Проблем със заключването от дистанционното
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- outofcontrol94
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 10.10.2019
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 E83; BMW 525 E61
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Проблем със заключването от дистанционното
Здравейте, имам следния проблем с е46 комби.Първоначално колата отключваше и заключваше с дистанционното само след престой, след известно време отказа напълно, с ключа нямам проблеми, също така не работи и прозореца на багажника.От няколко дни забелязах, че вече не се включват и аварийните при заключване с ключа.На диагностика излизат само бушони, които проверих и са здрави, и нямам проблем с грешките, които е записала.Инсталацията в пантите на багажника е проверена, там всичко е наред.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Проблем със заключването от дистанционното
Грешките не звучат така в оригиналните BMW диагностични програми.
BMW не биха написали "Fuse for central locking", а например "Terminal15 open or short circuit to Ground", с което да те насочат, че въпросният модул записва грешка, когато очаква 12V на определен пин, а получи 0V.
От това пък следва, че проверката на предпазител не би могло да е цялата работа, която имаме да свършим, защото може да има прекъснат кабел, може да има изгорели елементи в самия GM и т.н.
Измерваш дали изобщо има 12V на този предпазител. Ако няма, отваряш схемите (WDS) и виждаш кой основен предпазител захранва въпросния. Проверяваш го (те обикновено са в багажника или под седалката (и са огромни)).
Ако пък има 12V, тогава проверяваш в кой пин отива кабелът от този предпазител и измерваш дали на този пин има 12V.
BMW не биха написали "Fuse for central locking", а например "Terminal15 open or short circuit to Ground", с което да те насочат, че въпросният модул записва грешка, когато очаква 12V на определен пин, а получи 0V.
От това пък следва, че проверката на предпазител не би могло да е цялата работа, която имаме да свършим, защото може да има прекъснат кабел, може да има изгорели елементи в самия GM и т.н.
Измерваш дали изобщо има 12V на този предпазител. Ако няма, отваряш схемите (WDS) и виждаш кой основен предпазител захранва въпросния. Проверяваш го (те обикновено са в багажника или под седалката (и са огромни)).
Ако пък има 12V, тогава проверяваш в кой пин отива кабелът от този предпазител и измерваш дали на този пин има 12V.
- outofcontrol94
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 10.10.2019
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 E83; BMW 525 E61
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Проблем със заключването от дистанционното
Или другия вариант е да пробвам с друг ГМ модул, на който предполагам ще му трябва кодиране?PeReZ написа:Грешките не звучат така в оригиналните BMW диагностични програми.
BMW не биха написали "Fuse for central locking", а например "Terminal15 open or short circuit to Ground", с което да те насочат, че въпросният модул записва грешка, когато очаква 12V на определен пин, а получи 0V.
От това пък следва, че проверката на предпазител не би могло да е цялата работа, която имаме да свършим, защото може да има прекъснат кабел, може да има изгорели елементи в самия GM и т.н.
Измерваш дали изобщо има 12V на този предпазител. Ако няма, отваряш схемите (WDS) и виждаш кой основен предпазител захранва въпросния. Проверяваш го (те обикновено са в багажника или под седалката (и са огромни)).
Ако пък има 12V, тогава проверяваш в кой пин отива кабелът от този предпазител и измерваш дали на този пин има 12V.
Sent from my iPhone using Tapatalk
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани