Предстои ми смяна на турбо
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Предстои ми смяна на турбо
Здравейте, предстои ми смяна на турбо и имам няколко въпроса. Състоянието на сегашното турбо е, че по думите на майстора влиза масло от кулер пътищата в турбината (и може да засмуче в топлата част масло). Това бяха думите на майстора, не съм наясно много с тези работи (с турбо). От долу като погледна има сериозно омасляване на кулер пътищата и отгоре като погледна до датчика се вижда омасляване. Преди да дам данни за колата мисля да сложа хибрид или по-голямо турбо 2260 за да дигна още малко конете и нм. Или ако някой е минал по този път дали има смисъл от хибрид и по-голямо турбо нека да се изкаже. И като цена колко ще ми струва + - като дръпна чертата (с ремонт, турбо, маркучи, датчиди и т.н...а бе всичко..).
Данни за колата:
e46 320 дизел 2003 код на двигател M47N 150к.с 6 скорости ръчка. (Колата е с чип 185,9кс 462нм също така има сложен кулер, но размерите не ги знам.)
Въпросите ми са:
С какво турбо да сменя сегашното?
Къде мога да направя тази процедура, при кадърен майстор? (Мисля във Варна там съм чувал, че има кадърни майстори и след това в Madness за пренастройка и дино тест)
От къде мога да си взема турбо? (Ако ще е хибрид къде да го пратя?)
Данни за колата:
e46 320 дизел 2003 код на двигател M47N 150к.с 6 скорости ръчка. (Колата е с чип 185,9кс 462нм също така има сложен кулер, но размерите не ги знам.)
Въпросите ми са:
С какво турбо да сменя сегашното?
Къде мога да направя тази процедура, при кадърен майстор? (Мисля във Варна там съм чувал, че има кадърни майстори и след това в Madness за пренастройка и дино тест)
От къде мога да си взема турбо? (Ако ще е хибрид къде да го пратя?)
- gromovich
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Предстои ми смяна на турбо
Преди бях писал на Адлер дали на този двигател има смисъл да се слага хибридно турбо и директно ми казаха не. Смени си филтъра за картерните газове, защото понякога омасляването е от него.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Предстои ми смяна на турбо
Всички имат леко омасляване в турбо маркучите и е точно от картерната вентилация. Колко точно масло имаш и къде? По обяснението което си написал става ясно, че не си разбрал какво ти е казал механика.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
Re: Предстои ми смяна на турбо
VladiE написа:Всички имат леко омасляване в турбо маркучите и е точно от картерната вентилация. Колко точно масло имаш и къде? По обяснението което си написал става ясно, че не си разбрал какво ти е казал механика.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
Самите места утре ще ги снимам и кача, а до колко е омаслено повече от нормалното (за мен). А какво не съм разбрал от майстора тази част теб не можах да те разбера. Казах думите, които ми каза майстора, че турбината е за смяна и поема масло от омаслените тръби. Аз знам, че турбото се омаслява с маслото от двигателя, но това, че ще влезе в топлата част масло това не ми е ясно. Утре ще кача снимки с местата. И между другото нямам загуба на масло, проверявам си щеката постоянно. И също така ако някой от Бургас, на който диагностиката му е хубава мисля, че и с нея може да се види колко надува и дали има някакви проблеми както ми казаха.
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Предстои ми смяна на турбо
Топлата част - турбинната перка се върти от изгорелите газове, а студената - компресорната перка нагнетява въздуха в кулера, а от там отива отгоре в колектора. Няма как да засмуче масло от кулера, за това ти казвам, че нещо не си разбрал обяснението на механика. Това омасляване не е страшно, но не е и за пренебрегване. Махни тръбата след дебитомера (номер 3 от схемата по-долу), която отива на студената част на турбото и виж дали има много масло идващо от сепаратора на картерни газове. Маслото там идва от средната тръба, къса и с по-малък диаметър. Ако там имаш много масло, а не леко омасляване, по-скоро трябва да смениш сепаратора (номер 11 от втората схема)
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_0962
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3312
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_0962
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3312
Re: Предстои ми смяна на турбо
VladiE написа:Топлата част - турбинната перка се върти от изгорелите газове, а студената - компресорната перка нагнетява въздуха в кулера, а от там отива отгоре в колектора. Няма как да засмуче масло от кулера, за това ти казвам, че нещо не си разбрал обяснението на механика. Това омасляване не е страшно, но не е и за пренебрегване. Махни тръбата след дебитомера (номер 3 от схемата по-долу), която отива на студената част на турбото и виж дали има много масло идващо от сепаратора на картерни газове. Маслото там идва от средната тръба, къса и с по-малък диаметър. Ако там имаш много масло, а не леко омасляване, по-скоро трябва да смениш сепаратора (номер 11 от втората схема)
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=13_0962
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3312
Погледнахме тази тръба след дебитомера, имаше омасляване но съвсем малко майстора каза, че това е нормално. И за омасляването на тръбата на кулера е било нормално от самото налягане. За сега нищо няма да пипам по-нататък един upgrade на турбото мисля да направя с хибрид.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани