен това не е ясно какво е останало в моята кола като инсталация, какво съм имал, имал ли съм въобще
Не ми стана ясно управлението от волана минава ли през някакъв допълнителен модул през който да минава и оригиналната инсталацията т.е. кабелите на тонколоните или това е функция на сд-плеъра Много неизвестни ... ще ходя да ми отрежат главата в някой БМВ сервиз най-вероятно
освен това не е ясно какво е останало в моята кола като инсталация, какво съм имал, имал ли съм въобще
Не ми стана ясно управлението от волана минава ли през някакъв допълнителен модул през който да минава и оригиналната инсталацията т.е. кабелите на тонколоните или това е функция на сд-плеъра Много неизвестни ... ще ходя да ми отрежат главата в някой БМВ сервиз най-вероятно
мисля че при жицата има значение
дали си с бизнес или профешънал,
дали си преди или след фейса
иначе за управлението от волана
има писано бре, ето:
http://www.jdmotorwerkes.com/BMW%20Retr ... 3543en.pdf
дали си с бизнес или профешънал,
дали си преди или след фейса
иначе за управлението от волана
има писано бре, ето:
http://www.jdmotorwerkes.com/BMW%20Retr ... 3543en.pdf
- niki CA 2925 KB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 2.03.2007
- Местоположение: София
и аз се 4удя за адаптор и да си сложа някое яко сд и да не се занимавам а има и един друк вариянт с МП 3 което се вклиу4ва в касетка която има букса и си команджаш с МП 3 то незнам опте се 4удя ште измисля нешто
има много варианти за разширяване на възможностите на оригиналното СД -
- монтиране на чейнджър, оригиналните четат само аудио дискове
видях, че са се появили и такива които четат МР3, включително на други марки с няккави преходи към оригинална букса JVC, Pioneer
запазваш си управлението от волана и оригналният вид на Е46
- интегриране на Ipod различни комплекти включително и оригинални с които отново може да управляваш Ipod, но само Ipod мр3 плеър
- външен вход за МР3 плеър, просто вкарваш един звук и го намаляш и увеличаваш от оригиналното сд
Силно се надявам да се появи някаква интеграция на оригинално СД с USB вход и флаш памети, а защо не и BLUETOOTH
нещо като това http://cgi.ebay.de/BLAUPUNKT-BLUETOOTH- ... dZViewItem
някой ако разбира немски може да хвърли още светлина по случая
- монтиране на чейнджър, оригиналните четат само аудио дискове
видях, че са се появили и такива които четат МР3, включително на други марки с няккави преходи към оригинална букса JVC, Pioneer
запазваш си управлението от волана и оригналният вид на Е46
- интегриране на Ipod различни комплекти включително и оригинални с които отново може да управляваш Ipod, но само Ipod мр3 плеър
- външен вход за МР3 плеър, просто вкарваш един звук и го намаляш и увеличаваш от оригиналното сд
Силно се надявам да се появи някаква интеграция на оригинално СД с USB вход и флаш памети, а защо не и BLUETOOTH
нещо като това http://cgi.ebay.de/BLAUPUNKT-BLUETOOTH- ... dZViewItem
някой ако разбира немски може да хвърли още светлина по случая
- тони6600
- Палавника
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
naskoksan написа:
докато търсех кабелите на
"C" намерих това виж го може
да е от полза
http://www.openbmw.org/nav/sys/index.html
по-скоро това:
http://e46.mit.edu/BMW_OEM_Widescreen_NAV_Retrofit.htm
Благодаря ти,ще го имам в предвид обаче май е доста сложно
ще ви помоля за малко помощ ...
схемата на буксата отзад е ясна, свързах всичко по нея - +, -, тонколони ... всичко
обаче след като го монтирах на дисплея излезе -DISABLE- т.е. дори не се стигна до кода. СД плеъра не може да "познае" че се намира в БМВ най-грубо казано. В един сервиз ми казаха че могат да "прочетат" СД-то през буксата за диагностика на колата, но за целта трябва да свържа някакъв кабел отзад на СД плеъра, който се нарича "K Line". След малко търсене в интернет установих, че се нарича още "I Bus "и ето малко информация за него:
Bus Communication
The radio communicates with other modules via the K bus or I Bus dependent on the
model. The information shared over the bus line includes:
• IKE/KOMBI - Terminal status (KL 15, KL R)
• LCM/LSZ - Lights on
• IKE/KOMBI link to TXD - Diagnosis
• MID or BMBT - button or rotary knob status.
• GM - Key used to lock or unlock vehicle
• MFL - audio controls status
NG radios do not use anti-theft codes. Operation of the radio is only possible if
connected to a bus line and the detection of at least one other component.
подозирам, че кабела с бяло и жълто, който се вижда на снимката е I Bus. Някой знае ли къде точно трябва да свържа този I Bus за да ми тръгне сд-плеъра??
или евентуално да премахна тази защита, но за момента май това никой още не го е направил ..
схемата на буксата отзад е ясна, свързах всичко по нея - +, -, тонколони ... всичко
обаче след като го монтирах на дисплея излезе -DISABLE- т.е. дори не се стигна до кода. СД плеъра не може да "познае" че се намира в БМВ най-грубо казано. В един сервиз ми казаха че могат да "прочетат" СД-то през буксата за диагностика на колата, но за целта трябва да свържа някакъв кабел отзад на СД плеъра, който се нарича "K Line". След малко търсене в интернет установих, че се нарича още "I Bus "и ето малко информация за него:
Bus Communication
The radio communicates with other modules via the K bus or I Bus dependent on the
model. The information shared over the bus line includes:
• IKE/KOMBI - Terminal status (KL 15, KL R)
• LCM/LSZ - Lights on
• IKE/KOMBI link to TXD - Diagnosis
• MID or BMBT - button or rotary knob status.
• GM - Key used to lock or unlock vehicle
• MFL - audio controls status
NG radios do not use anti-theft codes. Operation of the radio is only possible if
connected to a bus line and the detection of at least one other component.
подозирам, че кабела с бяло и жълто, който се вижда на снимката е I Bus. Някой знае ли къде точно трябва да свържа този I Bus за да ми тръгне сд-плеъра??
или евентуално да премахна тази защита, но за момента май това никой още не го е направил ..
- kay
- просветлен
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Привет! Питах един колега и това е отговора:
С други думи, казва че е много странно че нямаш въпросния конектор в твоята кола, и че ако е имало някакво радио там преди, то конектора трябва да е бил вързан - особено ако имаш колони... в общи линии и той няма идея какво може да се направи, освен да се обърнеш към БМВ сервиз за помощ.
Its strange to me that he didnt have the connector in the dash, unless he
somehow got a car without a radio, but with speakers.
Or he has installed the speakers himself
If the car had a radio before it should have had the correct connector.
The radio saying DISABLED means its not happy with something
Like you said, the radio needs a signal via the IBUS to work, usually it
recieves a signal from the instrument cluster
Im thinking:
1) Its not connected to the IBUS
2) If it is connected it may not like that the radio came from another car,
and needs resetting via the dealer ( guessing they can do this )
С други думи, казва че е много странно че нямаш въпросния конектор в твоята кола, и че ако е имало някакво радио там преди, то конектора трябва да е бил вързан - особено ако имаш колони... в общи линии и той няма идея какво може да се направи, освен да се обърнеш към БМВ сервиз за помощ.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани