Авариен режим или....?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Авариен режим или....?

Мнение от shark1986 » 06 Мар 2021, 16:43

Вчера сутринта като се качих в колата за 1-во палене за деня като завъртях ключа в 2-ро положение всички лампи светнаха и изгаснаха както е нормално, но остана лампата за тракшън контрол и стрелката за температурата отиде в най-дясно и си остана там. Без да опитам да запаля върнах пак ключа и при новия опит всичко си беше в норми и запалих.Днес ми направи същото, но при всеки опит стрелката за температурата на антифриза отиваше в най-дясно положение и лампата на тракшъна постоянно светеше и помпата за подкачване не се чуваше и не запали при опит. Откачих клемите на акумулатора за 1-2 мин. след това нямаше никакъв проблем през целия ден при палене! Защо сутринта се получава този проблем все едно още с качването влиза в авариен режим стрелката за температурата отива в най-дясно и лампата за тракшъна свети постоянно? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 13.08.2019
Пол: Мъж

Re: Авариен режим или....?

Мнение от sente99 » 06 Мар 2021, 17:07

Прочети я.

Изпратено от моят Redmi Note 9S с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 6.05.2017
Местоположение: Хасково/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330i M Sport
Мечтае да кара: със софийска регистрация

Re: Авариен режим или....?

Мнение от AvoyzeN » 07 Мар 2021, 21:20

Най-вероятно губи връзка с DME/DDE(компютъра на колата), ако е автомат и AGS/EGS(компютъра на автомата), както и ASC/DSC, защото се предавам по CAN BUS шина, след като загуби връзка святкат лампите на ASC/DSC и стелката на температурата отива в червеното. Те са два усукани кабели LOW CAN и HIGH CAN, причите за това могат да са таблото, окислени пинове, пречупен кабел и т.н, най-вероятно ще запише грешка, най-добре да се закачи на диагностика, да се видят модулите какви грешки са записали и от там може да се ориентирате от къде идва проблема.

Изображение

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Авариен режим или....?

Мнение от shark1986 » 07 Мар 2021, 22:05

AvoyzeN написа:Най-вероятно губи връзка с DME/DDE(компютъра на колата), ако е автомат и AGS/EGS(компютъра на автомата), както и ASC/DSC, защото се предавам по CAN BUS шина, след като загуби връзка святкат лампите на ASC/DSC и стелката на температурата отива в червеното. Те са два усукани кабели LOW CAN и HIGH CAN, причите за това могат да са таблото, окислени пинове, пречупен кабел и т.н, най-вероятно ще запише грешка, най-добре да се закачи на диагностика, да се видят модулите какви грешки са записали и от там може да се ориентирате от къде идва проблема.

Изображение

Изображение
:bowdown: Благодаря за отговора! Днес не ми е правил този проблем но въпреки това ще направя една диагностика :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 15.08.2010
Пол: Мъж
Кара: E46 320d

Re: Авариен режим или....?

Мнение от stean » 08 Мар 2021, 11:19

Акумулаторът ти е пътник, най-вероятно...
Писах за същия проблем в "бързите въпроси" преди няколко седмици, но се оправих с нов акумулатор.

П.П Bosch silver S5 - 2 х 3 години, точно като изтече гаранцията умира. Сега съм с някакъв турски..

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook