Няколко проблема с 136 к.с. дизел
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW KDGANCHEV
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 12.10.2021
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
Няколко проблема с 136 к.с. дизел
1.Колата е с нов съединител LUK и демпферен маховик LUK, но преди и след смяната на съединитела, проблема който не беше причИна за смяната си остана, трудно влизат 1ва, 2ра и задна скорост при определени моменти и то най-вече като е студена колата, когато е загряла няма проблем. Тампоните на двигателя са сменяни преди няма и година с LMI, тампоните на скоростната кутия ги смених преди 2 3 часа пак с LMI, "успокоителния" тампона на диференциала е сменен преди месец с нов Swag... възможно ли е да има проблем с някоя от помпите дали горната или долната, а може би лостовия механизам с втулките, или самата скоростна кутия сихронизаторите вече са за подмяна. Маслото на скоростите не е сменяно никога.
2.Другия странен проблем, който се прояви от 10-тина дена, е че има вибрации в волана около 1200-1300 rpm на 1ва, 2ра, 3та скорост, на 4та и 5та не се усещат и това е при ускорение, при поддържане на скороста не толкова и по инерция няма изобщо. Наскоро са сменени предните носачи с нови, компект с тампоните на Swag, преди около подмених 4-те амортисьора пълен комплект, като запазих пружините, преди 2 години бяха сменени както предни биалети, така и тампоните на стаб. щангата.
3.Третия проблем е че при спиране на свободна скорост двигателя започва да се тресе, все едно ще гасне, но този проблем е от както имам колата и никой не откри тогава от какво е и продължих да я карам така, докато наскоро вече не започна да се втвърдява педала наспирачката когато колата е загасена, но в момента в който стартира двигателя той омеква както трябва да е. Колата спира равномерно, апаратите не задържат.
P.S. С нова регистрация съм, тъй като старата не знам поради каква причина, не успявах да вляза доста пъти вече...
2.Другия странен проблем, който се прояви от 10-тина дена, е че има вибрации в волана около 1200-1300 rpm на 1ва, 2ра, 3та скорост, на 4та и 5та не се усещат и това е при ускорение, при поддържане на скороста не толкова и по инерция няма изобщо. Наскоро са сменени предните носачи с нови, компект с тампоните на Swag, преди около подмених 4-те амортисьора пълен комплект, като запазих пружините, преди 2 години бяха сменени както предни биалети, така и тампоните на стаб. щангата.
3.Третия проблем е че при спиране на свободна скорост двигателя започва да се тресе, все едно ще гасне, но този проблем е от както имам колата и никой не откри тогава от какво е и продължих да я карам така, докато наскоро вече не започна да се втвърдява педала наспирачката когато колата е загасена, но в момента в който стартира двигателя той омеква както трябва да е. Колата спира равномерно, апаратите не задържат.
P.S. С нова регистрация съм, тъй като старата не знам поради каква причина, не успявах да вляза доста пъти вече...
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3905
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Няколко проблема с 136 к.с. дизел
Можеш да пишеш на админ да ти даде нова парола на старият профил.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Няколко проблема с 136 к.с. дизел
По първия проблем - смени маслото на скоростите! Ползва се atf II ако изрично не пише друго на кутията! Наливаш докато протече от пробката! Ако не помогне, със сигурност няма да попречи! Мисля, че ще помогне...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- BMW KDGANCHEV
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 12.10.2021
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
Re: Няколко проблема с 136 к.с. дизел
ildivvy написа:По първия проблем - смени маслото на скоростите! Ползва се atf II ако изрично не пише друго на кутията! Наливаш докато протече от пробката! Ако не помогне, със сигурност няма да попречи! Мисля, че ще помогне...
Ще изчакам и други мнения от други съфорумници, защото напоследък само купувам и сменям части и се оправя едно друго се разваля... явно си връща за това че 5 години не правеше проблеми и сега последните 2 години направо ме разсипа
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Няколко проблема с 136 к.с. дизел
Разбира се ! Това е твое право! Но тук не говорим за части , а за масло на ск.кутия, което не е сменяно никога! Събира 1,1лтр, маслото е съвсем обикновено и съответно и цената му е смешна... Най-малкото, гарантирано няма да повреди нещо друго след смяната! Но, нека и други споделят мнение...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Няколко проблема с 136 к.с. дизел
За третия проблем си провери сервото да не е спукано. При моето е46 само, че бензиново ми беше спукано сервото и при изключване от скорост падаха оборотите, педала на спирачката беше много мек като колата работи и е в движение, а като я угасех за секунда го вкоравяваше и като зяпаля си станаше мек и съскаше много яко въздух. Сервото е 30тина лв става от всички модели е46, но се сменя много трудно, свалят се доста работи.
///M power
Re: Няколко проблема с 136 к.с. дизел
Колеги и аз имам третия проблем.Автомобила ми е Е46 320d 136кс.При натиснат съединител тресенето почти не се усеща,но почти проверени са вакумните пътища и всичко е наред,проблема се появи след ремонт на ГНПто по точно електрониката на ГНПто.Не зная какво точно са пипали майсторите но отричат проблема да е в следствие на тяхната намеса и че с съвпадение .Мн ще се радвам ако някой знае решение на проблема да сподели че понякога имам чувството че мотора ще падне.Ходих при трима майстора на които имам доверие и хабер си нямат от какво е.Всичко и е наред само този проблем имам я от 15год. и много я харесвам.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани