Гаснене на ниски обороти в движение
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Владимир46
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.08.2025
Гаснене на ниски обороти в движение
Здравейте, имам проблем с E46 M57 184 к.с. Колата гасне в движение на ниски обороти и записва следните грешки:<
• 1613 Smooth running controller
• Injector 5 / Injector 6
• Pre-supply monitoring
• DDE control module EEPROM and configuration
Направил съм следните неща по нея, но проблемът остава
• Рециклирани дюзи
• Сменени подгревни свещи
Сменен сензор на рейката и помпата
• Сменена помпа под седалката
• Сменен MAP сензор
Сменен сензор на разпределителния вал
•Наскоро сменен ангренаж.
•Сменени инсталации на мотора и маф сензор
Sent from my iPhone using Tapatalk
• 1613 Smooth running controller
• Injector 5 / Injector 6
• Pre-supply monitoring
• DDE control module EEPROM and configuration
Направил съм следните неща по нея, но проблемът остава
• Рециклирани дюзи
• Сменени подгревни свещи
Сменен сензор на рейката и помпата
• Сменена помпа под седалката
• Сменен MAP сензор
Сменен сензор на разпределителния вал
•Наскоро сменен ангренаж.
•Сменени инсталации на мотора и маф сензор
Sent from my iPhone using Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Гаснене на ниски обороти в движение
•Smooth running controller показва, че някъде има прекалено високи корекции на дюзите, което говори за лоша работа на съответните цилиндри.
• Injector 5 / Injector 6 може би уточнява кои са цилиндрите и къде е проблема.
Лошото функциониране на цилиндрите може да бъде или заради неправилно рециклирани инжектори или заради ниска компресия. По принцип се започва с измерване на компресията, защото от това зависи стойността на ремонта и дали те устройва изобщо да го направиш.
• Injector 5 / Injector 6 може би уточнява кои са цилиндрите и къде е проблема.
Лошото функциониране на цилиндрите може да бъде или заради неправилно рециклирани инжектори или заради ниска компресия. По принцип се започва с измерване на компресията, защото от това зависи стойността на ремонта и дали те устройва изобщо да го направиш.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани