Какви опции имам за повече мощност на 318ci
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Какви опции имам за повече мощност на 318ci
Здравейте, преди няколко години си купих първата кола, Е46 318ci със N42B20. Влюбих се в колата и от тогава съм вложил много труд и пари в нея, но все още си е 143 коня и мисля, че съм готов за малко повече мощност. Въпросът ми е какви опции имам за повече мощност? Най-логично ми се струва да се сложи М54В30 в колата, но се чудех първо дали е по-добре да купя някоя ударена 330-ка от която да взема всички нужни части или да купя мотор за около 1400-1900 и после да търся другите части една по една, а втория ми въпрос е към хората които са правили подобно нещо - колко, горе-долу, време и пари отне? Не държа на точни цени, защото хем никой не иска да си признае колко е "набил" в колата, хем то ще има вариации при всеки. Ако има някои ентусиасти с турбо на бензинова кола, също ще ми е доста интересно да разкажете по някоя дума. Благодаря предварително за информацията. И предварително да отговоря на въпросите "защо не купи по-мощна още от началото?" когато я купих имах бюджет само за такава, а и за 18-годишен 143 коня ми бяха предостатъчно.
- Stoqnchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 8.02.2015
- Местоположение: ЛяуЛИН
- Пол: Мъж
- Кара: ше M54 , сега N53
- Мечтае да кара: нормално
- Детайли за колата: M54 сега N53
Re: Какви опции имам за повече мощност на 318ci
IPopov200 написа:Здравейте, преди няколко години си купих първата кола, Е46 318ci със N42B20. Влюбих се в колата и от тогава съм вложил много труд и пари в нея, но все още си е 143 коня и мисля, че съм готов за малко повече мощност. Въпросът ми е какви опции имам за повече мощност? Най-логично ми се струва да се сложи М54В30 в колата, но се чудех първо дали е по-добре да купя някоя ударена 330-ка от която да взема всички нужни части или да купя мотор за около 1400-1900 и после да търся другите части една по една, а втория ми въпрос е към хората които са правили подобно нещо - колко, горе-долу, време и пари отне? Не държа на точни цени, защото хем никой не иска да си признае колко е "набил" в колата, хем то ще има вариации при всеки. Ако има някои ентусиасти с турбо на бензинова кола, също ще ми е доста интересно да разкажете по някоя дума. Благодаря предварително за информацията. И предварително да отговоря на въпросите "защо не купи по-мощна още от началото?" когато я купих имах бюджет само за такава, а и за 18-годишен 143 коня ми бяха предостатъчно.
-почти никой няма да ти продаде цяла ударена кола , камо ли 330 ( имаш вариант от Англия ама и там е тегаво вече )
-двигатели бол , но ще са в незнайно състояние
- цена от 1100 лв до N............. сума
По поста ти да разбирам , че си на 19+ години , ако е така
НАЙ- ДОБРЕ си инвестирай парите в теб самия за учение ( курсове даже ако искаш ) и се ориентирай към IT сектора най добре , и след няколко години ще гледаш към F-сериите и дай боже към Мките
Големия мотор е като спестените пари , имаш ги! ама не винаги ти трябват.
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Какви опции имам за повече мощност на 318ci
Смяната на двигателя може да ти излезе бездънна яма за наливане на пари и няма да има смисъл, все ще има ядове и все ще си без пари, продай я 318ката, все си спестил някой лев и иди си вземи по яка кола.
///M power
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Какви опции имам за повече мощност на 318ci
IPopov200 написа: а втория ми въпрос е към хората които са правили подобно нещо - колко, горе-долу, време и пари отне?
318ci (118 коня) 5 години и 20 000лв по-късно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Какви опции имам за повече мощност на 318ci
Lenco написа:...
При положение, че нито ти е за пръв път нито си на 19
@ автора
Пътя на тОнинга ВИНАГИ е трънлив, та по-добре махни тази и вземи друга кола каквато си решил, че искаш - ще си спестиш много време, нерви и пари
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Какви опции имам за повече мощност на 318ci
K_Ilkov написа:Lenco написа:...
При положение, че нито ти е за пръв път нито си на 19
Мазохист ли ме нарече?
K_Ilkov написа:@ автора
Пътя на тОнинга ВИНАГИ е трънлив, та по-добре махни тази и вземи друга кола каквато си решил, че искаш - ще си спестиш много време, нерви и пари
Правилния отговор
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Какви опции имам за повече мощност на 318ci
Сега ще ми се смеете, ама валвтроника много хубаво ми го чипоса Lacho и като компромисен вариант си карах колата цели 6г. За разлика от М моторите, N42 има повече електроника и има поле за чип тунинг. Максималната мощност не се промени много, но въртящия момент при 2-3хил. оборота е мнооого повече. Усещането е като за по-мощна кола и става лесно и евтино. Опитай, нищо не губиш.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Какви опции имам за повече мощност на 318ci
Понеже не казваш какви са ти стремежите за "мощност" и перформанс метрика като цяло, като човек почти одесеторил стандарта и възприятието си за "вървеж" през годините (почнал съм от 75-коньов Москвич, и си виках че 318is ще е самолет и не ми трябвало повече ), ти казвам да поизчакаш (колкото се налага), и да не се занимаваш с глупости покрай тунингонеприготдни автомобили 318 не мисля, че е от тунингопригодните и от тези със смислени разултати, за съжаление Крастата и алчността "за повече" са големи и нескончаеми в тоя "спорт" и евентуалната "спирка" е само тая поради липса на време, условия, ноухау, умения, финанси и желание. Последното е в особено силна връзка с предните, та при всеки е различно кой кога ще се откаже Дори не намесвам допълнителните не-моторни доработки, които човек трябва да направи, ако иска да кара надежден и сигурен "мощен" автомобил
Та съветът ми е да инвестираш първо време и усилия за подобряване на горните условия, и паралелно с това да гледаш за по-"тунингопригоден" автомобил що се касае за мощност (гледам това те вълнува основно) Такъв автомобил, например, е автомобил мислен да е под налягане още от завода и често в нашата действителност го наричат "Малкия Космос" (а.к.а 335d) или бензиновия му брат до известна степен с някои условности 330d в Е46 също не е за пренебрегване Получават се съвсем прилични резултати предвид вложеното
Та съветът ми е да инвестираш първо време и усилия за подобряване на горните условия, и паралелно с това да гледаш за по-"тунингопригоден" автомобил що се касае за мощност (гледам това те вълнува основно) Такъв автомобил, например, е автомобил мислен да е под налягане още от завода и често в нашата действителност го наричат "Малкия Космос" (а.к.а 335d) или бензиновия му брат до известна степен с някои условности 330d в Е46 също не е за пренебрегване Получават се съвсем прилични резултати предвид вложеното
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Какви опции имам за повече мощност на 318ci
Оли, направо на космосите ли
Не че не е така ама и там много радост и много сАлза има ...
Не, не, обърнах внимание на рецидиращото заболяване, за мазохизма си го описа достатъчно сам
пп. Позагубил съм малко форумен тренинг ... ще се изненадам ако има второ мнение на автора
Не че не е така ама и там много радост и много сАлза има ...
Lenco написа:Мазохист ли ме нарече?
Не, не, обърнах внимание на рецидиращото заболяване, за мазохизма си го описа достатъчно сам
пп. Позагубил съм малко форумен тренинг ... ще се изненадам ако има второ мнение на автора
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани