Конверсия от Х дарйв към само на задно
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- StaKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Конверсия от Х дарйв към само на задно
Имам 325хi и бих искал, ако е възможно, да махна раздатката, предният диф и предните полуоски. Най-вероятно ще ми трябва и друг кардан.
Това нещо осъществимо ли е ? Не питам теоретично, а наистина дали някой го е правил ? С ръчна скоростна кутия е колата.
Това нещо осъществимо ли е ? Не питам теоретично, а наистина дали някой го е правил ? С ръчна скоростна кутия е колата.
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
Ами по групите съм чувал за хора, които са го правили.
Не знам, дали си струва честно казано.
Трябва ти друг преден мост, друга скоростна кутия също.
Не знам, дали си струва честно казано.
Трябва ти друг преден мост, друга скоростна кутия също.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
Продавай я и купувай само на задно.
- StaKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
По тази кола са вложени много средства. Много неща са сменяни с оригинални нови части. Да я продам, няма кой да го оцени. Ще взема друга, по която едва ли всичко ще е оправено както на тази. За да я оправя и докарам на това ниво няма как да стане. За това по-съм склонен в тази да инвестирам, ако е оправдано и е адекватно. Ако не, ще взема Е90 325 преди фейса.
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
Освен очевидните разлики.
Окачването и рейката с накрайниците също са различни от тези на задно.
Знам, че може да не ги сменяш, но само казвам, ако искаш да стане точно като на задно.
Окачването и рейката с накрайниците също са различни от тези на задно.
Знам, че може да не ги сменяш, но само казвам, ако искаш да стане точно като на задно.
- StaKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
Бих искал да стане на задно с минимални възможни технически промени. С един фен от Нидерландия говорих и той твърди, че може да се махне предният диф и предните полуоски. Но аз искам да махна задължително и раздатъчната кутия. Отпред по окачването, ако не е наложително, не бих променял нищо. Така че ако се наложи лесно да възстановя оригиналното състояние. Въпросът е, че ако трябва да се сменя и скоростната кутия, тука вече става много дебело. Имал съм Фероза. Там предните главини се зацепваха на ръка. Ако искаш, всичко си седи, но само на зад предава въртенето. Но по спомени беше със среден диф, а не с раздатъчна кутия.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
Най лесния вариант е да се завари раздатката. Защо искаш да я махаш не знам, кажи какъв и е проблема да видим. Иначе влизаш във филм. Ще ни трябва поне и скоростна кутия донор освен кадан и дреболии
- StaKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
stefan_suny написа:Най лесния вариант е да се завари раздатката. Защо искаш да я махаш не знам, кажи какъв и е проблема да видим. Иначе влизаш във филм. Ще ни трябва поне и скоростна кутия донор освен кадан и дреболии
Не държа на 100% да се занимавам със смяна на скоростна кутия, дори напротив. Ако е възможно раздатката да остане и да са минимални доработките, то този вариант напълно ме устройва.
Въпросът ми е, в случая, какво трябва да се завари на раздатката ? Какво да очаквам като промяна в колата след това ?
Моето усещане сега е, че е по-тромава и доста по-харчовита с 4х4, а и предницата я чуствам доста тежка при каране по неравности и очаквам да се разтовари, от предните полуоски и от дифа, с едни поне 80 кг. ако не и малко повече.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
Затварят се сателитите към касетата на диференциална. Започва да предава 100% назад и 100% напред, трябва задължително да караш само на задно тогава, ако закачиш и предното - нещо ще се счупи. Освен заварката ще ти трябват чашките на външните карета на предните полуоски, за да стегнеш лагерите, може и с асистенцията на стругар да се направят съответните 'болтове' и да не търсиш чашки. Това е всичко, събираш и караш на задно. Махаш предни полуоски, преден диф, преден кардан. Разход около 1-1.5л надолу. Пиши на лични ако имаш интерес да го правиш така, може да имам нещо за теб.
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
Разликата в теглото между задно и Х е 100 кг.
Помисли, дали си струва, но според мен си вземи кола, която е оригинално на задно.
Помисли, дали си струва, но според мен си вземи кола, която е оригинално на задно.
- StaKo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 20.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 118 hp / 1998
- Мечтае да кара: по Pikes Peak
Re: Конверсия от Х дарйв към само на задно
По каталог може би. Двете предни полуоси са почти 60 кг. Предният диф е 40 кг. Раздатъчната кутия и кардана нямам идея колко са. Обаче разхода на гориво е постоянно с едни 3 литра на горе в градско. Извънградско е с 1.5, което е сравнително приемливо.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани