Авариен режим или....?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Авариен режим или....?
Вчера сутринта като се качих в колата за 1-во палене за деня като завъртях ключа в 2-ро положение всички лампи светнаха и изгаснаха както е нормално, но остана лампата за тракшън контрол и стрелката за температурата отиде в най-дясно и си остана там. Без да опитам да запаля върнах пак ключа и при новия опит всичко си беше в норми и запалих.Днес ми направи същото, но при всеки опит стрелката за температурата на антифриза отиваше в най-дясно положение и лампата на тракшъна постоянно светеше и помпата за подкачване не се чуваше и не запали при опит. Откачих клемите на акумулатора за 1-2 мин. след това нямаше никакъв проблем през целия ден при палене! Защо сутринта се получава този проблем все едно още с качването влиза в авариен режим стрелката за температурата отива в най-дясно и лампата за тракшъна свети постоянно?
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Авариен режим или....?
Най-вероятно губи връзка с DME/DDE(компютъра на колата), ако е автомат и AGS/EGS(компютъра на автомата), както и ASC/DSC, защото се предавам по CAN BUS шина, след като загуби връзка святкат лампите на ASC/DSC и стелката на температурата отива в червеното. Те са два усукани кабели LOW CAN и HIGH CAN, причите за това могат да са таблото, окислени пинове, пречупен кабел и т.н, най-вероятно ще запише грешка, най-добре да се закачи на диагностика, да се видят модулите какви грешки са записали и от там може да се ориентирате от къде идва проблема.
- shark1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 595
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Авариен режим или....?
Благодаря за отговора! Днес не ми е правил този проблем но въпреки това ще направя една диагностикаAvoyzeN написа:Най-вероятно губи връзка с DME/DDE(компютъра на колата), ако е автомат и AGS/EGS(компютъра на автомата), както и ASC/DSC, защото се предавам по CAN BUS шина, след като загуби връзка святкат лампите на ASC/DSC и стелката на температурата отива в червеното. Те са два усукани кабели LOW CAN и HIGH CAN, причите за това могат да са таблото, окислени пинове, пречупен кабел и т.н, най-вероятно ще запише грешка, най-добре да се закачи на диагностика, да се видят модулите какви грешки са записали и от там може да се ориентирате от къде идва проблема.
Re: Авариен режим или....?
Акумулаторът ти е пътник, най-вероятно...
Писах за същия проблем в "бързите въпроси" преди няколко седмици, но се оправих с нов акумулатор.
П.П Bosch silver S5 - 2 х 3 години, точно като изтече гаранцията умира. Сега съм с някакъв турски..
Писах за същия проблем в "бързите въпроси" преди няколко седмици, но се оправих с нов акумулатор.
П.П Bosch silver S5 - 2 х 3 години, точно като изтече гаранцията умира. Сега съм с някакъв турски..
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани