Две-три въпросчета!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- nedbmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Две-три въпросчета!
Здравейте колеги не бях писъл скоро но сега имам малко зор та да видим някой знае ли нещо. Имам Е46 с N42 мотора. Едното е намират ли се САМО бързите връзки(фланците) за водните съединеня, че нещо целите маркучи с тръбите ми идеват скъпо заради един малка бърза връзка която взе да таи антифриз. Второто запитване е защо след, като смених оригиналния термостат с нагреватела с по ниско температурния 95 гр. без нагревател и вентилатора на охлаждането винаги даже и зимата когато загрее колата се върти с ниски обороти. Преди когато работната температура беше около 110гр с оригиналния термосттат не го правеше този номер, а сага ми държи около 98- 101гр гледано по скритото меню на борда и вентилатора винаги при угасяне на двигателя го чувам как му падат оборотите. И третото има ли възможност и оставена ли е някаква букса в инсталацията на багажника на седана да се сложи запалка, както е при комбито и ако да къде и е точно мястото да знам къде да пробия.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Две-три въпросчета!
Само такива бързи връзки има, да. Отделен е въпроса, че малко търговци им се занимава, щото и масата юзери не търсят. В София например из арабските магазини съм виждал.
Колкото до вентилатора едва ли проблема е дошъл от термостата. Просто съвпадение.
За запалката, ти нямаш ли директно акумулатор в багажника?
Колкото до вентилатора едва ли проблема е дошъл от термостата. Просто съвпадение.
За запалката, ти нямаш ли директно акумулатор в багажника?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Две-три въпросчета!
nedbmw написа:Здравейте колеги не бях писъл скоро но сега имам малко зор та да видим някой знае ли нещо. Имам Е46 с N42 мотора. Едното е намират ли се САМО бързите връзки(фланците) за водните съединеня, че нещо целите маркучи с тръбите ми идеват скъпо заради един малка бърза връзка която взе да таи антифриз. Второто запитване е защо след, като смених оригиналния термостат с нагреватела с по ниско температурния 95 гр. без нагревател и вентилатора на охлаждането винаги даже и зимата когато загрее колата се върти с ниски обороти. Преди когато работната температура беше около 110гр с оригиналния термосттат не го правеше този номер, а сага ми държи около 98- 101гр гледано по скритото меню на борда и вентилатора винаги при угасяне на двигателя го чувам как му падат оборотите. И третото има ли възможност и оставена ли е някаква букса в инсталацията на багажника на седана да се сложи запалка, както е при комбито и ако да къде и е точно мястото да знам къде да пробия.
Относно перката - не виждам проблем. Много пъти сме го повтаряли - колкото по-рано отвори термостатът напълно, толкова по-рано ще тръгва и перката. Това е обикновен, неуправляем от DME термостат, който почва да отваря на 95гр. На 101-102 е отворил напълно и долния маркуч е достигнал градусите при които DME пуска перката на първа степен. Затова и температурата не се качва повече от това. Всичко е наред, карай. И при мен е така.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- nedbmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Две-три въпросчета!
ivoaudi написа:Само такива бързи връзки има, да. Отделен е въпроса, че малко търговци им се занимава, щото и масата юзери не търсят. В София например из арабските магазини съм виждал.
Колкото до вентилатора едва ли проблема е дошъл от термостата. Просто съвпадение.
За запалката, ти нямаш ли директно акумулатор в багажника?
Не нямам аз не съм с дизелов двигател. Моя е N42 както писах
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани