БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Колега търси някой с книжка и теглич, платформата е 50 лв. на ден наем. Взема я, закача я идва, товарите колата и се прибирате. Това е възможно най-евтиният вариянт.
И как датчика остава на сухо и не отчита, малко ми е странно това? Скритото меню ползвай за температурата при такива ситуации, защото стрелката стои по- средата, но температурата се движи 90-105 градус без да мърда стрелката.
И как датчика остава на сухо и не отчита, малко ми е странно това? Скритото меню ползвай за температурата при такива ситуации, защото стрелката стои по- средата, но температурата се движи 90-105 градус без да мърда стрелката.
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Стрелката стои право нагоре от 75 до 113 градуса.
Ако е останала без антифриз и датчика не отчита, според мен би трябвало датчика да покаже, че двигателя е студен.
Ако е останала без антифриз и датчика не отчита, според мен би трябвало датчика да покаже, че двигателя е студен.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Аз точно зареди това изкарах Е категорияСладур1 написа:Колега търси някой с книжка и теглич, платформата е 50 лв. на ден наем. Взема я, закача я идва, товарите колата и се прибирате. Това е възможно най-евтиният вариянт.
И как датчика остава на сухо и не отчита, малко ми е странно това? Скритото меню ползвай за температурата при такива ситуации, защото стрелката стои по- средата, но температурата се движи 90-105 градус без да мърда стрелката.
Ех тея бмв та
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Стрелката стои в средата от 75 до 115 градуса ! Мине ли 110 градуса започва да минава към червено! Нормална работа температура е 96-96 градуса независимо колко е топло и дали си на климатик! Аз като карах М52ту температурата ,не минаваше над 97 градуса ! Поне при М57 температурата ,не трябва да минава 97 градуса !
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Сладур1 написа:Колега търси някой с книжка и теглич, платформата е 50 лв. на ден наем. Взема я, закача я идва, товарите колата и се прибирате. Това е възможно най-евтиният вариянт.
И как датчика остава на сухо и не отчита, малко ми е странно това? Скритото меню ползвай за температурата при такива ситуации, защото стрелката стои по- средата, но температурата се движи 90-105 градус без да мърда стрелката.
A как да изкарам скритото меню? Простете за лаишкия въпрос, но нямам навик като взема нова кола да човъркам и разучавам всичко, май си го отчитам като пропуск това..
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
turbonetic написа:Стрелката стои в средата от 75 до 115 градуса ! Мине ли 110 градуса започва да минава към червено! Нормална работа температура е 96-96 градуса независимо колко е топло и дали си на климатик! Аз като карах М52ту температурата ,не минаваше над 97 градуса ! Поне при М57 температурата ,не трябва да минава 97 градуса !
А при каква температура колата прегрява? След 110 градуса ли? Забеавих да спомена, че парното изчезна и почна да духа студено последните минути преди да я загася.
Всички коли които съм карал досега като тръгнат да прегряват и веднага започват да качват температура и по това можеш да ги хванеш. Смисъл, като наближат 100-те градуса, да предприемеш някакви действия.. Явно с БМВ-тата не е така...
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Mitakas86 написа:turbonetic написа:Стрелката стои в средата от 75 до 115 градуса ! Мине ли 110 градуса започва да минава към червено! Нормална работа температура е 96-96 градуса независимо колко е топло и дали си на климатик! Аз като карах М52ту температурата ,не минаваше над 97 градуса ! Поне при М57 температурата ,не трябва да минава 97 градуса !
А при каква температура колата прегрява? След 110 градуса ли? Забеавих да спомена, че парното изчезна и почна да духа студено последните минути преди да я загася.
Всички коли които съм карал досега като тръгнат да прегряват и веднага започват да качват температура и по това можеш да ги хванеш. Смисъл, като наближат 100-те градуса, да предприемеш някакви действия.. Явно с БМВ-тата не е така...
Стрелката почва да мърда след 110 градуса и започва да върви към червеното! Има мотори на БМВ ,които си работят и на 105-6 градуса без никакъв проблем,но за мен лично това са твърде високи градуси ! Карам един бензинов мерцедес от далечната 95г няма значение с трафик без с климатик или без повече от 80-82 градуса ,не мърда ! Като карах БМВ-то М52ту повече от 97градуса,не вдигаше при каквито и режими на каране имаш
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Здравейте група, майсторът се "произнесе" - главата е спукана. Минала е водна проба, и вече е установено. Според него първо се е спукала (защото ѝ било дошло времето), след това е "издухала" гарнитурата, и е започнало рязко да се качва налягането. Оттам се пука една тръба, през която изтича антифриза. Маслото е пресечено, надали това е изненада за някого.
Намерих уикенда "нова" глава, и като мине водна проба я слагаме. Общо взето голямо наливане сега ще пада. Ще си купя колата отново!
Момчето, което ми продаде главата каза, че има цял двигател на изгодни пари, бил добър според него. Дали да не бях го сменил целия..но поне по моя знам че е сменено и обслужено всичко, а "новия" - тъмна Индия..
Ще ви държа в течение, ако някой има свежи идеи, на линия съм.
Намерих уикенда "нова" глава, и като мине водна проба я слагаме. Общо взето голямо наливане сега ще пада. Ще си купя колата отново!
Момчето, което ми продаде главата каза, че има цял двигател на изгодни пари, бил добър според него. Дали да не бях го сменил целия..но поне по моя знам че е сменено и обслужено всичко, а "новия" - тъмна Индия..
Ще ви държа в течение, ако някой има свежи идеи, на линия съм.
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Да бе дошло й времето... промивка на радиатори, нови термостати, нова водна помпа и нова силиконова перка. Вземи си смени веригите и сегментите и лагерите на коляновия вал. Така и така е разглобена.
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Голяма греда момчета, намерих глава, мина водна проба, читава била, айде на шлайф,но.. оттам я върнаха, че имало чат от счупена свещ вътре, и щяла да счупи ножа..
Една седмица не могат да я извадят всякакви "умни глави", и без кола направо "хващаме къра". А сме с две малки деца.. и не дават гаранция че и другата седмица ще стане...абе филм.
Иначе термостати и водна помпа и ремъци ще сменя задължително, веригата е сменяна скоро, лагерите и др. са ОК, но само да стигнем до там...
Една седмица не могат да я извадят всякакви "умни глави", и без кола направо "хващаме къра". А сме с две малки деца.. и не дават гаранция че и другата седмица ще стане...абе филм.
Иначе термостати и водна помпа и ремъци ще сменя задължително, веригата е сменяна скоро, лагерите и др. са ОК, но само да стигнем до там...
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Здравейте колеги, най-накрая я взех от сервиза!
Всичко ми струваше 1.8
Радиаторът е прочистен, както и цялата охладителна сиситема. Смених спуканата тръба, водната помпа, термостата; шлайф на главата(новата), подгревни свещи смемени до една с нови, нови клапани, пружинки и гумички, гарнитура, обслужване и т.н.
Веригата си е ОК, затова я оставихме оригиналната.
Оказа се за смяна и филтърът на картерните газове, защото старият се беше "затлачил" и "надуваше".
Оказа се, че майсторът на предишния собственик го е попрецакал - сменил стария двигател с друг от морга, БЕЗ да направи абсолютно нищо по него - даже елементарно обслужване и смяна на консумативи дори!
Това го разбирам по втория начин и в последствие.
Но както и да е , дано сега поне по двигателя нямам грижи.
Благодаря още веднъж на всички, които се отзоваха.
За мнения и препоръки съм на линия!
Всичко ми струваше 1.8
Радиаторът е прочистен, както и цялата охладителна сиситема. Смених спуканата тръба, водната помпа, термостата; шлайф на главата(новата), подгревни свещи смемени до една с нови, нови клапани, пружинки и гумички, гарнитура, обслужване и т.н.
Веригата си е ОК, затова я оставихме оригиналната.
Оказа се за смяна и филтърът на картерните газове, защото старият се беше "затлачил" и "надуваше".
Оказа се, че майсторът на предишния собственик го е попрецакал - сменил стария двигател с друг от морга, БЕЗ да направи абсолютно нищо по него - даже елементарно обслужване и смяна на консумативи дори!
Това го разбирам по втория начин и в последствие.
Но както и да е , дано сега поне по двигателя нямам грижи.
Благодаря още веднъж на всички, които се отзоваха.
За мнения и препоръки съм на линия!
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
След ремонта.. Появи се странна миризма на двигател в купето, като пуснеш да дърпа въздух отвън ( не е от колите пред нас, и на извънградско го прави на пуст път). Преди го нямаше. Не изглежда кой знае какво, но сме с малки деца, и им става лошо заради този проблем. 3 седмици все не мога да го хвана да я погледне. А не ми се ходи при друг, защото той си знае какво е правил. Ако пусна да върти въздуха в купето по-малко се усеща. Някой има ли е същия проблем?
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Здравейте група, оказа се счупена дюза, която тече и затова в купето мирише яко на нафта...Отстранихме този проблем, вървя две седмици без проблем, но се появи друг - колата внезапно изгуби мощност. Като я запаля, трепери и вибрира яко, като тръгна, натискам газта до долу, но няма никой.. ускорява много мудно, никаква следа от предишния ряз. След половин час каране се оправя и тръгва да върви като преди, става пъргава и се "отпушва" все едно... Но после като я загася и запаля след няколко часа, пак същия филм се повтаря..
Някой имал ли се същия проблем?
Може ли да е проблем с турбото? Рециклирано е преди 5000 км, и дюзите са ревизирани при основния ремонт преди няколко месеца...
Благодаря предварително на всички!
Някой имал ли се същия проблем?
Може ли да е проблем с турбото? Рециклирано е преди 5000 км, и дюзите са ревизирани при основния ремонт преди няколко месеца...
Благодаря предварително на всички!
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: БМВ 330d E46 лампа за антифриз и бял пушек отзад
Гарнитурки по изпускателните колектори например - може болтовете да не са затегнати добре и сега да се разхлабват.
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани