Теч на антифриз
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Теч на антифриз
Колеги отдолу на отбелязаното на снимката имам теч на антифриз . Не знам от къде тече маркуч ли е или какво и затова , че е на труднодостъпно място ми искат между 500-1000 евро за отстраняването на теча . Автомобила е е46 330ци м54б30 . Някой сблъсквал ли се е с такъв теч ?
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Теч на антифриз
Колега, маслена магистрала за управление на ваноса. Оригинален наистина е доста скъп. Може някъде, където се занимават с хидравлика, да ти го направят или да го потърсиш втора ръка.
Re: Теч на антифриз
Колега точно където съм го маркирал като погледна под тези неща се вижда че тече отнякъде . Мисля че там има някакъв маркуч . Сигурен ли си , че е от това където го казваш ?zvetiko написа:Колега, маслена магистрала за управление на ваноса. Оригинален наистина е доста скъп. Може някъде, където се занимават с хидравлика, да ти го направят или да го потърсиш втора ръка.
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
Re: Теч на антифриз
Под този маркуч(той е за масло,както е казал колегата) няма маркучи за антифриз.Най-вероятно тече от друго място,огледай хубаво.
Постоянно ли тече?
Постоянно ли тече?
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Теч на антифриз
Под маслената магистрала минава тръбичка за антифриз, но е малко по-назад. Мисля, че ще се ориентираш по снимките - вижда се даже при мен къде е бил теча, на завоя точно.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Драгослав
- младши ентусиаст
- Мнения: 629
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI
Re: Теч на антифриз
zvetiko написа:Колега, маслена магистрала за управление на ваноса. Оригинален наистина е доста скъп. Може някъде, където се занимават с хидравлика, да ти го направят или да го потърсиш втора ръка.
Информативно. Този маркуч го има само оригинален и струва около 110лв. Сменявах го Дару кар и ми излезе всичко. 147лв.
Re: Теч на антифриз
Може да ти тече тапа на двигателя тя се намира там, оригинална струва 16 лв. Също така там минава един троен маркуч ама се свалят колекторите оригинален е към 120 лв.
Няма начин да няма начин
Re: Теч на антифриз
Маркуча или каквото трябва да се смени ше го купя аз колкото и да струва . Майката му е да го сменя . Тези неща свалят ли се лесно , ако можете да ми обясните от кое как да започна ? Мисля в събота да я разглабям. И тече си доста . Доливам вода сутрин и на петия километър загрее ли колата лампата свети . Поглеждам и се вижда че там е мокро
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Теч на антифриз
Търси в ютуб m54 intake manifold removal , пълно е с клипове как се сваля колектора на М54. Може да се наложи и казанчето за хидравликата да се свали или поотмести да не пречи.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- stefan_suny
- младши ентусиаст
- Мнения: 344
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Теч на антифриз
Използвах една от снимките на колегата по горе
Нещата отбелязани с 1 и 2 не са маркучи а тръби, по които минава антифриз, направени от нещо като бакелит, с температурата и времето изгарят и се разпадат, буквално се кашват. 99% тече от там където влизат в главата, уплътняват на по 2 опръстена, които също изгарят. При всички случаи обаче е необходимо да се свали смукателния колектор за да се сменят.
Нещата отбелязани с 1 и 2 не са маркучи а тръби, по които минава антифриз, направени от нещо като бакелит, с температурата и времето изгарят и се разпадат, буквално се кашват. 99% тече от там където влизат в главата, уплътняват на по 2 опръстена, които също изгарят. При всички случаи обаче е необходимо да се свали смукателния колектор за да се сменят.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Теч на антифриз
Да колега ! И двете са прецакани ! Вчера го гледахме . Днес я оставям в сервиза , не ми се занимава да търся такива чудни части да ги напасваме , след което може да не стане както трябва .stefan_suny написа:Използвах една от снимките на колегата по горе
Нещата отбелязани с 1 и 2 не са маркучи а тръби, по които минава антифриз, направени от нещо като бакелит, с температурата и времето изгарят и се разпадат, буквално се кашват. 99% тече от там където влизат в главата, уплътняват на по 2 опръстена, които също изгарят. При всички случаи обаче е необходимо да се свали смукателния колектор за да се сменят.
Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани