Проблем със загряването
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със загряването
Здравейте.Колата е БМВ Е46, 320d, 150 к.с. 2004 година.Проблемът е следният.Сменени са й 2та термостата по 2 пъти.При продължително спускане или в града, когато стоя на едно място и пусна парното, температурата започва да пада до около 60 градуса.Странното е, че гледайки в скритото меню, колата не вдига повече от 82 градуса.
Колата е била автоматик, а сега е ръчка.Възможно ли е 3тият термостат, който е на дъното на разшерителният съд (отговаря,за охлаждане на автоматичната кутия)да прави проблеми-не мисля, че е байпаснат?
Въпрос 2 :
Колата има съвсем лек ремап,не е повече от 170 коня е момента,но ЕГР-ът е изгключен, това може ли да оказва влиание?
Въпрос 3 :
Вярно ли е,че на автоматиците, охладителните радиатори, са им по-големи?
Колеги, ще се радвам да разнищим тази мистерия...
Колата е била автоматик, а сега е ръчка.Възможно ли е 3тият термостат, който е на дъното на разшерителният съд (отговаря,за охлаждане на автоматичната кутия)да прави проблеми-не мисля, че е байпаснат?
Въпрос 2 :
Колата има съвсем лек ремап,не е повече от 170 коня е момента,но ЕГР-ът е изгключен, това може ли да оказва влиание?
Въпрос 3 :
Вярно ли е,че на автоматиците, охладителните радиатори, са им по-големи?
Колеги, ще се радвам да разнищим тази мистерия...
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Проблем със загряването
sealL31 написа:Здравейте.Колата е БМВ Е46, 320d, 150 к.с. 2004 година.Проблемът е следният.Сменени са й 2та термостата по 2 пъти.При продължително спускане или в града, когато стоя на едно място и пусна парното, температурата започва да пада до около 60 градуса.Странното е, че гледайки в скритото меню, колата не вдига повече от 82 градуса.
Колата е била автоматик, а сега е ръчка.Възможно ли е 3тият термостат, който е на дъното на разшерителният съд (отговаря,за охлаждане на автоматичната кутия)да прави проблеми-не мисля, че е байпаснат?
Въпрос 2 :
Колата има съвсем лек ремап,не е повече от 170 коня е момента,но ЕГР-ът е изгключен, това може ли да оказва влиание?
Въпрос 3 :
Вярно ли е,че на автоматиците, охладителните радиатори, са им по-големи?
Колеги, ще се радвам да разнищим тази мистерия...
Щом пада темпeратурата някой термостат остава отворен.
Последна промяна DoesNot на 17 Ное 2022, 18:21, променена общо 1 път
- denislav3215
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 4.07.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем със загряването
Махни 3тият термостат за автомата и си готов
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6217
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем със загряването
По принцип термостатите се сменят само един път с оригинални.
Радиаторите- да кажем Nissens, се продават с две пробки за източване- когато колата е с автомат и когато е с ръчна. Може би само със смяна на пробките ще може да изолираш най-лесно третия термостат.
Радиаторите- да кажем Nissens, се продават с две пробки за източване- когато колата е с автомат и когато е с ръчна. Може би само със смяна на пробките ще може да изолираш най-лесно третия термостат.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани