Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от VladiE » 29 Юни 2021, 23:51

Значи губиш налягане и турбината го наваксва чак на 3к оборота. Търси пробив в турбо пътищата и кулера. Където изпуска налягане ще е омаслено и ще се чува свистене. На живи данни със сигурност бууста изостава. Те данните може да са в зелено но недонадуването се вижда като разлика в желан и моментен бууст прешър.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 30 Юни 2021, 6:20

Странно, имам изкаран буустметър и виждам, че прай едни страшни пикове до 2.1-2.2 и послед пада на 1,6 и го държи… при смачване на газта почти моментал си прави налягането.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от ildivvy » 30 Юни 2021, 20:24

Ами да не би датчика, който измерва това налягане да е повреден? Казваш, че всичко е наред с налягането, но го 'виждаш' с 'външните' уреди.., а грешката твърди, че няма достатъчно налягане!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от steeN » 30 Юни 2021, 21:53

Човек или просто това е турбо лаг, нещо което е нормално... или имаш проблем с недостиг на гориво.
Няма как във форума да се диагностицира и ще се напишат безброй глупости.
Трябва да намериш човек, който разбира какво прави и да я измери и ще ти каже.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 30 Юни 2021, 22:52

ildivvy написа:Ами да не би датчика, който измерва това налягане да е повреден? Казваш, че всичко е наред с налягането, но го 'виждаш' с 'външните' уреди.., а грешката твърди, че няма достатъчно налягане!

Забелязах, че грешката се появява като примерно на 4-5 предавка няма значение под 2 хил. оборта и смачам газта до край. Нищо не се случва и седи и мисли 2-3 секунди. Гледам уреда и го сръвнявам с данните от инпата(тези от MAP сензора на колектора едно към едно са)А, с това да дам на някой да я гледа го минах през 3 сервиза вече не мога да им плащам за нещо което не правят, но искат пари... :kuku: Какъв е този турбо лаг ? Все едно съм сложил хибрид от тир ... Виждал съм от ваг групата 1.9-тки с хибрид на 2260 и тръгват на 2,4-5к оборота ...
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от vladobate » 30 Юни 2021, 23:14

Дръпни вакуумния маркуч от актуатора и виж какво се случва. След това отново с възстановен вакуум завърти оборот и половина да отвориш от актуатора геометрията като начално положение и сравни. При такива налягания би трябвало да пуска повече гориво и да имаш мощност , ако нямаш вероятно няма гориво
Турбо с променлива геометрия лесно прави високо налягане заради затворената геометрия в началото, но имаш само въздух без изгаряне щото няма гориво , това на теория.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 02 Юли 2021, 19:29

vladobate написа:Дръпни вакуумния маркуч от актуатора и виж какво се случва. След това отново с възстановен вакуум завърти оборот и половина да отвориш от актуатора геометрията като начално положение и сравни. При такива налягания би трябвало да пуска повече гориво и да имаш мощност , ако нямаш вероятно няма гориво
Турбо с променлива геометрия лесно прави високо налягане заради затворената геометрия в началото, но имаш само въздух без изгаряне щото няма гориво , това на теория.

Не мисля, да пипам турбината поради простата причина, че 2 пъти връщах турбината при момчетата който я правеха хибрид и е качвана на няколко машини(за проверка на геометрие, баланси и проверка на турбината в реално време-Имитация, че е на колата.) и всичко е точно по нея, последния път момчето даже натегна още малко ауктатора и все едно нищо не е пипнал ... От там ми казаха, че имам проблем някъде по колата, а не е от турбината понеже със старата ми стокова турбина съм го имал същия проблем, просто не е било толкова осезаема както е сега след чипа.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 3880
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от Kroki » 06 Юли 2021, 8:23

Автора помоли да се изтрие темата, но смятам че е неправилно, ако е открил проблема или нещо друго, да си го запази за него. :!:
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook