Наводняване на филтъра на купето
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Наводняване на филтъра на купето
Здравейте. Разказвам какво се случи в крайна сметка. Няма нужда да се купуват елементи 7 и 8 от схемата. Само елемент 5 е нужен. За купе (за седан е различно) е OEM номер 51718232894.
От препоръчаните tool-ове за махане на чистачките нещата станаха някак с по-скъпия. Беше доста трудно. Помагаше WD-40 и удари с чук и отвертка. Стана много мъчно, отиде към час и почти се бях отчаял. Препоръчвам друг tool, с този стана доста тегаво, защото се разтваря настрани при навиване, но стана. Правихме го двама. Не мисля, че един човек би се справил, но зависи колко е запецнало на конкретната кола.
Сменихме кората. Течеше точно от където съм показал, защото там кората има гумено уплътнение, което си е част от нея и то ляга на металната част откъм купето. При старта кора това уплътнение се беше разпаднало. Водата се просмуква покрай отвора за чистачката и капе над филтъра.
След слагането на новата кора, обаче, пак капеше. Натегнахме го още рамото уж да уплътни и накрая нещо в оста превъртя (не гайката, а надолу по болта откъм мотора). Не ми се говори. Много бях разочарован, защото отидоха няколко седмици в чакане на ненужните елементи 7 и 8, после с по-евтиния tool не стана, после с по-скъпия пак беше тегаво.
Накрая намазах отвътре всичко яко с универсален безцветен силикон между уплътнението и металната част, на която то ляга и течът спря. Успях, но стана точно както очаквах - супер много загубено време, нерви, пари, мъчение. 100 пъти бих предпочел да го бях дал на някой друг да го направи.
От препоръчаните tool-ове за махане на чистачките нещата станаха някак с по-скъпия. Беше доста трудно. Помагаше WD-40 и удари с чук и отвертка. Стана много мъчно, отиде към час и почти се бях отчаял. Препоръчвам друг tool, с този стана доста тегаво, защото се разтваря настрани при навиване, но стана. Правихме го двама. Не мисля, че един човек би се справил, но зависи колко е запецнало на конкретната кола.
Сменихме кората. Течеше точно от където съм показал, защото там кората има гумено уплътнение, което си е част от нея и то ляга на металната част откъм купето. При старта кора това уплътнение се беше разпаднало. Водата се просмуква покрай отвора за чистачката и капе над филтъра.
След слагането на новата кора, обаче, пак капеше. Натегнахме го още рамото уж да уплътни и накрая нещо в оста превъртя (не гайката, а надолу по болта откъм мотора). Не ми се говори. Много бях разочарован, защото отидоха няколко седмици в чакане на ненужните елементи 7 и 8, после с по-евтиния tool не стана, после с по-скъпия пак беше тегаво.
Накрая намазах отвътре всичко яко с универсален безцветен силикон между уплътнението и металната част, на която то ляга и течът спря. Успях, но стана точно както очаквах - супер много загубено време, нерви, пари, мъчение. 100 пъти бих предпочел да го бях дал на някой друг да го направи.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Наводняване на филтъра на купето
Аз използвах подобна на тази: https://www.bagira.bg/10645/%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B1%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%B8-19-35-%D0%BC%D0%BC-force
Вярно струва пари, но всичко става за около 5 минути. Много е важно да не се вземе много голяма скоба, защото челюстите не влизат между рамото и улея на кората.
Както вече ти казахме явно има нещо в твоята кола, което липсва или не е като при другите и затова тече там. Аз не съм мазал никакви силикони и даже се виждаше. че пластмасовата кора не ляга идеално по стъклото след монтиране и пак не е текло нищо върху филтъра, защото върху филтъра има пластмаса, която предпазва. Или е някакво друго уплътнение, което тече. Много ме съмнява с този силикон дето си сложил, че още лятото като се попече повечко ще протече пак.
Вярно струва пари, но всичко става за около 5 минути. Много е важно да не се вземе много голяма скоба, защото челюстите не влизат между рамото и улея на кората.
Както вече ти казахме явно има нещо в твоята кола, което липсва или не е като при другите и затова тече там. Аз не съм мазал никакви силикони и даже се виждаше. че пластмасовата кора не ляга идеално по стъклото след монтиране и пак не е текло нищо върху филтъра, защото върху филтъра има пластмаса, която предпазва. Или е някакво друго уплътнение, което тече. Много ме съмнява с този силикон дето си сложил, че още лятото като се попече повечко ще протече пак.
Re: Наводняване на филтъра на купето
Да, колега. Скобата хем трябва да не е много голяма, хем трябва като тази да има болтове, които не позволяват на раменете да отиват настрани. При моята нямаше такъв механизъм, раменете тръгваха да се отдалечават и изпускаха рамото на чистачката.
Тече зад тази пластмасова кора над филтъра, тя изобщо не играе роля в случая. Водата минава през отвора за чистачката отзад, напълно независимо от пластмасовата кора.
Виж снимките. Кората е зеленото (на втората е пак е зеленото където влиза в уплътнението). А при мен тече от червеното.
Може и на моята кола да ѝ има нещо - да е крива ламарината точно там например. Тя като е 20 годишна, де да знаеш през какво е минала. За щастие до лятото мисля да е вече продадена.
Тече зад тази пластмасова кора над филтъра, тя изобщо не играе роля в случая. Водата минава през отвора за чистачката отзад, напълно независимо от пластмасовата кора.
Виж снимките. Кората е зеленото (на втората е пак е зеленото където влиза в уплътнението). А при мен тече от червеното.
Може и на моята кола да ѝ има нещо - да е крива ламарината точно там например. Тя като е 20 годишна, де да знаеш през какво е минала. За щастие до лятото мисля да е вече продадена.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Наводняване на филтъра на купето
Колеги за вадене на рамената на чистачките не се ползва скоба за лагери, има специални скоби за рамена на чистачки, които са 1:1 със скобите за вадене на кормилни накрайници \може би са малко по кекави, защото усилието се предполага да е по малко\. Аз ползвам подобна скоба за кормилни накрайници, която имам под ръка:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани