Проблем с обороти. M43B19.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Проблем с обороти. M43B19.
Колата е 318i с газ. М43б19
Та проблема е, че оборотите на празен ход доста ми играят, изчетох доста теми и мнения с този проблем, но нищо не ми помогна.
Та в движение и на място когато я освободя оборотите ми падат до към 600/700. Когато завивам също доста ми падат оборотите, но мисля че е от хидравликата и е нормално. На газ и на бензин го прави. Та сменил съм - Дебитомер на Бош, Клапан картерни газове с маркучите, Диса Клапа чисто нова, почистени дросел и стъпков мотор до блясък, сменени малките вакум маркучета, които са отпред на двигателя, сменен датчик разпределителен вал, гофре и маркуча след дебитомера. На диагностика е чиста. На студена няма проблеми, но като загрее се почва и на място също мотора тресе и не работи равномерно от оборотите. Интересното е ,че като махна малкия вакум маркуч отпред на колектора се вдига леко оборотите и няма проблем. Моля за Помощ..
Та проблема е, че оборотите на празен ход доста ми играят, изчетох доста теми и мнения с този проблем, но нищо не ми помогна.
Та в движение и на място когато я освободя оборотите ми падат до към 600/700. Когато завивам също доста ми падат оборотите, но мисля че е от хидравликата и е нормално. На газ и на бензин го прави. Та сменил съм - Дебитомер на Бош, Клапан картерни газове с маркучите, Диса Клапа чисто нова, почистени дросел и стъпков мотор до блясък, сменени малките вакум маркучета, които са отпред на двигателя, сменен датчик разпределителен вал, гофре и маркуча след дебитомера. На диагностика е чиста. На студена няма проблеми, но като загрее се почва и на място също мотора тресе и не работи равномерно от оборотите. Интересното е ,че като махна малкия вакум маркуч отпред на колектора се вдига леко оборотите и няма проблем. Моля за Помощ..
Последна промяна Atanasoww019 на 03 Дек 2022, 13:54, променена общо 1 път
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 693
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Проблем с обороти.
За да изключиш проблеми породени от газовата система, намери бушона за газовата и го извади след което покарай 30-40 км и виж дали ще има промяна.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Никаква разлика. Интересното е, че изключих стъпковия мотор и абсолютно всички проблеми изчезнаха единствено където държи леко повечко оборот към 900/950 ,но не мърдат и милиметър поне за сега.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Atanasoww019 написа:Колата е 318i с газ. М43б19
Та проблема е, че оборотите на празен ход доста ми играят, изчетох доста теми и мнения с този проблем, но нищо не ми помогна.
Та в движение и на място когато я освободя оборотите ми падат до към 600/700. Когато завивам също доста ми падат оборотите, но мисля че е от хидравликата и е нормално. На газ и на бензин го прави. Та сменил съм - Дебитомер на Бош, Клапан картерни газове с маркучите, Диса Клапа чисто нова, почистени дросел и стъпков мотор до блясък, сменени малките вакум маркучета, които са отпред на двигателя, сменен датчик разпределителен вал, гофре и маркуча след дебитомера. На диагностика е чиста. На студена няма проблеми, но като загрее се почва и на място също мотора тресе и не работи равномерно от оборотите. Интересното е ,че като махна малкия вакум маркуч отпред на колектора се вдига леко оборотите и няма проблем. Моля за Помощ..
С оглед на това че проблемите се проявяват само на загрял мотор - изключи ламбда сондите (и двете, ако и задната е включена), покарай и виж как ще се държи мотора, независимо от това че ще ти светне чека. Катализатор има ли все още, предполага се че не?
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
От няколко дни карам с изключена букса на стъпковия мотор, проболемите с оборотите изчезнаха , единственото е ,че при първия старт оборотите са малко ниски към 800/850., това е минуса след около 4,5 минути се оправя и без никакви проблеми. Което си е видно ,че стъпковия мотор е за смяна, в момента карам така без букса, пък по на там ще видим.
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Здравейте колеги, закупих въпросното стъпково моторче чисто ново на марка Bosch,монтирах го и проблема си остана
, незнам вече на къде да се насоча почти всичко съм сменил и проблема остава, единствено с изключен стъпков мотор нямам проблеми освен при първият студен старт
... Моля за помощ..


- rakita
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i 118 hp
- Мечтае да кара: 1936 Mercedes Benz 500k Cabriolet C
Re: Проблем с обороти. M43B19.
"На студена няма проблеми, но като загрее се почва и на място също мотора тресе и не работи равномерно от оборотите"
Този номер го прави и от кислородния датчик, пробвай с изключен и ако се оправи префлашни екуто на евро 0.
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Този номер го прави и от кислородния датчик, пробвай с изключен и ако се оправи префлашни екуто на евро 0.
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с обороти. M43B19.
...
По-горе написах мнение, но явно никой не ме чу.
Към автора - колата отдавна е без катализатор, нали така? Още повече си с газ... Изключваш предварително И двете сонди, и отиваш при някой работещ с WinKFP. За пет минути ти вкарва софт с номер 7503304. Толкова.

Към автора - колата отдавна е без катализатор, нали така? Още повече си с газ... Изключваш предварително И двете сонди, и отиваш при някой работещ с WinKFP. За пет минути ти вкарва софт с номер 7503304. Толкова.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Колата е с изключени ламбда сонди и никаква разлика, пръсках с спрей за карбуратори ,но нищо..
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с обороти. M43B19.
А опита с клапана за картерните газове направи ли? Без диагностика и някакви живи данни всичко ще е на проба-грешка.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем с обороти. M43B19.
На моята кола имам датчик върху хидравличната помпа и като маневрирам бавно в крайно дясно и крайно ляво подава сигнал на ЕКУ и леко вдига оборотите .
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
The Heartlistener написа:А опита с клапана за картерните газове направи ли? Без диагностика и някакви живи данни всичко ще е на проба-грешка.
Затапих клапана и оставих маркуча от капака на клапаните все същото е освен миризмата в купето, на диагностика я качихме на живи данни всичко си е в норма, пръсках с спрей за карбуратори на всякъде, но нямаше разлика в работата на мотора, остава да му пусна дим в всмукателната система пък да видим.
EDIT:
Значи още нещо, когато колата е студена и я тръгна и видя, че вече колата в към горе долу 70,80 градуса и я поизпържа малко в по критични обороти и като я освободя и колата гасне.
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Колега, провери гарнитурата на всмукателния колектор. Има голяма вероятност да се е прокъсала и оттам да идват проблемите с оборотите.
BMW 320i, 2005, 150hp
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Колега сменени са 4-те О-пръстена на всмумателния колектор, на диагностика "понякога" излиза само една грешка и то от време на време и тя е за температурния датчик на главата.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с обороти. M43B19.
Atanasoww019 написа:Колега сменени са 4-те О-пръстена на всмумателния колектор, на диагностика "понякога" излиза само една грешка и то от време на време и тя е за температурния датчик на главата.
А защо не си го казал досега? Температурният датчик на главата е много важен компонент за смесообразуването. Той дава информация на еку-то за температурата на двигателя, с неадекватни данни проблемите са налице

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани