Буксуване на съединителя 330d.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Martoz_
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.03.2020
- Местоположение: Ботевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 270hp
- Мечтае да кара: E92 335D ха-ха
Буксуване на съединителя 330d.
Привет на всички! Имам странен проблем,който се появи след смяна на съединител и маховик. Съединителя буксуваше и предприехме смяната му и решихме, че така и така сме свалили кутията е редно да сменим и маховика,който беше вече на около 150хил. км. Поръчахме пълен комплект съединител заедно с твърд маховик (чисто нови), започнахме да събираме колата и всичко стана перфектно. Свалихме колата, запалихме я, съединителя отлепяше перфектно, нямаше никакви вибрации и странни шумове, направихме една обиколка и всичко беше окей. След 50 км. шофиране реших да понастъпя малко и какво да видя, съединителя буксуваше точно така както стария, дори повече. Решихме че не е улегнал още и покарах колата още 250-300км. Реших да настъпя отново и същото буксуване?? От къде да започнем да гледаме? Колата е Е46 330d 204к.с. 6 ск. ръчка и в момента е на 270кс и 640нм. Има ли шанс да не издържа просто на нютоните и да опуска?
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Буксуване на съединителя 330d.
Не знам откъде сте го намерили тоя твърд маховик, но го разкарайте, докато не сте прецакали нещо по коляновия вал! Този двигател не се кара с едномасов маховик(ако това се има пред вид под твърд)! Има писано страшно много. От това следва, че съединителят и маховикът ви са някакво менте или въобще не са размерът, който трябва да бъдат. Оттам нататък оправия - всичко ново на Загс или Люк по оригинални каталожнини номера. Проблемът ви вероятно е в помпата на съединителя или по-скоро в монтажа ѝ.
Re: Буксуване на съединителя 330d.
NGneer4eto написа:Не знам откъде сте го намерили тоя твърд маховик, но го разкарайте, докато не сте прецакали нещо по коляновия вал! Този двигател не се кара с едномасов маховик(ако това се има пред вид под твърд)! Има писано страшно много. От това следва, че съединителят и маховикът ви са някакво менте или въобще не са размерът, който трябва да бъдат. Оттам нататък оправия - всичко ново на Загс или Люк по оригинални каталожнини номера. Проблемът ви вероятно е в помпата на съединителя или по-скоро в монтажа ѝ.
Колега, можеш ли да развиеш въпроса с монтажа на помпата и какви ядове създава?
Аз също съм със сменен съединител, на който от монтажа, чат пат се получава буксуване от самото слагане. Минал съм много километри вече, сигурно пак е за смяна, но от самото начало ми създава ядове и усещам, че проблема се усеща, когато е влажно. При нормално превключване, претриса и се усеща леко буксуване на 1-ва, но ако изпомпам педала 2-3 пъти и няма ядове с претрисане и буксуване, та затова си мисля, че е помпа.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Буксуване на съединителя 330d.
Проблемът го имаше като сменях на Е90-то съединителя. Не съм сигурен дали на скоростната кутия на Е46 може да се получи, но предполагам е възможно.
Помпата на съединтеля има един палец, който излиза напред и бута вилката(мисля, че така се наричаше металната част , която натиска притискателя). Та палецът на помпата попада в една вдлъбнатина на вилката, която не е чак толкова вдлъбната. Самият палец не е твърд да се движи само напред-назад, а позволява и леко странично движение, предполагам защото има вибрации и т.н. във вилката. Та при самия монтаж палецът не е попаднал във вдлъбнатината, а леко настрани извън нея и така пак бута вилката, но не напълно. При мен проблемът е станал, че палецът не е можел да се прибере напълно и реално съединителят не може да зацепи напълно. Ефектът беше, че като подадеш повече газ и колата вдига обороти, но не върви. Иначе отделяше. Цялата история я разбрахме, заради медната смазка, която беше мацната във вдлъбнатината на вилката и се виждаше как палецът я е омазал извън вдлъбнатината. Иначе нямаше как да се разбере какво е станало.
Принципно тази ситуация би трябвало да не се слчва, но тъй като помпата беше афтър маркет вероятно конструкцията леко се отличава от оригинала и позволява това ходене настрани при монтаж.
На практика монтьорът каза, че е супер навряна тая помпа и е много трудно да се нацели и на практика е май на късмет. Пак казвам това е на 3.0л 245 к.с. За 204-ката не помня дали беше на същото навряно място помпата.
Помпата на съединтеля има един палец, който излиза напред и бута вилката(мисля, че така се наричаше металната част , която натиска притискателя). Та палецът на помпата попада в една вдлъбнатина на вилката, която не е чак толкова вдлъбната. Самият палец не е твърд да се движи само напред-назад, а позволява и леко странично движение, предполагам защото има вибрации и т.н. във вилката. Та при самия монтаж палецът не е попаднал във вдлъбнатината, а леко настрани извън нея и така пак бута вилката, но не напълно. При мен проблемът е станал, че палецът не е можел да се прибере напълно и реално съединителят не може да зацепи напълно. Ефектът беше, че като подадеш повече газ и колата вдига обороти, но не върви. Иначе отделяше. Цялата история я разбрахме, заради медната смазка, която беше мацната във вдлъбнатината на вилката и се виждаше как палецът я е омазал извън вдлъбнатината. Иначе нямаше как да се разбере какво е станало.
Принципно тази ситуация би трябвало да не се слчва, но тъй като помпата беше афтър маркет вероятно конструкцията леко се отличава от оригинала и позволява това ходене настрани при монтаж.
На практика монтьорът каза, че е супер навряна тая помпа и е много трудно да се нацели и на практика е май на късмет. Пак казвам това е на 3.0л 245 к.с. За 204-ката не помня дали беше на същото навряно място помпата.
- Martoz_
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.03.2020
- Местоположение: Ботевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 270hp
- Мечтае да кара: E92 335D ха-ха
Re: Буксуване на съединителя 330d.
Ами колеги видяло се е, че ще се взима чисто нов ДЕМПФЕРЕН маховик и съединител. Въпроса тук ми е да гледам съединител и маховик за 320д 150кс (тъй като кутията е такава) или да търся съединител и маховик за 330д 204кс. ?
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Буксуване на съединителя 330d.
Ами ако искаш да не преплъзва и да работи си вземи за 204 к.с. Иначе ще си купиш за 150 к.с и после ще си купиш и за 204 след това. Предполагам, че след като си послушал някой философ и си си купилл едномасов маховик, сега си си взел някаква поука и си видял, че БМВ не е като Лада - каквато и част да сложиш все ще работи някак.
- Martoz_
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.03.2020
- Местоположение: Ботевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 270hp
- Мечтае да кара: E92 335D ха-ха
Re: Буксуване на съединителя 330d.
Определено. Поръчах си пълен комплект онзи ден за 320д 150кс. (двумасов маховик, притискател, аксиален лагер и УСИЛЕН феродов диск). Този съединител,който в момента е на колата с едномасовия маховик е за 330д 204кс. , но си буксува. Казаха ми че има малка разлика в оста на кутията ( тази на 320д била по-тънка от тази на 330д). Ще пиша след качването на усиления съединител тази седмица.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Буксуване на съединителя 330d.
Martoz_ написа:Определено. Поръчах си пълен комплект онзи ден за 320д 150кс. (двумасов маховик, притискател, аксиален лагер и УСИЛЕН феродов диск). Този съединител,който в момента е на колата с едномасовия маховик е за 330д 204кс. , но си буксува. Казаха ми че има малка разлика в оста на кутията ( тази на 320д била по-тънка от тази на 330д). Ще пиша след качването на усиления съединител тази седмица.
- Martoz_
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.03.2020
- Местоположение: Ботевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 270hp
- Мечтае да кара: E92 335D ха-ха
Re: Буксуване на съединителя 330d.
Днес качихме новия съединител на колата и заспа. Усеща се в пъти по-различно, по-плавно и меко, буксуването изчезна и колата върви на пушка. Много съжалявям че тази процедура не я направих по-рано, ами се занимаваме с твърди маховици и ВАЛЕОТА. Новия съединител е с усилен феродов диск с high performance феродо, притискателя също е усилен и маховика вече е ДВУМАСОВ , а не едномасов. И да съединителя и маховика е за 320д 150кс 6 скорости (каквато е и кутията)
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Буксуване на съединителя 330d.
Споко, съвсем скоро ще го смениш с такъв за 204 коня! Дай му малко време!
- Martoz_
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.03.2020
- Местоположение: Ботевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 270hp
- Мечтае да кара: E92 335D ха-ха
Re: Буксуване на съединителя 330d.
И защо така мислиш? Толкова ли е фрапантна разликата между двата и каква е по-скоро? Колата за 300км. вече се усеща повече от перфектно, а за буксуване дума да не става
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1020
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Буксуване на съединителя 330d.
Martoz_ написа:И защо така мислиш? Толкова ли е фрапантна разликата между двата и каква е по-скоро? Колата за 300км. вече се усеща повече от перфектно, а за буксуване дума да не става
Али ако е вярно, че колата ти е 204 коня и си я направил 270 к.с. няма как да изкараш дълго със съединител за 150 к.с. Колата ти е към 500+ Nm, а съединителя ти е за 300 Nm. Сигурно ще кара, ама колко, и дали след няколко изрязвания няма да прегрява, никой не може да каже. Иначе ако не настъпваш много колата, може и да не ти прави проблеми.
- Martoz_
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.03.2020
- Местоположение: Ботевград
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330D 270hp
- Мечтае да кара: E92 335D ха-ха
Re: Буксуване на съединителя 330d.
640нм е мерена на дино, но странното е че със съединител за 330д буксуваше, пък сега със такъв за 320д няма ядове и работата е там че с този за 330 буксуваше директно след качването. Иначе да колата си я понастъпвам, чак яко не ноо умерено. За сега нямам никакви проблеми и няма някакви симптоми за нередност, тъй като пътувах на дълго и по магистралата не съм я жалел. Всичко изглежда точно до този момент, ако се случи нещо ще пиша все пак по темата. А това е снимка на съединителя който свалихме от колата за 330д.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани