Евентуален проблем с инсталацията E46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Евентуален проблем с инсталацията E46
Здравейте,колата не се кара често. Не я бях карал 3-4 дни и я запалих покарах малко изгасих я и след 1 час не иска да пали светвят лампите, дава си контакт,но като врътна ключа и вика цък цък цък и лампите на таблото могат,запалих с бутане. След това никакви проблеми пали си от ключа ,но не я карам често покарам я и после седи 3-4 дни. Вчера пак реших да я карам,не беше мърдана 5 дни и пак така не пали. Одеве я бутнах и запали, но при сваляне на десен прозорец тръгвам да го вдигам и 3/4 остава и не се вдига ,сваля се ,но не до долу и после не се вдига догоре ,направи ми впечатление, че сега като пробвах преди да бутна да я запаля на скорост ,пробвах от ключа и светнаха късите докато опитвах да въртя ,а са изключени от бутона и няма автоматични фарове. И когато се опитвах да вдигам стъклото при натискане на бутона отслабваше светлината на плафоните. Едва ли пропадането но стъклото е свързано, другите стъкла си вдига и сваля. Въпроса е защо мигат плафоните,и защо прави това с фаровете, дали не е някой модул ,бушон или де да знам. Проблема с паленето си мисля,че е от стартера ,акумулатора (ужким има ток) или алтернатор. Моля дайте съвет по тези въпроси. Ааа и друго като стартира на скорост климатроника тръгна на режим Auto , а никога не го настройвам така беше да духа в краката оставен.
///M power
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Евентуален проблем с инсталацията E46
Акумулатора ти е незареден, напрежението е ниско и спада до още по ниско при товар, затова се държи странно електрониката. Възможните причини са 2:
1 - по малко вероятно - генератора не зарежда както трябва , ако беше той по скоро щеше да свети лампата с акумулатор на таблото. На запален двигател премерете напрежението на акумулатора, трябва да е между 13,7 и 14,5 волта. Ако е по малко си за ремонт на генератор. Ако е нормално напрежението следва
2 - най-вероятно си взимаш нов акумулатор и проблема се решава.
има и 3 - да имаш утечка, което също може и трябва да се премери, но предвид описанието на проблема не смятам че е така. Утечката ако я мерите трябва да е не по голяма от 30мА, като обикновено е в диапазона 5 - 15мА
1 - по малко вероятно - генератора не зарежда както трябва , ако беше той по скоро щеше да свети лампата с акумулатор на таблото. На запален двигател премерете напрежението на акумулатора, трябва да е между 13,7 и 14,5 волта. Ако е по малко си за ремонт на генератор. Ако е нормално напрежението следва
2 - най-вероятно си взимаш нов акумулатор и проблема се решава.
има и 3 - да имаш утечка, което също може и трябва да се премери, но предвид описанието на проблема не смятам че е така. Утечката ако я мерите трябва да е не по голяма от 30мА, като обикновено е в диапазона 5 - 15мА
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Евентуален проблем с инсталацията E46
Замерих алтернатора зарежда 14 и нещо на запалена кола,купих нов акумулатор и колата взе да върти по малко при палене,явно стария е умрелтак и нормално кара 5та година. Проблема със стъклата се оказа оплетени жила ,ще сменя стъклоповдигача ,добре че ме домързя да свалям стартера...
Не знаех,че при слаб акумулатор стартера прави така и мигат фаровете. Благодаря за съвета на колегата отгоре.
Не знаех,че при слаб акумулатор стартера прави така и мигат фаровете. Благодаря за съвета на колегата отгоре.
///M power
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Евентуален проблем с инсталацията E46
Така е, при слаб акумулатор се чува бендикса как изхвърля, но не може да завърти, модулите се шашкат от слабото напрежение и не изключвам вероятноста за изгори нещо, даже светват и лампите на блокажа/абс, понякога и колата губи ключа, ако седи със слаб акумулатор продължително време и после трябва синхронизиране на имобилайзера, повечето пъти при които ми се е налагало да обучавам имобилайзера е при е60, където има много повече модули/електроника от колкото при е46.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани