За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- eliuzunova
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 8.11.2021
- Местоположение: София и Пловдив
- Пол: Жена
- Кара: '99 Е46 316i
- Мечтае да кара: F91
За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
Здравейте,
Имам нужда от помощ при осъществяването на финансовата част от плана да се разделя с обичаното ми Е46 (1999 г., за характеристики - тук), което преди 10 години и 217 дни си докарах сама от Англия с 1 предишен собственик, който я беше поддържал завидно добре в продължение на 12 години/ 110000 км.
В момента колата е с:
- Пробег 310592 км, от които около 250000 км е карана в Англия; 110000 км - от 1 предишен собственик и 240000 км - единствено и само от мен
- Десен волан
- Газов инжекцион марка BRC за 4 цилиндъра с 40 л бутилка; уредбата купих за 2000 лв през 2012 г.
- Лети джанти
- Редовно поддържана, не е използвана за работа и за най-малкия шум е отивала до доктора да види/поправи
- Минала преглед в сряда, 3 ноември, платени данъци; с винетка и гражданска
Обаче има следните "забележки":
- Заден диференциал - понякога издава пукащ звук при задаване на предавка - така я купих;
- Парктроник - инсталиран е при мен; работи само на задна и хваща прекалено отдалеч, защото баща ми каза на човека, който го сложи, че "жена ще я кара" и нали знаете. Иначе казано, иска настройка.
- Радио - включва се и се изключва както си иска от 2016 година
- Датчици - предна дясна въздушна възглавница прави грешка (заводска грешка - сигурно знаете, че над 100000 автомобила от същата година и модел са изтеглени за поправяне точно на този датчик и система); датчик за масло се активира в продължителност на около минута след запалване и после загасва - от 2017 година; за колана само свети, изключих дразнещия звук през 2011 година
- Почти няма английска кола без ръжда, на моята е в задните калници, които два пъти сменям и пак се появява. В момента има на заден десен калник
- Уплътненията са за смяна
- Отвън: Преден десен калник е с дефект, получен при паркиране през 2020 година; Върху багажника има надраскано числото 8 с около 20 см големина, защото дружелюбните ми съседи не ми харесват паркирането;
- Неизвестно: В четвъртък, 4 ноември (1 ден след минаване на преглед) при връщане от Пловдив в София, на Ихтиман ми светна индикатора за ниво на охлаждащата течност. Като отбих видях, че казанчето за антифриза ми е спукано. Пет пъти до София: отбивам, отвивам леко капачката, пуша, отвивам напълно, доливам, паля, пуша докато работи и карам 10 км. Общо 4 часа и половина. Днес ми смениха казанчето в Горубляне. Монтьорът каза, че вижда налягане в маркучите и е добре да се направи тест дали главата е за гарнитура при друг монтьор преди Панчарево. Човекът отдели време след работа да дойде с мен до Панчарево. Тъкмо паркирах и се гласяхме да правим теста и колата започна да вибрира като дизел и да пуши отзад като френска кола през зимата. Според майсторът, който беше в колата като стана проблема, най-вероятно е за гарнитура, който ремонт ще излезне над 1000 лв.
Имайки предвид другите неизправности, които има, а и на колко километри е (310592 км), майсторът преди два часа ми каза, че е най-добре да й се сложат добавки за 30 лв да запушат временно проблема и да я продам така. Обаче съм достатъчно време с колата да съм привързана към нея до степен всеки път като я видя ми прескача сърцето, имаме страшно много спомени заедно - знаете как е. Затова не искам да се разделям с нея така. С предишната и първа моя кола се видяхме за последно през 2011 при страничен удар в дърво със 70 км/ ч градско и пак ме е яд за нея, представям си ако разкарам тази чрез прикриване на сериозен дефект.
И така - въпросът ми е, за колко лева са шансовете да продам гореописаното Е46 честно и почтено?
Благодаря предварително за отделеното време и любезно внимание през цялото описание!
Поздрави,
Елена
Имам нужда от помощ при осъществяването на финансовата част от плана да се разделя с обичаното ми Е46 (1999 г., за характеристики - тук), което преди 10 години и 217 дни си докарах сама от Англия с 1 предишен собственик, който я беше поддържал завидно добре в продължение на 12 години/ 110000 км.
В момента колата е с:
- Пробег 310592 км, от които около 250000 км е карана в Англия; 110000 км - от 1 предишен собственик и 240000 км - единствено и само от мен
- Десен волан
- Газов инжекцион марка BRC за 4 цилиндъра с 40 л бутилка; уредбата купих за 2000 лв през 2012 г.
- Лети джанти
- Редовно поддържана, не е използвана за работа и за най-малкия шум е отивала до доктора да види/поправи
- Минала преглед в сряда, 3 ноември, платени данъци; с винетка и гражданска
Обаче има следните "забележки":
- Заден диференциал - понякога издава пукащ звук при задаване на предавка - така я купих;
- Парктроник - инсталиран е при мен; работи само на задна и хваща прекалено отдалеч, защото баща ми каза на човека, който го сложи, че "жена ще я кара" и нали знаете. Иначе казано, иска настройка.
- Радио - включва се и се изключва както си иска от 2016 година
- Датчици - предна дясна въздушна възглавница прави грешка (заводска грешка - сигурно знаете, че над 100000 автомобила от същата година и модел са изтеглени за поправяне точно на този датчик и система); датчик за масло се активира в продължителност на около минута след запалване и после загасва - от 2017 година; за колана само свети, изключих дразнещия звук през 2011 година
- Почти няма английска кола без ръжда, на моята е в задните калници, които два пъти сменям и пак се появява. В момента има на заден десен калник
- Уплътненията са за смяна
- Отвън: Преден десен калник е с дефект, получен при паркиране през 2020 година; Върху багажника има надраскано числото 8 с около 20 см големина, защото дружелюбните ми съседи не ми харесват паркирането;
- Неизвестно: В четвъртък, 4 ноември (1 ден след минаване на преглед) при връщане от Пловдив в София, на Ихтиман ми светна индикатора за ниво на охлаждащата течност. Като отбих видях, че казанчето за антифриза ми е спукано. Пет пъти до София: отбивам, отвивам леко капачката, пуша, отвивам напълно, доливам, паля, пуша докато работи и карам 10 км. Общо 4 часа и половина. Днес ми смениха казанчето в Горубляне. Монтьорът каза, че вижда налягане в маркучите и е добре да се направи тест дали главата е за гарнитура при друг монтьор преди Панчарево. Човекът отдели време след работа да дойде с мен до Панчарево. Тъкмо паркирах и се гласяхме да правим теста и колата започна да вибрира като дизел и да пуши отзад като френска кола през зимата. Според майсторът, който беше в колата като стана проблема, най-вероятно е за гарнитура, който ремонт ще излезне над 1000 лв.
Имайки предвид другите неизправности, които има, а и на колко километри е (310592 км), майсторът преди два часа ми каза, че е най-добре да й се сложат добавки за 30 лв да запушат временно проблема и да я продам така. Обаче съм достатъчно време с колата да съм привързана към нея до степен всеки път като я видя ми прескача сърцето, имаме страшно много спомени заедно - знаете как е. Затова не искам да се разделям с нея така. С предишната и първа моя кола се видяхме за последно през 2011 при страничен удар в дърво със 70 км/ ч градско и пак ме е яд за нея, представям си ако разкарам тази чрез прикриване на сериозен дефект.
И така - въпросът ми е, за колко лева са шансовете да продам гореописаното Е46 честно и почтено?
Благодаря предварително за отделеното време и любезно внимание през цялото описание!
Поздрави,
Елена
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
eliuzunova написа:...майсторът преди два часа ми каза, че е най-добре да й се сложат добавки за 30 лв да запушат временно проблема и да я продам така. Обаче съм достатъчно време с колата да съм привързана към нея до степен всеки път като я видя ми прескача сърцето, имаме страшно много спомени заедно - знаете как е. Затова не искам да се разделям с нея така. С предишната и първа моя кола се видяхме за последно през 2011 при страничен удар в дърво със 70 км/ ч градско и пак ме е яд за нея, представям си ако разкарам тази чрез прикриване на сериозен дефект.
И така - въпросът ми е, за колко лева са шансовете да продам гореописаното Е46 честно и почтено?
Съвсем меко ще кажа, че това е баси селяндурщината долна, циганска (по-скоро българска) и всеки уважаващ себе си човек би изтрил вскякакви контакти с подобен "майстор".
От така написаното аз не виждам нормално разделяне с колата, освен подобна джамбазка схема.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
Ще ходи за части - за около 1000 лв с газовата уредба може би ще я вземе някой.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
Добавка и продавай???
Страшни "майстори" има значи! Вместо да ти предложи ремонт и да изкара пари?!?! Думи нямам!
Щом колата ти е на сърце се обърни към адекватен сервиз, стегни я и си я карай. Във форума има цял раздел за сервизно обслужване, където повечето специализирани сервизи за БМВ в София имат теми!
В текущото състояние само някоя морга би я взела и то за трицифрена сума.
Страшни "майстори" има значи! Вместо да ти предложи ремонт и да изкара пари?!?! Думи нямам!
Щом колата ти е на сърце се обърни към адекватен сервиз, стегни я и си я карай. Във форума има цял раздел за сервизно обслужване, където повечето специализирани сервизи за БМВ в София имат теми!
В текущото състояние само някоя морга би я взела и то за трицифрена сума.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
Достатъчно амортизирана е и най-вероятно с нужда от по-сериозен ремонт, след който не се знае дали няма да има още неща - да кажем от прегряването да са бъгнали датчици, а те се по няколкостотин лева. И за мен най-добрият вариант е това, което казаха колегите- продажба за части, но за реална продажба цената може и под 1000 да падне.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
800/900 лева максимум (по-релно 600/700) да я вземе някой за части цяла. Предвид че мотора е в неясно състояние. Няма кой знае какви части дето се продават от преди фейсов седан, че да струва повече.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
При мене на 316i 1.9 01 година смяната на гарнитура на главата + шлайф + смяна гумички на клапаните, нови болтове, други гарнитурки итн излезе към 800лв. Според мен по добре си я направи поне да знаеш че технически е чук, иначе да я пуснеш за 7-800лв с проблема едва ли някой ще я вземе и ще трябва да я караш на вторични за 400лв в най добрия случай. Другия варянт е да я продаваш за Части, но това ще стане бавно, пък и доста от търсените интериорни Части не може да ги продадеш, че си десняк примерно лайсните, конзолата с подлакатника, жабката. Двигателя 1.9 няма кой да купи просто хората ги изхвърлят че са слаби, пък и твоя е за ремонт
///M power
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
Според мен, най-добре да се направи и да се кара докато държи! Дори и като втора кола... Няма смисъл от продажба, а ако е само за смяна на гарнитура, ремонта може и да не е толкова скъп, ако не е в столицата! Иска малко търсене.... Иначе може да се свали газовата и всичко по-ценно и да се бракува така!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- E34
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
Хахахахахахаххаха абе този пост е МНОГО ТАРИКАТСКА ОБЯВА за продажба на кола Евала! Чак и Ели Узунова......хахахаххахха
" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- eliuzunova
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 8.11.2021
- Местоположение: София и Пловдив
- Пол: Жена
- Кара: '99 Е46 316i
- Мечтае да кара: F91
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
Благодаря за съветите, безценни сте!
3:3 мнения, части:поправка
Както чета, най-сериозният ремонт (гарнитурата, въпреки че не е загрявала никога) ще ми излезне колкото стойността на колата както е в момента. Тоест все едно я купувам наново или й вдигам цената като я имам, както се погледне. Ама фактът, че си е моята кола е безценен фактор и точно затова не искам да я продавам. А пък като си представя, че някой друг ще я кара след мен направо...
Ще взема да си я направя
Благодаря ви! Ще ви черпя на следващия 21-ви събор или ако се видим на по-раншно мероприятие!
3:3 мнения, части:поправка
Както чета, най-сериозният ремонт (гарнитурата, въпреки че не е загрявала никога) ще ми излезне колкото стойността на колата както е в момента. Тоест все едно я купувам наново или й вдигам цената като я имам, както се погледне. Ама фактът, че си е моята кола е безценен фактор и точно затова не искам да я продавам. А пък като си представя, че някой друг ще я кара след мен направо...
Ще взема да си я направя
Благодаря ви! Ще ви черпя на следващия 21-ви събор или ако се видим на по-раншно мероприятие!
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: За колко лева са шансовете на Е46 с проблеми и BRC?
eliuzunova написа:Благодаря за съветите, безценни сте!
3:3 мнения, части:поправка
Както чета, най-сериозният ремонт (гарнитурата, въпреки че не е загрявала никога) ще ми излезне колкото стойността на колата както е в момента. Тоест все едно я купувам наново или й вдигам цената като я имам, както се погледне. Ама фактът, че си е моята кола е безценен фактор и точно затова не искам да я продавам. А пък като си представя, че някой друг ще я кара след мен направо...
Ще взема да си я направя
Благодаря ви! Ще ви черпя на следващия 21-ви събор или ако се видим на по-раншно мероприятие!
Тя и моята не беше никога загревала, а се оказа гарнитура на главата, просто си е слаба на тоя модел, моята от старост се беше скъсала. Добре си решила да си я оставиш, пък живот и здраве на събора ще я видим.
ПС Не знам какво има в тия 316ки слаби, но и моята ми е жал да си я дам въпреки че не я карам от 3 месеца.
///M power
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани