Типичния студен старт при М54б22
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- smokatrap
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 9.11.2024
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320CI M54B22
- Мечтае да кара: BMW E46 M3
- Детайли за колата: Пълен сток! (Умрял которник) :D
Типичния студен старт при М54б22
Здравейте, колеги!
Преди да напиша този пост, изчетох половината форум (и не само този) и се надявам администраторите да я одобрят, защото явно не намирам решение тук.
Колата е Е46 Купе м54б22 двигател, всичко по нея е абсолютно стоково. Като почти всички останали м54-ки имам проблеми със студения старт. При палене, колата пали нормално и задържа 1000 оборота за около 45-60 секунди, след което започва плавно падане на оборотите обратно до 600/650 и ги задържа. Цялата работа е ,че докато оборотите падат се образува едно много кофти тресене в двигателя, което направо разклаща цялата кола.
След някакво време всичко това изчезва и в движение колата върви добре и се държи адекватно, като трябва да подчертая ,че колата е Автоматик и след загряване, като вкарам Директна или Задна и държа спирачката се усеща подобно тресене,но колата абсолютно никога не е загасвала от него.
Неща които съм предприел до тук -
Сменени свещи NGK(естествено)
Всички бобини са проверени и работят добре
Всички въздуси (с изключение на картерната вентилация) са свалени и проверени за пукнатини и всичко е здраво.
Стъпковото моторче е почистено и движи добре.
Почистен дебитомер(Като го изключа колата изгасва веднага)
Почистен и проверен Дросел
Проверени други малки вакуумни маркучи (здрави)
Сменен бензинов филтър
Също искам да подчертая, че забелязвам как докато съм на празен ход и използвам ел стъклата в момента в който стъклото стигне до най-горната позиция, оборотите на двигателя се менят и падат с г/д около 100 оборота (не знам дали това има общо)
Можете ли да ми дадете жокер, какво друго мога да предприема като мерки или съответно ако знаете някой добър майстор който би искал да се ангажира с отстраняването на този проблем? Препоръчително в област Пловдив/Пазарджик.
Отново искам да се извиня, знам ,че вече е писано по темите, но конкретно така описано не намерих никъде и се чувствах длъжен да опитам да пусна тема, защото колата наистина много ми харесва и не ми се иска да се разделям с нея заради някакви такива глупости.
Благодаря!
Преди да напиша този пост, изчетох половината форум (и не само този) и се надявам администраторите да я одобрят, защото явно не намирам решение тук.
Колата е Е46 Купе м54б22 двигател, всичко по нея е абсолютно стоково. Като почти всички останали м54-ки имам проблеми със студения старт. При палене, колата пали нормално и задържа 1000 оборота за около 45-60 секунди, след което започва плавно падане на оборотите обратно до 600/650 и ги задържа. Цялата работа е ,че докато оборотите падат се образува едно много кофти тресене в двигателя, което направо разклаща цялата кола.
След някакво време всичко това изчезва и в движение колата върви добре и се държи адекватно, като трябва да подчертая ,че колата е Автоматик и след загряване, като вкарам Директна или Задна и държа спирачката се усеща подобно тресене,но колата абсолютно никога не е загасвала от него.
Неща които съм предприел до тук -
Сменени свещи NGK(естествено)
Всички бобини са проверени и работят добре
Всички въздуси (с изключение на картерната вентилация) са свалени и проверени за пукнатини и всичко е здраво.
Стъпковото моторче е почистено и движи добре.
Почистен дебитомер(Като го изключа колата изгасва веднага)
Почистен и проверен Дросел
Проверени други малки вакуумни маркучи (здрави)
Сменен бензинов филтър
Също искам да подчертая, че забелязвам как докато съм на празен ход и използвам ел стъклата в момента в който стъклото стигне до най-горната позиция, оборотите на двигателя се менят и падат с г/д около 100 оборота (не знам дали това има общо)
Можете ли да ми дадете жокер, какво друго мога да предприема като мерки или съответно ако знаете някой добър майстор който би искал да се ангажира с отстраняването на този проблем? Препоръчително в област Пловдив/Пазарджик.
Отново искам да се извиня, знам ,че вече е писано по темите, но конкретно така описано не намерих никъде и се чувствах длъжен да опитам да пусна тема, защото колата наистина много ми харесва и не ми се иска да се разделям с нея заради някакви такива глупости.
Благодаря!
От малък имам една мечта ... Не Ферари, а M-Power е тя!


- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Типичния студен старт при М54б22
Ревизиране на ваносите с нов комплект уплътнения.
Изключи предварително буксата на соленоида (този отгоре - на всмукателния ванос), запали на първи студен старт и виж как ще се държи мотора.
Изключи предварително буксата на соленоида (този отгоре - на всмукателния ванос), запали на първи студен старт и виж как ще се държи мотора.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Типичния студен старт при М54б22
При мен проблема се реши с нови сегменти и нови хидравлични повдигачи. Иначе да, преди това тествах всичко останало. Закачете я тая кола и вижте адаптацията на сместа как е. Може от кофти ламбда сонди да прави магарии. Писал съм го и другаде но пак казвам, най простия тест за пропуски на смукателната система- на маркуча след дебитомера си залепяш си муцункака и правиш вакуум с уста. Ако държи е ок.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани