E46 320d 136k 98г палеше трудно, един ден спря нацяло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
E46 320d 136k 98г палеше трудно, един ден спря нацяло
Здравейте колеги! И мойте 3-ка умря и моля за помощ. Та значи един ден излязох с колата и след 2 км спрях до магазина и след това колата не поиска да запали нормално. Задържах към 4-5 секунди стартера и запали. След това на няколко нормални паленета имаше по някое трудно, докато една сутрин отказа тотално. Дърпах я и пак не искаше. Закачих я на тестер и ми даде грешка с датчика на коляновия вал. Извадих го и го измерих и сапротивлението му беше точно. В програмата за колата пишеше че трябва да имам 5 волта на датчика на спряна кола и към 2.7 волта на запалена, но като мерех нямаше никакво напрежение. Въпреки това като въртя на стартер и на компютъра ми показва към 200 оборота. Смених датчика с някакъв от една морга ама никаква разлика. От форума прочетох че ГНП-тата им са много слаби и горял някакъв транзистор. Само да допълня че при опит да тестваме помпата на компютъра разчиташе версията на помпата, но не искаше да прочете грешките. Та след като прочетох за помпата и реших да сваля кутията над помпата. Отворих я и под най горния капак има един транзистор дето ми изглежда сменян понеже е на 3 кабелчета и е залято с някаква смола или силикон и не изглежда заводско изобщо. Другото е че има 3 датчика към помпата. Единия е вътре, на който за съжаление скъсах кабела и сега някак трябва да го оправя. другия е отзад при изхода на 4 тръби и третия влиза под пластината която държи четирите тръби. Странното е че от въпросния датчик излизат 2 кабела които изглеждат оголени и се допират и са в един шлаух. Някой има ли идея защо е така. Та въпроса ми е дали някой се е сблъсквал с подобен проблем и дали съм се насочил праволно към помпата. Другото е ако някой знае какъв е транзистора дето е сменян понеже типично по български са изтрили номера? Ако поне знаете какъв тип е ще е полезно. Изобщо ще съм благодарен на каквато и да е насока че вече 20 дена седи пред сервиза и не и е дошъл реда, а на мен ми трябва колата
Благодаря!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 320d 136k 98г палеше трудно, един ден спря нацяло
Колега, датчиците се сменят с нови оригинални. Помпата я дай за рециклиране в специализиран сервиз. Да я свали и качи човек, който знае как се прави. Преди всичко това- една правилна диагностика.
Re: E46 320d 136k 98г палеше трудно, един ден спря нацяло
Прочети темата на колегата logout.
Струва си.
Иначе дай помпата да я рециклират, има хора, които дават гаранция за този боклук с име Bosch VP44.
След това гледай датчиците.
Струва си.
Иначе дай помпата да я рециклират, има хора, които дават гаранция за този боклук с име Bosch VP44.
След това гледай датчиците.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани