Проблем с горивната система
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Проблем с горивната система
Здравейте колеги,
Имам един скапан проблем с колата, на пълната газ след 3000 оборота, светва лампата DDE и спира да върви.
Мотора започва да чука и трябва да я изгася, да я запаля и се оправя, до следващото даване газ до долу и на 3000 оборота пак забива.
Когато давам постепенно газ, до 4500 няма абсолютно никакви проблеми, само като я смачкам, умира.
Излиза ми тази грешка.

Сменил съм помпата под седалката Pierburg, датчика на рейла, горивен филтър, кошницата с помпата в резервоара.
Имал ли е някой такъв проблем ? Остана да взема 6 дюзи и помпата за високото налягане и да видя дали ще се оправи. Че с проба - грешка, малко не ми се получават нещата.
Имам един скапан проблем с колата, на пълната газ след 3000 оборота, светва лампата DDE и спира да върви.
Мотора започва да чука и трябва да я изгася, да я запаля и се оправя, до следващото даване газ до долу и на 3000 оборота пак забива.
Когато давам постепенно газ, до 4500 няма абсолютно никакви проблеми, само като я смачкам, умира.
Излиза ми тази грешка.

Сменил съм помпата под седалката Pierburg, датчика на рейла, горивен филтър, кошницата с помпата в резервоара.
Имал ли е някой такъв проблем ? Остана да взема 6 дюзи и помпата за високото налягане и да видя дали ще се оправи. Че с проба - грешка, малко не ми се получават нещата.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с горивната система
Колега, не си играй на налучкване. Ниското налягане е добре и там приключваш- може за всеки случай да видиш на живи данни дали е стабилно в момента когато двигателя пропада. Занеси дюзите и ГНП на стенд и там ще ти кажат какво е състоянието им. На ГНП има клапан за количеството на горивото- със стенда ще оценят и него. Датчика на рейла си го сменил. Ако всичко друго е наред остава клапан- регулатора на високото налягане. Предполагам не са правени някакви софтуерни интервенции.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Проблем с горивната система
Регулатора за помпата на високото налягане съм го взел, тия дни ще го сменя и него. Да видя дали проблема ще е от него. Ако си остане, остават самата помпа и дюзите, друго няма какво да е.
С ИНПА всичко си изглежда нормално, на пълна газ рейла си прави 1350 бара, турбото не пренадува, помпата под седалката си държи 4.11, но от 2500 до 3500 оборота, дам ли газ до долу, мотора чука на умряло, дюзите остават без гориво явно и започват да чукат зверски. Но пък DDE лампата не светва сега.
С ИНПА всичко си изглежда нормално, на пълна газ рейла си прави 1350 бара, турбото не пренадува, помпата под седалката си държи 4.11, но от 2500 до 3500 оборота, дам ли газ до долу, мотора чука на умряло, дюзите остават без гориво явно и започват да чукат зверски. Но пък DDE лампата не светва сега.
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Проблем с горивната система
Коланги,
Подмених регулатора на горивото, който е на помпата.
Е, проблема не се оправи, колата между 2500 и 3500 оборота чука, DDE лампата светва само на 5та скорост, а не както преди на всички скорости.
Има си тяга, но дюзите чукат, има ли вариант да пренадува турбината и да прави такива мизерии ?
Правена е преди 6000км и не знам дали няма да е проблема от нея или да свалям дюзите и помпата за високо налягане и за рециклаж ?
Подмених регулатора на горивото, който е на помпата.
Е, проблема не се оправи, колата между 2500 и 3500 оборота чука, DDE лампата светва само на 5та скорост, а не както преди на всички скорости.
Има си тяга, но дюзите чукат, има ли вариант да пренадува турбината и да прави такива мизерии ?
Правена е преди 6000км и не знам дали няма да е проблема от нея или да свалям дюзите и помпата за високо налягане и за рециклаж ?
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Проблем с горивната система
Малко ъпдейт по темата.
Подмених датчика, който седи над горивния филтър и колата взе, че се оправи. Ама за 5-6 дни, днес пак почна да си прави същите мизерии и вече отивам на помпата за високо налягане и дюзи. Друго просто не остана.
Подмених датчика, който седи над горивния филтър и колата взе, че се оправи. Ама за 5-6 дни, днес пак почна да си прави същите мизерии и вече отивам на помпата за високо налягане и дюзи. Друго просто не остана.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани