Възкресяване на E46 320D (счупено турбо и не само)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Drake
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 28.07.2013
- Кара: e36
- Мечтае да кара: Something Old but Gold !!
Re: Възкресяване на E46 320D (счупено турбо и не само)
Мерси за помощта, пичове!
Свалил съм всичко за миене, огледах и тръбата турбо-интеркулер - здрава е.
Минах един път с малко обезмаслител и бензин. Утре пак, после плакна, суша и ще почна да връщам по местата.
Малко се филмирах с вакуумите, ама прецаканите ги смених, а по-завряните за късмет са здрави и не мисля да се занимавам с тях сега.
@VladiE и аз това "установих" за вакуумите. Даже тоя за вихровите може би е махнат умишлено, защото след като свалих колектора видях, че няма "пеперудки" отрязани са, но не са сложени тапи, седи си и остта дето ги регулира. Чудя се дали да свържа всичко както е фабрично или и аз да го зарежа тоя вакуум... или да си купя един комплект тапи, но честно казано вече нямам търпение да сглобя колата и да видя кво ще стане.
@Kroki успях да попия на няколко пъти повечето масло, утре ако има пак ще го дръпна с една спринцовка. А за това подсещане също благодаря: "После направи няколко оборота с двигателя въртейки го на ръка да поразкараш маслото".
Имам да огледам 1-2 турбини в Кюстендил и надявам се до 2-3 дни всичко да е по местата
Свалил съм всичко за миене, огледах и тръбата турбо-интеркулер - здрава е.
Минах един път с малко обезмаслител и бензин. Утре пак, после плакна, суша и ще почна да връщам по местата.
Малко се филмирах с вакуумите, ама прецаканите ги смених, а по-завряните за късмет са здрави и не мисля да се занимавам с тях сега.
@VladiE и аз това "установих" за вакуумите. Даже тоя за вихровите може би е махнат умишлено, защото след като свалих колектора видях, че няма "пеперудки" отрязани са, но не са сложени тапи, седи си и остта дето ги регулира. Чудя се дали да свържа всичко както е фабрично или и аз да го зарежа тоя вакуум... или да си купя един комплект тапи, но честно казано вече нямам търпение да сглобя колата и да видя кво ще стане.
@Kroki успях да попия на няколко пъти повечето масло, утре ако има пак ще го дръпна с една спринцовка. А за това подсещане също благодаря: "После направи няколко оборота с двигателя въртейки го на ръка да поразкараш маслото".
Имам да огледам 1-2 турбини в Кюстендил и надявам се до 2-3 дни всичко да е по местата
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Възкресяване на E46 320D (счупено турбо и не само)
За колектора, тръбите, кулера си купуваш Цунами индустриална химия. Разреждаш 1:10 и накисваш. С една четка за бутилки чистиш отвътре колектора и миеш обилно с вода. Монтираш само ако е изсъхнал перфектно, че ако има вода, ще прецакаш мотора. Маслото от рънърите дръпваш с маркуч от системи примерно. Не бъркай с парцали и не стържи нагара.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
Re: Възкресяване на E46 320D (счупено турбо и не само)
Ето едно видео, което може да ти е полезно.
https://www.youtube.com/watch?v=mQTEmzF_8tw&t=432s
https://www.youtube.com/watch?v=mQTEmzF_8tw&t=432s
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Възкресяване на E46 320D (счупено турбо и не само)
VladiE написа:За колектора, тръбите, кулера си купуваш Цунами индустриална химия. Разреждаш 1:10 и накисваш. С една четка за бутилки чистиш отвътре колектора и миеш обилно с вода. Монтираш само ако е изсъхнал перфектно, че ако има вода, ще прецакаш мотора. Маслото от рънърите дръпваш с маркуч от системи примерно. Не бъркай с парцали и не стържи нагара.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro
Има и по-лесен вариант. Взимаш едно малко варелче, толкова че да може да сложиш колектора в него. Пълниш го с вода и Цунамито - 1/10. Пускаш отдолу една горелка тип варене на компоти и палиш.
Гарантирам ти, че след като се загрее течността почва да действа 10х по-добре. Остваш го така да се кисне определено време и след това с водоструйката всичко пада. Говоря ти за Н57 колекторите дето се задръстват да си ебе.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Drake
- Потребител
- Мнения: 18
- Регистриран на: 28.07.2013
- Кара: e36
- Мечтае да кара: Something Old but Gold !!
Re: Възкресяване на E46 320D (счупено турбо и не само)
Здравейте отново, Колеги!
Благодаря на всички за мненията, бяха ми много полезни и приложих почти всичко!
След доста дълго търсене на турбо, намерих, сглобих всичко след измиването и почистването, но колата не иска да запали.
Може да са 100 неща вероятно, затова мисля да търся някой с диагностика в Кюстендил и да почнем от там. Ако някой случайно "има човек" да казва
Прикачил съм видео, като ѝ дам ток от другата кола и върти, но не се опитва да запали.
https://www.youtube.com/watch?v=7sxffi37Bz8
Благодаря на всички за мненията, бяха ми много полезни и приложих почти всичко!
След доста дълго търсене на турбо, намерих, сглобих всичко след измиването и почистването, но колата не иска да запали.
Може да са 100 неща вероятно, затова мисля да търся някой с диагностика в Кюстендил и да почнем от там. Ако някой случайно "има човек" да казва
Прикачил съм видео, като ѝ дам ток от другата кола и върти, но не се опитва да запали.
https://www.youtube.com/watch?v=7sxffi37Bz8
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани