E46 N42B18A Гаси трети цилиндър?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
E46 N42B18A Гаси трети цилиндър?
Здравейте, колеги закупих бмв е46 n42b18a дигател 1.8 valvetronic. Проблема на колата е, че гаси трети цилиндър. Сменени са свещи и бобини. Разменям бобините и свещите проблема остава пак на трети цилиндър. Компресия 12. Сменена картерна вентилация ремонтен комплект - всички тръби + маслоуловител. Сменен е MAF сензора с нов. Когато изключя буксата на MAF сензора колата мърка, но автомата започва да откача. На диагностика казва misfire cylinder 3. На високи обороти като чели е всичко наред. Някакви идеи и имал ли е някой такъв проблем? Maf сензона на празен ход на загряла кола дава 13, 14 кг/час, на високи 89 кг на час. Колега ме насочи към датчик колянов вал.сменени са и гарнитурите на колектора . Благодаря предварително.
Пс Разменяни са и дюзипроблема не се мести. Колата не е виждала газ.купена е в България нова един собственик.
Пс Разменяни са и дюзипроблема не се мести. Колата не е виждала газ.купена е в България нова един собственик.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: E46 N42B18A Гаси трети цилиндър?
Проблем с буксата\кабела\изхода на компютъра за бобината или бензиновия инжектор или дърпа сеирозно въздук конкретно около 3ти цилиндър, което казваш че е поверено, съответно остава да го няма бензина или искрата. С точност може да се провери с осцилоскоп сигнала на дюзата\бобината и ще лъсне проблема. А ти за паразитния въдух съвсем сигурен ли си че всичко е ок? че по принцип е най вероятния виновник.
Re: E46 N42B18A Гаси трети цилиндър?
Проверихме сигнала от компютъра към бобините и дюзите всичко е наред. Предния собственик казва, че проблема е дошъл смед смяна на масла и филтри януари месец.
Re: E46 N42B18A Гаси трети цилиндър?
Добавям и снимка с глешките от днес. Мисфире имаше и на други цилиндри, но те не се present и се получиха защото колата изгасна на трета скорост . Бях сложил автомата на ръчно превключване и забравих и спрях на трета. Има записана грешка за нагревателя на една от сондите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: E46 N42B18A Гаси трети цилиндър?
xans16 написа:Добавям и снимка с глешките от днес. Мисфире имаше и на други цилиндри, но те не се present и се получиха защото колата изгасна на трета скорост . Бях сложил автомата на ръчно превключване и забравих и спрях на трета. Има записана грешка за нагревателя на една от сондите.
Имаш неработеща регулираща сонда на 2-3цил.
13-14 кг/ч са много за N42B18. Трябва да са 9-10.
Добре е и да провериш всички варианти за паразитен въздух. Изолирай временно картерната вентилация. Извади гумения маркуч /който е на колектора отгоре/ от коляното на клапана и го затапи с нещо подходящо - самия маркуч към колекора, не коляното. Запали, покарай и виж как ще се държи мотора. Това е тест за евентуално дърпане на въздух от системата. Провери включена ли е вентилацията на резервоара отстрани вдясно отдолу на колектора, както и вакуумчето към горивния филтър след дебитомера. Гофрето при гърловината на дросела също провери - цепят се на кривката или не ги нанизват напълно и отдолу дърпа.
Каква марка дебитомер сложи?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Borislav41
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 25.05.2023
- Пол: Мъж
Re: E46 N42B18A Гаси трети цилиндър?
Колега някакъв напредък имаш ли и ако имаш може ли информация че и аз съм със същия проблем
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани