Проблем с ваноса
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- martin.dikov
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.06.2021
Проблем с ваноса
Здравейте колеги,колата е 320 ci 150 кс и има следния проблем.Закачихме я на INPA и ми излезе грешка Signal,exhaust-camshaft sensor P1397 / P0340 сменихме и двата датчика (за входящ и изходящ въздух)с оригинални нови,за сега спря да записва грешки,но колата е много тромава (беше тромава и преди това).Също закачихме колата и на LAUNCH диагностика и стойностите на ваноса при подаване на газ не мърдат,проверихме и буксите на соленойдите с мултицет и също при подаване на газ стойностите не мърдат.Има ли вариант ваноса да е блокирал и затова да не се променят стойностите?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с ваноса
Голям. Като причината освен механична, може да са запушени магистрали. Вържете нещо да измерите идва ли управление, че е лесно и ако да, после с механиката
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- martin.dikov
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 17.06.2021
Re: Проблем с ваноса
ivoaudi написа:Голям. Като причината освен механична, може да са запушени магистрали. Вържете нещо да измерите идва ли управление, че е лесно и ако да, после с механиката
Извинявай за глупавия въпрос,но какво ще рече запушени магистрали и къде и какво да вържа за да го проверя?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Проблем с ваноса
Не е глупав въпроса, защо да е глупав. Та:
И двата ваноса сработват и изменят ъглите на разпределителните валове, използвайки налягането на маслото в мотора, което пък се “доставя” до съответния соленоид по съответната маслена магистрала. Просто наречие. По пътя на маслото до там обичайно се поставят филтри. До колкото разбирам говориш за н46 мотора и за него въпросните филтри би трябвало да са в соленоидите. Ако греша вярвам ще се намери кой да ме поправи.
Едва сега обаче видях, че сте мерили с мултицет, което малко променя нещата. Ако сте уверени, че сте мерили правилно, то проблема трябва да ти е по-скоро в управлението. Всъщност как мерихте? Какво мерихте? Къде точно забихте сондите на мултицета? Прозвънихте ли връзките до ЕКУ?
И двата ваноса сработват и изменят ъглите на разпределителните валове, използвайки налягането на маслото в мотора, което пък се “доставя” до съответния соленоид по съответната маслена магистрала. Просто наречие. По пътя на маслото до там обичайно се поставят филтри. До колкото разбирам говориш за н46 мотора и за него въпросните филтри би трябвало да са в соленоидите. Ако греша вярвам ще се намери кой да ме поправи.
Едва сега обаче видях, че сте мерили с мултицет, което малко променя нещата. Ако сте уверени, че сте мерили правилно, то проблема трябва да ти е по-скоро в управлението. Всъщност как мерихте? Какво мерихте? Къде точно забихте сондите на мултицета? Прозвънихте ли връзките до ЕКУ?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани