Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Значи губиш налягане и турбината го наваксва чак на 3к оборота. Търси пробив в турбо пътищата и кулера. Където изпуска налягане ще е омаслено и ще се чува свистене. На живи данни със сигурност бууста изостава. Те данните може да са в зелено но недонадуването се вижда като разлика в желан и моментен бууст прешър.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Странно, имам изкаран буустметър и виждам, че прай едни страшни пикове до 2.1-2.2 и послед пада на 1,6 и го държи… при смачване на газта почти моментал си прави налягането.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1530
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Ами да не би датчика, който измерва това налягане да е повреден? Казваш, че всичко е наред с налягането, но го 'виждаш' с 'външните' уреди.., а грешката твърди, че няма достатъчно налягане!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Човек или просто това е турбо лаг, нещо което е нормално... или имаш проблем с недостиг на гориво.
Няма как във форума да се диагностицира и ще се напишат безброй глупости.
Трябва да намериш човек, който разбира какво прави и да я измери и ще ти каже.
Няма как във форума да се диагностицира и ще се напишат безброй глупости.
Трябва да намериш човек, който разбира какво прави и да я измери и ще ти каже.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
ildivvy написа:Ами да не би датчика, който измерва това налягане да е повреден? Казваш, че всичко е наред с налягането, но го 'виждаш' с 'външните' уреди.., а грешката твърди, че няма достатъчно налягане!
Забелязах, че грешката се появява като примерно на 4-5 предавка няма значение под 2 хил. оборта и смачам газта до край. Нищо не се случва и седи и мисли 2-3 секунди. Гледам уреда и го сръвнявам с данните от инпата(тези от MAP сензора на колектора едно към едно са)А, с това да дам на някой да я гледа го минах през 3 сервиза вече не мога да им плащам за нещо което не правят, но искат пари... Какъв е този турбо лаг ? Все едно съм сложил хибрид от тир ... Виждал съм от ваг групата 1.9-тки с хибрид на 2260 и тръгват на 2,4-5к оборота ...
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Дръпни вакуумния маркуч от актуатора и виж какво се случва. След това отново с възстановен вакуум завърти оборот и половина да отвориш от актуатора геометрията като начално положение и сравни. При такива налягания би трябвало да пуска повече гориво и да имаш мощност , ако нямаш вероятно няма гориво
Турбо с променлива геометрия лесно прави високо налягане заради затворената геометрия в началото, но имаш само въздух без изгаряне щото няма гориво , това на теория.
Турбо с променлива геометрия лесно прави високо налягане заради затворената геометрия в началото, но имаш само въздух без изгаряне щото няма гориво , това на теория.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
vladobate написа:Дръпни вакуумния маркуч от актуатора и виж какво се случва. След това отново с възстановен вакуум завърти оборот и половина да отвориш от актуатора геометрията като начално положение и сравни. При такива налягания би трябвало да пуска повече гориво и да имаш мощност , ако нямаш вероятно няма гориво
Турбо с променлива геометрия лесно прави високо налягане заради затворената геометрия в началото, но имаш само въздух без изгаряне щото няма гориво , това на теория.
Не мисля, да пипам турбината поради простата причина, че 2 пъти връщах турбината при момчетата който я правеха хибрид и е качвана на няколко машини(за проверка на геометрие, баланси и проверка на турбината в реално време-Имитация, че е на колата.) и всичко е точно по нея, последния път момчето даже натегна още малко ауктатора и все едно нищо не е пипнал ... От там ми казаха, че имам проблем някъде по колата, а не е от турбината понеже със старата ми стокова турбина съм го имал същия проблем, просто не е било толкова осезаема както е сега след чипа.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”
Автора помоли да се изтрие темата, но смятам че е неправилно, ако е открил проблема или нещо друго, да си го запази за него.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани