Колектори от М52 на М54, помощ!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- smokatrap
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 9.11.2024
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320CI M54B22
- Мечтае да кара: BMW E46 M3
- Детайли за колата: Пълен сток! (Умрял которник) :D
Колектори от М52 на М54, помощ!
Здравейте! Сдобих се с изпускателни колектори от М52Б20(Свалени от е39) и искам да ги сложа на моята М54Б22, понеже искам да махна катализаторите. До колкото съм запознат е възможно да се случи това, но въпроса ми е:
Нещо друго освен самите колектори нужно ли ми е?
Ще има ли нужда от заварки, или пасват и без такива?
Как стоят нещата с ламбда сондите?
Благодаря много и се извинявам,ако вече има такава тема, но конкретно аз не намерих!
Нещо друго освен самите колектори нужно ли ми е?
Ще има ли нужда от заварки, или пасват и без такива?
Как стоят нещата с ламбда сондите?
Благодаря много и се извинявам,ако вече има такава тема, но конкретно аз не намерих!
От малък имам една мечта ... Не Ферари, а M-Power е тя!


- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Колектори от М52 на М54, помощ!
Към главата проблем няма, но без преправяне надолу - няма как да стане. Виж тази тема, ако не вдяваш с руския, ползвай преводача:
https://www.drive2.ru/l/638444072125602078/
Ако на колекторите които си взел няма отверстия за предните сонди, имаш два варианта - или изработваш такива допълнително (а евентуално може да се ползват дупките на задните), или ги махаш всичките и преинсталираш компа на заводски софтуер $199 - безкат (без ламбда сонди).
П.П. При всички случаи задните сонди задължително си отиват, така че без софтуерна намеса няма да мине. Ако оставяш предните става Евро2.
https://www.drive2.ru/l/638444072125602078/
Ако на колекторите които си взел няма отверстия за предните сонди, имаш два варианта - или изработваш такива допълнително (а евентуално може да се ползват дупките на задните), или ги махаш всичките и преинсталираш компа на заводски софтуер $199 - безкат (без ламбда сонди).
П.П. При всички случаи задните сонди задължително си отиват, така че без софтуерна намеса няма да мине. Ако оставяш предните става Евро2.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 968
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Колектори от М52 на М54, помощ!
Заварки на този чугун - с какво се прави това?
- eXed0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: Колектори от М52 на М54, помощ!
Наскоро слагах изпускателни колектори от М50 на М54Б22.
Колекторите си пасват на главата без проблем, но трябва да се изрежат фланците от двата катализатора за да се направи преходник между М50/М52 колекторите и стоковата генерация.
Сондите могат да се монтират на преходната тръба от катализаторите на мястото на Post Cat ламбда сондите (диагностичните сонди след катализатора които са). Другия вариант е да се премахнат софтуерно ламбда сондинте.
Колекторите си пасват на главата без проблем, но трябва да се изрежат фланците от двата катализатора за да се направи преходник между М50/М52 колекторите и стоковата генерация.
Сондите могат да се монтират на преходната тръба от катализаторите на мястото на Post Cat ламбда сондите (диагностичните сонди след катализатора които са). Другия вариант е да се премахнат софтуерно ламбда сондинте.
- smokatrap
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 9.11.2024
- Местоположение: Стамболийски
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320CI M54B22
- Мечтае да кара: BMW E46 M3
- Детайли за колата: Пълен сток! (Умрял которник) :D
Re: Колектори от М52 на М54, помощ!
Благодаря много за отговорите, колеги, ориентирахте ме добре! Вече знам какво ще е нужно и реално видях колко е съществена разликата в самите колектори и разбирам ,защо колата ще се чувства по-жива след като се махнат самите катализатори. Живи и здрави!
От малък имам една мечта ... Не Ферари, а M-Power е тя!


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани