Търся сервиз за смяна на сегменти
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Търся сервиз за смяна на сегменти
Здравейте колеги,
Ситуацията е следната - двигател N42B18A, гори много масло - около 1л на 900км. След проверка на компресия - 12.6, 12.6, 9.5, 8.9. Тоест 2 цилиндъра с ниска компресия. Не са надрани. За смяна на сегменти.
Някой, който е минал по този път или има информация от първа ръка може ли да препоръча сервиз, където правят подобни ремонти?
Ситуацията е следната - двигател N42B18A, гори много масло - около 1л на 900км. След проверка на компресия - 12.6, 12.6, 9.5, 8.9. Тоест 2 цилиндъра с ниска компресия. Не са надрани. За смяна на сегменти.
Някой, който е минал по този път или има информация от първа ръка може ли да препоръча сервиз, където правят подобни ремонти?
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Търся сервиз за смяна на сегменти
N42 не страда от износване на сегменти. Направете една промивка (разкоксоване). Ако на мотора никога не са сменяни гумички на клапани - харчът на масло е оттам, колкото и невероятно да изглежда (като количество) за разни сервизни разбирачи. Това е болежката на тоя двигател. Задължителна смяна на гумички, клапан картерни газове, както и на всички о-пръстени на свещите + гарнитури. Ако километрите са повечко, е добре да се съчетае с ревизия на глава, клапани и смяна на веригата.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Търся сервиз за смяна на сегменти
The Heartlistener написа:N42 не страда от износване на сегменти. Направете една промивка (разкоксоване). Ако на мотора никога не са сменяни гумички на клапани - харчът на масло е оттам, колкото и невероятно да изглежда (като количество) за разни сервизни разбирачи. Това е болежката на тоя двигател. Задължителна смяна на гумички, клапан картерни газове, както и на всички о-пръстени на свещите + гарнитури. Ако километрите са повечко, е добре да се съчетае с ревизия на глава, клапани и смяна на веригата.
По-точно обяснено едва ли може!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Търся сервиз за смяна на сегменти
d0tc0m написа:Здравейте колеги,
Ситуацията е следната - двигател N42B18A, гори много масло - около 1л на 900км. След проверка на компресия - 12.6, 12.6, 9.5, 8.9. Тоест 2 цилиндъра с ниска компресия. Не са надрани. За смяна на сегменти.
Някой, който е минал по този път или има информация от първа ръка може ли да препоръча сервиз, където правят подобни ремонти?
Колега, като начало нека се провери откъде се губи компресията. Причината за ниската компресия не винаги е идентична с причината за загуба на масло. Ако са сегменти със сигурност ще изникнат и други неща при смяната им. Трябва да си определиш приоритетите, бюджета, ако си решил да отстраниш всички проблеми- дали изобщо искаш да харчиш хиляди левове за тази кола.
Re: Търся сервиз за смяна на сегменти
The Heartlistener написа:N42 не страда от износване на сегменти. Направете една промивка (разкоксоване). Ако на мотора никога не са сменяни гумички на клапани - харчът на масло е оттам, колкото и невероятно да изглежда (като количество) за разни сервизни разбирачи. Това е болежката на тоя двигател. Задължителна смяна на гумички, клапан картерни газове, както и на всички о-пръстени на свещите + гарнитури. Ако километрите са повечко, е добре да се съчетае с ревизия на глава, клапани и смяна на веригата.
Благодаря много. Иначе съвсем не е на много километри - 135 хил. Не са сменяни гумички на клапани.
Re: Търся сервиз за смяна на сегменти
zvetiko написа:d0tc0m написа:Здравейте колеги,
Ситуацията е следната - двигател N42B18A, гори много масло - около 1л на 900км. След проверка на компресия - 12.6, 12.6, 9.5, 8.9. Тоест 2 цилиндъра с ниска компресия. Не са надрани. За смяна на сегменти.
Някой, който е минал по този път или има информация от първа ръка може ли да препоръча сервиз, където правят подобни ремонти?
Колега, като начало нека се провери откъде се губи компресията. Причината за ниската компресия не винаги е идентична с причината за загуба на масло. Ако са сегменти със сигурност ще изникнат и други неща при смяната им. Трябва да си определиш приоритетите, бюджета, ако си решил да отстраниш всички проблеми- дали изобщо искаш да харчиш хиляди левове за тази кола.
Аз ходих в Дару Кар и там ми направиха оферта, която отива към 5 цифрена сума, което очевидно не е вариант. Очаквах, че може да изкара доста повече двигателя преди да се стигне до такива проблеми. Колата е на 135 хил км. Мислих, ако има варинат, в друг сервиз да се постегнат нещата поне временно.
- streetz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 515
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, G20
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M54B22
B48B20
Re: Търся сервиз за смяна на сегменти
Записвам се да следя темата.
Като цяло е мъчна работа, ако питаш за София, да намериш някой за повече от смяна на масло, накладки и вериги. Особено пък на нещо различно от F и G серия. Научиха на хляба мекото.
Като цяло е мъчна работа, ако питаш за София, да намериш някой за повече от смяна на масло, накладки и вериги. Особено пък на нещо различно от F и G серия. Научиха на хляба мекото.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- volk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: Търся сервиз за смяна на сегменти
Ако колата е на описаните километри би трябвало да си заслужава да се стегне. Щом аз съм сменил сам верига и гумички без да свалям главата, то всеки т.нар. майстор може да го направи. Колко внимателно ще го направи е друг въпрос. Моята е на 270 000км и съм направил не малко неща по нея, но не мисля, че ще я продам изобщо. Просто съм вложил много труд и пари.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани