M43TUB19 проблем с паленето на 4ти цилиндър.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: M43TUB19 проблем с паленето на 4ти цилиндър.
Jordana написа:Той е блок бобина но вътре са 4 отделни за всеки цилиндър напълно самостоялни бобини като всяка бобина се управлява отделно . Просто са залети в един блок .
Естествено, не съм казвал нещо друго Имах предвид да се спре да се говори наизуст за размяна на бобини от един цилиндър на друг или смяна на ВСИЧКИ бобини. Същото важи и за "обучението (адаптация)" на компютъра към обикновена бензинова дюза.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: M43TUB19 проблем с паленето на 4ти цилиндър.
Момчета имах доста сериозна непредвидена работа тази седмица и не остана време за Е46цата, даже не си бях у дома няколко дни. Поръчал съм бобините и ламбда сондата преди катализатора. Ще ги сменя и ще пиша.
///M power
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: M43TUB19 проблем с паленето на 4ти цилиндър.
Днес смених Ламбда сондата взех на Bosch .Старата сонда направо ме изненада колко е нагоряла, все го отменям ,но ще се наложи и бобината да смена.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
///M power
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: M43TUB19 проблем с паленето на 4ти цилиндър.
Да приключим темата. Смених блок бобината ,старата беше на BOSCH пак такава взех, изчистих грешката. Колата заспа работи като часовник меко,тихо ,даже разхода по BC падна за 10 км каране. Благодаря на далите насоки.
///M power
Re: M43TUB19 проблем с паленето на 4ти цилиндър.
забравих да следя темата . Ама ей на бобинИ брачед . Весело посрещане на новата годинаThe Heartlistener написа:Стига с тия бобинИ . Моторът е М43, блок-бобина.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: M43TUB19 проблем с паленето на 4ти цилиндър.
Denis1903 написа:забравих да следя темата . Ама ей на бобинИ брачед . Весело посрещане на новата годинаThe Heartlistener написа:Стига с тия бобинИ . Моторът е М43, блок-бобина.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Благодаря весело посрещане на новата година и на вас и живи и здрави през новата година и безаварийно с баварките.Наздраве !
///M power
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: M43TUB19 проблем с паленето на 4ти цилиндър.
Весела Нова Година, бобиньори !
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани