Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Silverlight
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
След направена диагностика ми изписа Lamba control limit bank 1 и 2 до тук добре, ламбда сондите не работят. Искам да ги сменям, обаче се чудя в realoem ги дава 4 броя, като за моята кола, трябва ли да се сменят всичките или? И каква марка ми препоръчвате да си взема, че Феби съм го отписал като марка вече...
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
Тези грешки не означават че сондите не работят, а че е достигнат предел на регулиране /сместа е извън норма/. За което има други причини. Виж какви са показанията на дебитомера и корекциите.
Имаш 4 ламбди, първите 2 преди катализаторите са регулиращите - те са важните. Задните 2 са контролни за състоянието на самите катализатори.
Имаш 4 ламбди, първите 2 преди катализаторите са регулиращите - те са важните. Задните 2 са контролни за състоянието на самите катализатори.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
Както колегата казва, тези грешки не означават неработещи ламбда сонди, а неправилна горивна смес. С правилна диагностика ще видиш дали е бедна или богата и от там да се предположи къде е проблема. Има и още една възможност- ламбда сондите да не работят коректно и да подават грешна информация към модула на двигателя. Дали това е така може да се разбере като се види сигнала им с осцилоскоп. Ако все пак решиш да сменяш- както постоянно се пише датчиците трябва да са оригинални.
- Silverlight
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
zvetiko написа:Както колегата казва, тези грешки не означават неработещи ламбда сонди, а неправилна горивна смес. С правилна диагностика ще видиш дали е бедна или богата и от там да се предположи къде е проблема. Има и още една възможност- ламбда сондите да не работят коректно и да подават грешна информация към модула на двигателя. Дали това е така може да се разбере като се види сигнала им с осцилоскоп. Ако все пак решиш да сменяш- както постоянно се пише датчиците трябва да са оригинални.
Може ли да ги сменям с Бош? Гледам в интернет повечето са с такива, а и оригиналните на каква марка са?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
Абе човек, що не прочетеш все пак какво са ти написали хората
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
...лошо няма, нека сменя...но е огромна вероятността темата да има продължение - "След като покарах известно време даде същите грешки"
Колега Silverlight, преди да рискуваш да дадеш едни 200+ лв на вятъра, закачи колата на една Инпа и виж стойностите от меню Patrol adaption:
Lambda integrator 1 и 2 , Adaption value additiv 1,2, Adaption value multiplicativ 1,2, също и показанията на дебитомера /Air mass consumption/ - на празен ход, без пуснати консуматори. За да опитаме да ти помогнем по-адекватно. Има един най-вероятен проблем - общо взето обичаен за M52/54, но все пак съществуват и други варианти.
Колега Silverlight, преди да рискуваш да дадеш едни 200+ лв на вятъра, закачи колата на една Инпа и виж стойностите от меню Patrol adaption:
Lambda integrator 1 и 2 , Adaption value additiv 1,2, Adaption value multiplicativ 1,2, също и показанията на дебитомера /Air mass consumption/ - на празен ход, без пуснати консуматори. За да опитаме да ти помогнем по-адекватно. Има един най-вероятен проблем - общо взето обичаен за M52/54, но все пак съществуват и други варианти.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Silverlight
- младши ентусиаст
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
Колеги направихме диагностика и двете сонди не работят. Извадихме ги за проверка и двете бяха много черни, сменихме ги с тези на Бош и колата почна да върви, както трябва. Благодаря на тези, които ми даваха съвети.
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
Какво трябва да показва на диагностиката за да разбера, че сондите не работят?
- Бай Семо
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 212
- Регистриран на: 27.03.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: колело в парка
- Мечтае да кара: E34 Alpina
- Детайли за колата: E46 325ti М-pack Imola rot 2
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
Тука всяко решение на проблема остава в космоса! Никой, не влиза след "драмата" да разясни нещата. Всеки пише докато има зор, после ... оправяйте се!
От 100 теми тука, 80 завършват така. На пръсти се бороят хората които искат да ..
И аз следя темата ама на ГРЕДА. Решение има, ама кое, как, що, и бобът не показва
От 100 теми тука, 80 завършват така. На пръсти се бороят хората които искат да ..
И аз следя темата ама на ГРЕДА. Решение има, ама кое, как, що, и бобът не показва
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
i_georgi написа:Какво трябва да показва на диагностиката за да разбера, че сондите не работят?
...когато на сондите им изгори подгрева, тогава със сигурност не работят. Грешката е Oxygen sensor heater /bank1 или bank2/, lambda 1 - за регулираща сонда, lambda 2 - за сонда след ката.
Друг е въпроса че сондите могат да си работят, но да не дават адекватна, бърза и вярна информация на еку-то.
Преинсталирате на безламбдов софт /s199/, изключвате ги и няма да имате такива дертове и казуси
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
The Heartlistener написа:i_georgi написа:Какво трябва да показва на диагностиката за да разбера, че сондите не работят?
...когато на сондите им изгори подгрева, тогава със сигурност не работят. Грешката е Oxygen sensor heater /bank1 или bank2/, lambda 1 - за регулираща сонда, lambda 2 - за сонда след ката.
Друг е въпроса че сондите могат да си работят, но да не дават адекватна, бърза и вярна информация на еку-то.
Преинсталирате на безламбдов софт /s199/, изключвате ги и няма да имате такива дертове и казуси
Точно, въпроса е как да ги хвана на диагностиката, ако не дават адекватна информация ?
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
Мога да се обзаложа, че проблема на колегата не му е решен.
Аз също имах такава грешка само че N42 и смених картерна вентилация ама не се оказа от нея а от спукан маркуч, който имаше изолация и не се виждаше. Смених го и до сега около 6 години ламбда сондите все още работят.
А между другото първата сонда е широколентова.
Аз също имах такава грешка само че N42 и смених картерна вентилация ама не се оказа от нея а от спукан маркуч, който имаше изолация и не се виждаше. Смених го и до сега около 6 години ламбда сондите все още работят.
А между другото първата сонда е широколентова.
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Lambda control limit bank 1 и 2 при М54
bigfinger написа:Мога да се обзаложа, че проблема на колегата не му е решен.
Аз също имах такава грешка само че N42 и смених картерна вентилация ама не се оказа от нея а от спукан маркуч, който имаше изолация и не се виждаше. Смених го и до сега около 6 години ламбда сондите все още работят.
А между другото първата сонда е широколентова.
На М54 предните сонди не са широколентови.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: negodnika