отново за 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
днес сложих прословутия борд компютър. Цялата манипулация струваше 445лв. Интересно ми е за какъв интервал са данните? т.е. средна скорост, среден разход, но на какво разстояние или време?
и още едно питане ... за колегите с 320д - махнахте ли вече катализаторите така опасни за турбото и някакъв EGR клапан?? какво сложихте на мястото на катализатора? промени ли се нещо ? грешки в компютъра и т.н. ??
и още едно питане ... за колегите с 320д - махнахте ли вече катализаторите така опасни за турбото и някакъв EGR клапан?? какво сложихте на мястото на катализатора? промени ли се нещо ? грешки в компютъра и т.н. ??
още малко да разводня темата
Реших да продам сд-то, което в момента е в колата. Трябваше да му измъкна антената за GPS-а. Разглобих половината кола - централна конзола, жабка, прагове, странични колони, задни седалки и накрая я открих под задната кора до тонколоните Докато стигна до там изникнаха доста кабели:
това беше антената - с 15 метра кабел
това пък беше залепено за предното стъкло. Първоначално си помислих, че то е антената за ГПС, но се оказа, че не е включено никъде.
Според вас за какво е служело?
така се продава кола в БГ - някакъв микрофон предполагам, но отрязан. Беше под централният плафон, а другият край с буксата до скоростният лост.
и най-интересният кабел за мен-
възможно ли е това да е някаква оригинална букса на БМВ - например от сд плеъра до волана, който е мултифунционален. Не останаха никакви кабели освен изработената от тях евро букса. Не трябва ли да имам директни кабели от волана до сд-то? Ако някой е разглобявал сд плеъра, може би ще знае как точно стоят нещата
Реших да продам сд-то, което в момента е в колата. Трябваше да му измъкна антената за GPS-а. Разглобих половината кола - централна конзола, жабка, прагове, странични колони, задни седалки и накрая я открих под задната кора до тонколоните Докато стигна до там изникнаха доста кабели:
това беше антената - с 15 метра кабел
това пък беше залепено за предното стъкло. Първоначално си помислих, че то е антената за ГПС, но се оказа, че не е включено никъде.
Според вас за какво е служело?
така се продава кола в БГ - някакъв микрофон предполагам, но отрязан. Беше под централният плафон, а другият край с буксата до скоростният лост.
и най-интересният кабел за мен-
възможно ли е това да е някаква оригинална букса на БМВ - например от сд плеъра до волана, който е мултифунционален. Не останаха никакви кабели освен изработената от тях евро букса. Не трябва ли да имам директни кабели от волана до сд-то? Ако някой е разглобявал сд плеъра, може би ще знае как точно стоят нещата
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
не се оплаквай а събирай всички кабели заедно с мойто CD !!!
"това" отпред е антената на радиото, така че опаковай и нея! тя се лепи на стъклото за да не стърчи отвън.
Микрофона е за телефон (Нокия), който може да се върже също за CD-то ... опаковай и него
"това" отпред е антената на радиото, така че опаковай и нея! тя се лепи на стъклото за да не стърчи отвън.
Микрофона е за телефон (Нокия), който може да се върже също за CD-то ... опаковай и него
буксите не са същите
Антената която беше включена и СДто работеше с нея е оригиналната на Е46, а тя е със съвсем различна букса, но пасваше перфектно. Това беше просто пуснато до скоростния лост и няма къде да се включи отзад - освен с някакъв преход. Микрофона беше отрязан, а буксата отново е различна..
Антената която беше включена и СДто работеше с нея е оригиналната на Е46, а тя е със съвсем различна букса, но пасваше перфектно. Това беше просто пуснато до скоростния лост и няма къде да се включи отзад - освен с някакъв преход. Микрофона беше отрязан, а буксата отново е различна..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани